Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
yardenoy
Amerika-ontdekker

Re: Autohuur via www.usareisen.de

Bericht door yardenoy »

Bij ons hier hetzelfde.
Op 16 November auto geboekt, en tot op vandaag nog geen betaling via cc doorgekregen. We hebben ook al de voucher gekregen.
Vorige week een mail gezonden en antwoord gekregen dat bij hen alles in orde was, en dat we nog even geduld moesten hebben.
Dus, het enige wat we nu kunnen doen is wachten zeker?
Begin dit jaar hebben we ook een auto geboekt voor November en toen was het geld direkt van de cc.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Coyote schreef:. Met welke maatschappij vlieg je? Delta? (aangezien je op Newark vliegt). Roland
Waarschijnlijk Continental die hebben Newark als thuishaven, voor Delta is dat JFK.
stefan9
Amerika-ontdekker

Bericht door stefan9 »

Alvast bedankt voor alle informatie die ik heb kunnen vinden op het forum!!

Ik wil een auto huren in San Francisco en weer inleveren in Las Vegas, ik heb alles doorgelezen maar kon het volgende niet vinden.

-Wat zijn de drop off kosten hiervoor?
-Waar betaal ik die? in San Francisco, Las Vegas of bij usareisen.de?

Alvast bedankt,
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen Kalifornien und Washington State, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona, sowie zwischen Georgia und Florida.
Er zijn dus geen drop-off kosten tussen SF en LV.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Een vraag:
Als je bij USA reisen een auto huurt en de ene persoon is onder de 25 en de andere persoon boven de 25. Je wilt allebei rijden.
Moet je dan evengoed het volledige < 25 tarief betalen of is daar een speciale regeling voor?

Marjon
Victoria
Amerikafan

Bericht door Victoria »

Zomaar een gok maar ik vermoed gewoon het volledige <25 tarief. Het is anders nooit te controleren.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Victoria schreef:Zomaar een gok maar ik vermoed gewoon het volledige <25 tarief. Het is anders nooit te controleren.
Wat moet er gecontroleerd worden dan?

Marjon
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Als je niet het speciale U25 tarief neemt, moet je voor elke extra bestuurder onder de 25 een toeslag betalen van $ 25 per dag, dit is veel duurder dan het speciale U25 tarief nemen, daar zitten alle extra bestuurders al bij in , of ze nu onder of boven de 25 zijn. Prijsvoorbeeld: full-size gewoon tarief € 191,42 per week, daar komt dan nog een toeslag van $ 25 per dag bij voor de bestuurder onder de 25, dat is dus totaal +/- € 320 per week, het speciale U25 tarief kost € 240,58 per week, dat is dus altijd goedkoper dan het achteraf ter plaatse regelen.
Victoria
Amerikafan

Bericht door Victoria »

vana schreef:
Victoria schreef:Zomaar een gok maar ik vermoed gewoon het volledige <25 tarief. Het is anders nooit te controleren.
Wat moet er gecontroleerd worden dan?

Marjon
Wie er wanneer rijd. Een <25 tarief is er natuurlijk niet voor niets.

Maar Harry geeft al een goed antwoord erop!
lindagr4
Amerika-ontdekker

Bericht door lindagr4 »

Hallo allemaal,

ik ga vandaag of morgen een autohuren bij usareisen.de. Nu zag ik staan in de voorwaarden Roadside Service Plan wat is dit?? een soort anwb???
Wordt het aangeraden om die 5$ per dag te betalen hieraan??

alvast bedankt,

Gr linda...
Christa12
Amerikafan

Bericht door Christa12 »

Hoi Linda,

Ik had er ook al naar zitten kijken (gelukkig Duits voor mijn eindexamen vwo gehad). De Roadside Assistance zit altijd bij de autohuur in en daarmee ben je gedekt voor hulp bij alles wat er kan gebeuren aan de auto aan technische mankementen. Het Roadside Service Plan biedt als extra dat je geholpen wordt voor dingen die je eigen schuld zijn: sleutel in het contact laten zitten en de deur in het slot gegooid, zonder benzine gestrand, een lege accu doordat je je lichten hebt laten branden, dat soort dingen. Dit zijn dus dingen die bij ons bij de ANWB bijvoorbeeld wel gedekt zijn.

Ik moet mijn huurauto nog vastleggen, maar ik zou het Roadside Service Plan er zelf niet bijnemen, omdat je de zaken die onder deze dekking vallen tenslotte grotendeels zelf in de hand hebt en ik daarvoor 5 dollar wat teveel vindt. Ik heb overigens geen idee hoeveel het kost als je toch de auto met de sleutel in het contact op slot gooit en geholpen moet worden, dus ik weet niet welk risico je precies neemt. Ik zou me wel kunnen voorstellen dat je hier toch geen risico wilt lopen (beetje zelfkennis helpt wel bij deze keuze haha).

groetjes,
Christa
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Ik meen dat je bij dat soort dingen ook gebruik kan maken van je ANWB pas, die werken samen met de AAA.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Problemen met je auto op slot gooien zal je niet zo vlug hebben, de meeste huurauto's hebben tegenwoordig een afstandsbediening om hem op slot te doen.
Christa12
Amerikafan

Bericht door Christa12 »

Dat is waar. En lichten gaan vaak ook automatisch uit, of er gaat een alarm af als je het vergeet. Het meest reële risico is denk ik dat je zonder benzine komt te staan of je verliest je sleutels.

Christa
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

De verhuurders waar je het Road side serviceplan bij af kunt sluiten, Alamo, Dollar en National, zetten je wel redelijk onder druk om bij het afhalen het service plan af te sluiten, en schetsen allerlei doemsenario's voor waarbij je dik zou moeten betalen als je het niet afsluit, met name de sleepkosten worden genoemd als zijnde zeer hoog, ze "vergeten" er dan bij te zeggen dat het alleen maar om kosten gaat waar je zelf wat aan kunt doen, als je auto met een storing blijft staan, krijg je gewoon een nieuwe, en de oude wordt afgesleept naar de verhuurder, dit zit gewoon bij de huur in, en je hebt daar het serviceplan niet voor nodig.
Ik denk dat er heel wat serviceplannen afgesloten worden, waarbij de huurders niet in de gaten hebben waar ze eigenlijk voor betalen.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Christa12 schreef:En lichten gaan vaak ook automatisch uit...
Yep, als je maar lang genoeg wacht gaan ze uiteindelijk vanzelf uit... en ook niet meer aan! :lol: :wink: :mrgreen:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
snakegt
Amerika-ontdekker

Bericht door snakegt »

Ook ik ga een Standdard-SUV huren bij aankomst in Phoenix Airport. Maar ik kom pas 22.10 uur aan. Denken jullie dat ik beter de huurperiode de volgende dag pas moet laten ingaan? Het bespaard niet alleen 65euro..maar ik ben bang dat die auto er niet is rond die late tijdstip en dat ik dan een kleinere auto meekrijg en volgende dag moet ruilen. Dan vind ik het zonde van die 65 euro extra.
bompa
Amerikafan

Bericht door bompa »

heb een analoge vraag
wil een full size suv huren in Phoenix maar aanbod is blijkbaar beperkt
bij sommige ' low cost ' aanbieders staan ze er zelfs niet op

wat als hij niet voorradig is .... wat is hun verplichting dan ?
upgraden naar een ' VAN ' wil ik niet ?

zijn ze niet verplicht als je een reservatie hebt met een tijdstip van ophaling dat de wagen er effectief is ?
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Wij wilden net een midsize SUV boeken, ophalen in Portland en inleveren in Las Vegas.
De prijs is 461 euro maar onderaan het overzicht staat:

Gebühren für Einwegmiete vor Ort zahlbar
USD 300 (vorbehaltlich Änderung)

Betekent dit nou dat we dan ter plekke nog 300 dollar moeten betalen omdat we m niet op dezelfde plaats inleveren als ophalen?
Ik dacht dat dat niet uitmaakte?
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dat betekend het inderdaad.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties