Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Prijs vliegtickets daalt flink

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Nikkie1974
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Prijs vliegtickets daalt flink

Bericht door Nikkie1974 »

Ik heb ook gereserveerd :dance: We vliegen op 24 juli van Brussel via Washington naar LA en op 14 augustus van Phoenix via Washington weer terug naar Brussel. Ik keek vanmorgen op de site van connections en toen zag ik dat de prijs alweer op EUR 1.958 stond voor 2 personen terwijl er gisteren EUR 1.178 stond. Dus heb met hen gebeld en betaal nu EUR 1.166. Dus zelfs nog iets goedkoper dan via de site! Dus gewoon bellen zou ik zeggen!!
Joyce24
Amerikafan

Bericht door Joyce24 »

Joyce24 schreef:
Annie schreef:De e-tickets zijn al binnen en de stoelen kunnen nu vast gelegd worden.
Kun je deze van tevoren vastleggen?
Hoe en waar doe ik dat? Wil ik ook!! :mrgreen:
Bertorelli schreef:Op de site van united.com (als je daar tenminste mee vliegt) kan dat met je e-ticketnummer.

Is mij inmiddels ook gelukt, dus zo moeilijk is het niet... :mrgreen:
Ik kan niet vinden waar ik dit kan doen :?
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

Op http://www.united.com ga je naar [itineraries & check-in] bovenaan in het scherm.
Vervolgens bij [My itineraries] klikken op [Guest Access]

Vervolgens daar je e-ticketnummer en je achternaam ingeven.

De rest kan ik even niet uitzoeken vanaf hier want ik heb mijn e-ticketnummer niet bij de hand.
Maar als het goed is zie je daar je vluchten staan en kan je daar ook je 'seats' kiezen.

Succes

Bert
Bijlagen
u.jpg
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Joyce24
Amerikafan

Bericht door Joyce24 »

Bertorelli schreef:Op http://www.united.com ga je naar [itineraries & check-in] bovenaan in het scherm.
Vervolgens bij [My itineraries] klikken op [Guest Access]

Vervolgens daar je e-ticketnummer en je achternaam ingeven.

De rest kan ik even niet uitzoeken vanaf hier want ik heb mijn e-ticketnummer niet bij de hand.
Maar als het goed is zie je daar je vluchten staan en kan je daar ook je 'seats' kiezen.

Succes

Bert
Dank je!
Ik heb dit zojuist gedaan, maar dan krijg ik hetvolgende in beeld:

Purchased itineraries

We are unable to retrieve your itinerary information at this time. Please try again later.

Ik heb op 22 oktober 2008 mijn vliegtickets geboekt bij vliegtickets.nl, dat moet toch geen verschil maken?

Groetjes Joyce
Bertorelli
Amerikakenner

Bericht door Bertorelli »

Zou niet uit moeten maken denk ik.
Als je een e-ticketnummer hebt moet je die kunnen opvragen.
Misschien ligt het systeem er daar even uit voor onderhoud.
Dat gebeurt wel vaker.

Ik zal het straks thuis ook eens proberen.

Groetjes

Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Heb je echt het United nummer ? Als je het 'standaard' boekingsnummer hebt, moet je eerst e-ticketnummer of United reserveringsnummer erbij zoeken. Dat kan je doen via viewtrip.com. Dat is dus een andere code dan voor de United website.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Joyce24
Amerikafan

Bericht door Joyce24 »

Hartstikke fijn dat jullie zo behulpzaam zijn!

Ik ga het nog eens proberen en ook even op viewtrip kijken, maar ik weet eigenlijk zeker dat dit het juiste nr is.
In mn mail heb ik het reserveringsnr opgezocht en ingevoerd op viewtrip.com, dan krijg ik deze melding:

We were unable to find your reservation.

Please ensure that you have entered the reservation number and traveler's last name correctly. Try again.

See our Help & FAQs for further assistance.

If you continue to have problems retrieving your reservation, please contact your travel provider.

Ik begrijp er niks van. Zou vliegtickets.nl de tickets nog niet daadwerkelijk hebben ingekocht?
:(
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Wij hadden dit ook steeds "We were unable to find your reservation". Wij hebben geboekt bij BMI. Maar vandaag gebeld met BMI en uiteindelijk doorverbonden met United, en zij hebben voor ons de stoelnummers vastgezet. :wink:
Joyce24
Amerikafan

Bericht door Joyce24 »

Ohhh.. dat zou het wel eens kunnen zijn!

Ik ga ze eens bellen!
Joyce24
Amerikafan

Bericht door Joyce24 »

Ik heb zojuist gebeld en het is helemaal goedgekomen. :mrgreen:

Bedankt voor jullie hulp!

Groetjes Joyce
Carla
Amerika-ontdekker

Bericht door Carla »

Fijn dat het toch is goedgekomen :dance: . Toen ik op de site keek vanmorgen waren de prijzen van de tickets rond de 950 euro :( , toen heb ik gebeld en kon ik boeken voor 571 euro!!!. En meteen de stoelnummers vast laten leggen, ik heb op viewtrip gekeken en het staat er netjes in. Heb alleen nog geen bevestigingsmail van Connections, maar die zal nog wel snel komen denk ik.
Joyce24
Amerikafan

Bericht door Joyce24 »

wow, wat een koopje!

balen dat wij onze tickets al in oktober hebben gekocht :banghead:

;)
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

Ik word helemaal hebberig van alle berichten; gelukkig zijn de tickets die wij al hebben gekocht voor de komende zomer [brussel -anchorage -seattle - brussel] nog steeds duurder dan wij ervoor betaald hebben. :D
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Carla
Amerika-ontdekker

Bericht door Carla »

Ik heb nog nooit van die goedkope tickets gehad, omdat we altijd in het hoogseizoen vliegen! En dan lopen de kosten voor 5 man flink op, dus dat wordt extra winkelen deze vakantie :dance:
Nikkie1974
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nikkie1974 »

Carla schreef:Fijn dat het toch is goedgekomen :dance: . Toen ik op de site keek vanmorgen waren de prijzen van de tickets rond de 950 euro :( , toen heb ik gebeld en kon ik boeken voor 571 euro!!!. En meteen de stoelnummers vast laten leggen, ik heb op viewtrip gekeken en het staat er netjes in. Heb alleen nog geen bevestigingsmail van Connections, maar die zal nog wel snel komen denk ik.
Ik heb ook vanmorgen telefonisch geboekt en nog steeds geen bevestiging ontvangen.... ik heb echter wel een reserveringsnummer doorgekregen en ik kon de boeking op de site van connections terugvinden. En daar stond het reserveringsnummer van United op en daarmee heb ik meteen de stoelen vast gezet.
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik heb zaterdag en vandaag een boeking gedaan, van beide ook nog geen bevestigingsemail gehad. Maar wel het reserveringsnummer en daarmee kon ik ook voor beide reizen al stoelen vast laten leggen. Ik werd zelfs nog gebeld zojuist door connections.be. Voor de laatste vlucht hadden ze mijn credit card maar voor 1 persoon 'belast', terwijl we samen gaan. Jammer dat ze dat gezien hebben, dan had het wel erg goedkoop geworden :wink: ! Blijkbaar bewaren ze je credit card gegevens niet, is ook wel netjes.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Joyce24
Amerikafan

Bericht door Joyce24 »

Is het eigenlijk 'nodig' om je stoelen vast te laten leggen?
Wat is het voordeel van nu vast laten leggen of op de luchthaven zelf?
Ik had net iemand van BMI aan de tel. en hij gaf aan dat het niet nodig was, omdat ze de plaatsen toch niet kunnen garanderen.

Groetjes Joyce
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik vlieg heel wat miles per jaar, en ik heb heel zelden meegemaakt dat mijn eerder vastgelegde plek aangepast was (en dan was het vaak voor een upgrade :lol: ), dus als je lekker naast elkaar wilt zitten, of zo ver mogelijk vooraan, zou ik het zo snel mogelijk vastleggen :wink: ! Maar inderdaad, ze garanderen het niet.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

wij hebben vandaag ook onze stoelen vast laten leggen. Maar, ervaren lange afstand vliegers als wij zijn (NOT) hebben wij de terugvlucht stoelen bij de nooduitgang genomen. Lekker veel beenruimte dachten wij zo, maar hoe zit het nu met de schermpjes die normaal in de stoel voor je zitten? Betekend dit nu dat wij geen schermpjes hebben?
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Die zitten dan ofwel op de muur voor je (als die er is) of (vaker) in de armleuning en kan je hem eruit draaien. Mooi dat je die kon kiezen overigens :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer