Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Supersnel SSN

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Tink
Amerikakenner
Contacteer:

Supersnel SSN

Bericht door Tink »

Op 31 December opeens denken, oops, zou nog een SSN moeten aanvragen voor eind 2008 ivm stimulus check die we alsnog kunnen krijgen dan. Snel naar SS office, uurtje wachten, Green Card en paspoort laten zien, klaar!

Wat denk je? Gisteren 5 Jan envelopje in de bus met spikslinternieuw echt SSN! Supersnel!

Ben nu dus echt, besta ook voor allerlei instanties, mag nu zelf bank rekening openen!
Wat een feest! Ice cream and cake for all!!
--
Tink
Bandido
Amerika-expert

Re: Supersnel SSN

Bericht door Bandido »

Gefeliciteerd! Relaxed dat sommige dingen ook verrassend snel kunnen gaan!
"Keep Georgia On Your Mind"
Bibi
Amerika-ontdekker

Bericht door Bibi »

Gefeliciteerd! En wat een verschil in attitude daar op dat kantoor he? Bij ons tenminste wel. Ik voelde me deze keer geen potentiele terroriste maar meer een aanvrager voor een bibliotheek kaart :-).
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Oh een eigen SSN...ik kan er alleen maar van dromen om eindelijk weer mijn eigen bankzaken te kunnen regelen èn te kunnen werken enzo. Lijkt me wel wat! Het is net of je weer voor het eerst 21 wordt hè en zelf je dingen mag doen, haha.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Gefeliciteerd! :beerchug:

Bij mij ging het ook ontzettend snel: op donderdag bij het SSO het formulier ingeleverd, en de dinsdag erna had ik mijn nummer! :D
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer