Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Boekwerk "De Grand Canyon"
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Boekwerk "De Grand Canyon"
Ik weet, dat er op het forum geen reclame gemaakt mag worden, maar ik denk dat ik dit wel mag plaatsen:
Tussen de wekelijkse folders die in de brievenbus vallen, zit deze week de folder van de winkel "Boeken-Voordeel".
Op pagina 2 staat een aanbieding voor het boekwerk "De Grand Canyon", van EUR 16,95 voor EUR 8,99.
Dit is een groot formaat oblong boek (oblong = liggend, dus rug aan de korte zijde). Het gesloten formaat is circa 40 x 30 cm. Het opengeslagen boek heeft dus een formaat van 80 x 30 cm. Hier en daar zitten er uitslaanders in, waardoor je prachtige panoramofoto's krijgt.
De omvang is 128 pagina's, gebonden in hard kartonnen omslag. Veel kleurenfoto's en Nederlandse tekst.
Ik heb het boek al een paar jaar in mijn bezit en vind het prachtig. Zijn prijs meer dan waard. Zeker voor de liefhebbers van dit prachtige stuk natuur.
Op de website van de winkel ( http://www.boekenvoordeel.nl ) staat geen voorbeeld, maar daar zijn wel de winkeladressen te vinden.
Groet, Marco.
Tussen de wekelijkse folders die in de brievenbus vallen, zit deze week de folder van de winkel "Boeken-Voordeel".
Op pagina 2 staat een aanbieding voor het boekwerk "De Grand Canyon", van EUR 16,95 voor EUR 8,99.
Dit is een groot formaat oblong boek (oblong = liggend, dus rug aan de korte zijde). Het gesloten formaat is circa 40 x 30 cm. Het opengeslagen boek heeft dus een formaat van 80 x 30 cm. Hier en daar zitten er uitslaanders in, waardoor je prachtige panoramofoto's krijgt.
De omvang is 128 pagina's, gebonden in hard kartonnen omslag. Veel kleurenfoto's en Nederlandse tekst.
Ik heb het boek al een paar jaar in mijn bezit en vind het prachtig. Zijn prijs meer dan waard. Zeker voor de liefhebbers van dit prachtige stuk natuur.
Op de website van de winkel ( http://www.boekenvoordeel.nl ) staat geen voorbeeld, maar daar zijn wel de winkeladressen te vinden.
Groet, Marco.
Even een reactie: ik zag vorige week bij Boekhandel Verwijs in Den Haag (een hele grote boekhandel in de Passage) een dezelfde formaat boek met ook uitklapbare pagina's maar dan met foto's en Nederlandse tekst over álle Nationale Parken in de VS. Ook voor de prijs van ¤ 8,99. Een heel mooi boek met ruim 100 pagina's en schitterende foto's.
Het boek ligt in de koopjeshoek op de 2e etage helemaal achterin. Dus voor de liefhebbers....
groetjes,
Claudia
Het boek ligt in de koopjeshoek op de 2e etage helemaal achterin. Dus voor de liefhebbers....
groetjes,
Claudia
-
- Amerika-expert

Aha. Een fellow HAgenaar. Vind je ook niet dat Verwijs een beetke de amerikaanse boekenwinkel sfeer heeft met Bagels en Beans op de derde? Ik breng in de US altijd veel tijd door in de meestal Starbucks bij Borders of andere coffee chain bij andere boekenzaken. Koffie en boekn horen bij elkaar.
Doreen
SEEING IS BELIEVING
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves