Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York Yankees
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
New York Yankees
Hey,
Ik hoor veel over de Yankees. De sport en de spelregels snap ik maar ik heb een andere vraag. Is er een duidelijk overzicht van de baseball wedstrijden en kampioenschappen in de VS? Ik kan het nergens vinden helaas.
Derk
Ik hoor veel over de Yankees. De sport en de spelregels snap ik maar ik heb een andere vraag. Is er een duidelijk overzicht van de baseball wedstrijden en kampioenschappen in de VS? Ik kan het nergens vinden helaas.
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
---Mark Twain
Re: New York Yankees
Bedoel je http://www.mlb.com of http://newyork.yankees.mlb.com ?
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dankje! Is er ook iets in het Nederlands?
---Mark Twain
---Mark Twain
Hier heb je het rooster van Augustus
http://newyork.yankees.mlb.com/schedule ... p?c_id=nyy
Wit -> away games (uitwedstrijden)
Blauw -> Home games (Yankee Stadium)
Ik heb gelukkig nog kaartjes voor 18 September kunnen vinden, maar dat valt niet mee.
Na dit seizoen wordt Yankee Stadium gesloopt. Daardoor is de vraag naar kaartjes op dit moment erg groot.
Prijzen zijn echt hoog voor goede kaartjes.
Mocht je nog meer vragen hebben hoor ik het wel..
http://newyork.yankees.mlb.com/schedule ... p?c_id=nyy
Wit -> away games (uitwedstrijden)
Blauw -> Home games (Yankee Stadium)
Ik heb gelukkig nog kaartjes voor 18 September kunnen vinden, maar dat valt niet mee.
Na dit seizoen wordt Yankee Stadium gesloopt. Daardoor is de vraag naar kaartjes op dit moment erg groot.
Prijzen zijn echt hoog voor goede kaartjes.
Mocht je nog meer vragen hebben hoor ik het wel..
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is de precieze datum van de opening van het nieuwe Stadium al bekend?
---Mark Twain
---Mark Twain
Heb ik niet kunnen vinden, kom niet verder dan April 2009derkdegeus schreef:Is de precieze datum van de opening van het nieuwe Stadium al bekend?
http://newyork.yankees.mlb.com/nyy/ball ... munity.jsp
-
- Amerika-ontdekker
Rocket88 schreef:Heb ik niet kunnen vinden, kom niet verder dan April 2009derkdegeus schreef:Is de precieze datum van de opening van het nieuwe Stadium al bekend?
http://newyork.yankees.mlb.com/nyy/ball ... munity.jsp
Oorspronkelijk was het de bedoeling om maart (en dus ook het begin van het seizoen) klaar te zijn, maar ondertussen was er al een maand uitstel bekend gemaakt.
December 2006: New York
Juli en Augustus 2007: New York & Miami (ter plaatse getrouwd :-) )
September 2008: New York
Januari 2010: New York
Juli en Augustus 2007: New York & Miami (ter plaatse getrouwd :-) )
September 2008: New York
Januari 2010: New York
Ik misbruik dit topic even. Hoe lang duurt een gemiddelde baseballwedstrijd? Het ligt toch namelijk redelijk vaak stil?
I'm going where the sun keeps shining, through the pouring rain
Going where the weather suits my clothes
Going where the weather suits my clothes
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Een baseball game duurt 9 innings. In een inning is iedere partij een keer aan slag, dus een inning bestaad uit 2 delen. Een inning duurt zolang tot dat er 3 spelers uit zijn. Dat kan heel snel gaan, maar kan ook heel lang duren. Een baseball wedstrijd kan daarom bijv. met 1,5 uur afgelopen zijn, maar ook 4 uur of meer duren. Tussen elke wisseling van team (slag of veld) wordt er ingegooid door de pitcher (werper) dit duurt maar even. Juist alles om de wedstrijd heen maakt een baseball wedstrijd zo leuk, zeker op de grotere tournooien.
Ik ben zelf nog nooit naar een baseball wedstrijd in Amerika geweest maar dat lijkt me echt een belevenis. Hier in nederland sta ik al 12 jaar ieder seizoen langs de kant met een honkballende zoon
Ik ben zelf nog nooit naar een baseball wedstrijd in Amerika geweest maar dat lijkt me echt een belevenis. Hier in nederland sta ik al 12 jaar ieder seizoen langs de kant met een honkballende zoon

-
- Amerika-expert
Hoe lang duurt een honkbalwedstrijd? Te lang.
Tenzij je gek bent op statistieken en cijfertjes en er zijn hopen mensen die alle worpen en (mis)slagen zeer nauwkeurig bijhouden en je daar urenlang over kunnen doorzagen.
Tenzij je gek bent op statistieken en cijfertjes en er zijn hopen mensen die alle worpen en (mis)slagen zeer nauwkeurig bijhouden en je daar urenlang over kunnen doorzagen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- Bandido
- Amerika-expert
Een baseball wedstrijd is inderdaad leuker om bij te wonen dan menigeen denkt. Ik ga in Atlanta regelmatig naar de Braves, die hebben hier een heel mooi stadion (het oude Olympische stadion). Het gaat inderdaad om alles eromheen en niet eens zozeer om het spel zelf. Het is ook een sociaal gebeuren waar je met vrienden en met kinderen naartoe gaat. Bovenin het Braves-stadium is een kleine mini "batting cage" waar de kleintjes kunnen oefenen. En natuurlijk is er van alles te koop qua eten, drinken en merchandising; het blijft tenslotte wel Amerika.
Maar al met al echt een aanrader voor wie eens in de VS is tijdens het baseball seizoen. Je kunt trouwens ook al voor iets van $8-$12 kaartjes kopen, dus echt duur hoeft het niet zijn. En het is al helemaal niet gevaarlijk zoals bv voetbal in NL nog weleens kan zijn. Een wedstrijd duurt lang, maar veel mensen blijven ook niet de hele tijd of komen later binnen.
Mijn schoonfamilie komt trouwens uit Boston, MA en zijn dus fanatieke Red Sox fans. Het woord "Yankees" is daar in huis dan ook taboe.

Maar al met al echt een aanrader voor wie eens in de VS is tijdens het baseball seizoen. Je kunt trouwens ook al voor iets van $8-$12 kaartjes kopen, dus echt duur hoeft het niet zijn. En het is al helemaal niet gevaarlijk zoals bv voetbal in NL nog weleens kan zijn. Een wedstrijd duurt lang, maar veel mensen blijven ook niet de hele tijd of komen later binnen.
Mijn schoonfamilie komt trouwens uit Boston, MA en zijn dus fanatieke Red Sox fans. Het woord "Yankees" is daar in huis dan ook taboe.

"Keep Georgia On Your Mind"
- DixieChick
- Amerika-expert
De enige baseball wedstrijd waar ik ooit naar toe ben geweest was in Philadelphia, de phillies tegen de Chicago Cubs, en die duurde meteen 14 inningen. Holy cow wat een lange zit was dat!
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
Ik ben helemaal niet gek op statistieken en cijfertjes en ik vind een honkbalwedstrijd echt niet te lang duren. Nu zijn we ook wel helemaal gek van de sport en leven er helemaal in mee.. ik kan me voorstellen dat het voor iemand die er niets mee heeft het misschien wat saai kan lijken.Bennogr schreef:Hoe lang duurt een honkbalwedstrijd? Te lang.
Ook hier is het woord "Yankees" een taboe, tenzij het over de negatieve dingen van de club gaat, dan mag er uitgebreid over gepraat worden

@Fargo; het is inderdaad moeilijk te zeggen hoelang het duurt, ik zelf ga altijd uit van 3 uur en dan kan het wat langer of wat korter duren. De wedstrijd duurt 9 innings, tenzij de score gelijk is, dan gaat men door tot er iemand gewonnen heeft.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht