Ik heb toendertijd inderdaad een e-mail gestuurd met een vraag via dat formulier... nooit wat van gehoord totdat ik net ineens een e-mail kreeg, snel zijn ze wel daar (is al 2 maanden geledenClint schreef: Voor alle zekerheid kan je natuurlijk altijd even een mailtje sturen naar CBP. Heb ik een tijd geleden wel eens gedaan met een vraag. Klik hier en meld je aan (via My stuff). Dan kan je een vraag sturen. Deze wordt na een tijdje in behandeling genomen. Duurde bij mij zo'n twee weken. Je krijgt dan een mailtje met het antwoord.

Dit zei ze:
You can apply for the Esta program for land border crossing into the United States. The portion part for the flight number is optional.You don't have to fill it out
You must Contact Canada customs for their exit requirements of their visitors at 519-257-6510. Also, you can use the I 94 left in the passport for 90 days at a time. You can use the same one to come and go for each 90 day period of admission.
Thank you for contacting Customs and Border Protection.
Dat dikgedrukte gedeelte snap ik niet helemaal, Ik kan de I 94 in het paspoort laten zitten en dan gaan de resterende dagen pas in als ik weer terugkom ofzo?
Het ging over dat ik via canada meerdere malen de USA in wilde gedurende een periode van 4 maanden, maar in totaal korter dan 90 dagen.