Annie schreef:Voor dat bedrag zou ik niet te lang wachen om te boeken.
Ben alleen bekend met JFK, is dit ook een goede landingsplaats?
Annie schreef:Voor dat bedrag zou ik niet te lang wachen om te boeken.
Het kanMattRob schreef:Voor mij mag je ook eens rondkijken; zou voor goede prijs willen vliegen (en anders doen we het niet), vanaf AMS of BRU naar een plek in Florida (MIA, TPA, FLL, MCO, etc), vertrekkend op 25 of 26 april en terug op 3 of 4 mei. Ik vind EUR 400 maximaal, maar ben bang dat ik al te laat ben ... Voor 3 volwassenen overigens
dan zal het vliegtuig wel op brussel CS landenMichelH schreef:Even een vraag tussendoor:
Wat is het verschil tussen Brussel Airport en Brussel Midi Railstation?
Is dit een ander airport in de buurt van Brussel of is dit eigenlijk hetzelfde als Zaventem?
Ik was zojuist aan het kijken voor vliegtickets van Brussel naar LA en terug van Phoenix naar Brussel en toen kreeg ik opeens de melding dat er een vlucht ging vanaf Brussel Midi Railstation. Weet iemand wat dit betekent?
Roland, Niels, bedankt voor bovenstaande ! Ik kwam op een zo (ongelooflijk) lage prijs uit, dat ik toch maar geboekt hebCoyote schreef:@ MattRob: heb je al eens gekeken op de site van US Airways zelf (en dan onderaan bij het NL-vlaggetje, je kunt dan boeken via een NL-site). Ik kom daar leuke tarieven tegen van rond de EUR 400 p.p. maar je moet wat kunnen schuiven met de dagen. Dit was vanaf Amsterdam (26 apr - 3 mei). Meer heb ik niet geprobeerd aangezien jij meerdere opties aangeeft vwb vertrekdatum, vertrekstad en aankomststad. Misschien kun je die eens onderzoeken bij US Airways.
Ik kwam een vlucht tegen voor EUR 394,03 p.p. maar dan wel met 2 tussenstops.
Roland
Een van de duurdere periodes om te vliegen. Anyway heb voor je gevonden een vlucht via London voor $804, wil je rechtstreeks dan kan dit voor $1000 pp.Arno79 schreef:Hallo,
zou je voor mij ook kunnen kijken?
Komende zomer in het weekend van vr 10 t/m ma 13 juli vertrekken we.
En in het weekend van vr 7 t/m 10 augustus willen we weer terugkomen.
2 volwassenen naar de USA. Wij willen het Noordoosten verkennen met een huur auto. Daarom leek mij het handigst om op New York te vliegen. Als jij andere suggesties hebt graag.
Alvast bedankt
Ik moet zeggen dat martinair in de herfstvakantie geen slechte deal heeft! Voor de kerstvakantie zijn de meeste tarieven nog niet bekend. De vlucht hieronder is rechtstreeks en te boeken bij martinair zelf. Het kan nog $150 goedkoper per persoon, maar dan mag je 2 keer overstappen.1250 schreef:Hoe kan ik het best zo goedkoop mogelijk naar Florida (Miami, Orlando) in de herfstvakantie (17-10-09 t/m 25-10-09) of in de kerstvakantie (19-12-09 t/m 03-01-10)
Alvast bedankt voor de moeite!