Het voelt een beetje als vloeken in de kerk, maarreh wij gaan dit jaar niet naar de VS maar naar Costa Rica en Nicaragua.
We willen in juni 3 weken, heen op San Jose CR en terug vanaf Managua Nicaragua. Aangezien deze route alleen lukt met Delta en Continental via de VS dacht ik ook een graantje van de lage prijzen mee te pikken, maar door de multicity-structuur lijkt dit niet te kunnen. Waar ik ook kijk, met Delta betalen we +/-1200 euro en met Continental +/-1000.
Iemand nog tips?
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Da's op zich een goed idee. Ik ga eens kijken wat dat oplevert! Het enige nadeel is dan wellicht dat de overstap niet gegarandeerd is, of is dat wel zo als we bij dezelfde maatschappij de opvolgende vluchten boeken?
Hmm, dat is hem ook niet echt zo te zien. De retourvlucht naar de VS is dan wel spotgoedkoop, maar omdat ik dan 2 enkeltjes (VS-CR en Nica-VS) voor de hoofdprijs erbij moet kopen kom ik een stuk duurder uit. Jammer...
Wij hebben ook zojuist geboekt op connections.be
We vliegen van Brussel naar Orlando op donderdag 18 juni en terug op zaterdag 4 juli voor € 855 voor ons tweeën.
wij hebben onze tickets New York geboekt bij cheaptickets voor €368,00 incl per ticket.
We vliegen in april vanaf Brussel scheelde met Amsterdam € 100.00 euro per ticket.
Wij hebben onze tickets bij euroreizen.be geboekt.
We vliegen voor € 305 pp naar New york 9 - 30 juni.
Dit is de laagste prijs die we ooit betaald hebben voor onze 9 usa reizen.
Is Iberia (via Madrid) voor jou geen optie? Voor het reizen naar Zuid-Amerika vond ik Iberia wel te pruimen, ondanks de lange siesta van het personeel (gewoon zelf een drankje en snack bij het keukentje halen). Madrid is iig een uitstekende luchthaven voor een overstap.
Johan
Coyote schreef:Werd er in september nog een topic gestart dat de vliegtickets voor volgend jaar zo duur zijn, op dit moment is er een flinke prijsdaling aan de gang.
In oktober heb ik voor de komende lente geboekt. Na directe aanbetaling moet ik begin februari de restantsom betalen, waarvan inmiddels al 140 euro (!) aan brandstoftoeslagen is afgehaald. Dat ze (met United Airlines naar Las Vegas via Hotelplan) dat doen vind ik uitstekend. Ik was al bang dat ik te veel had uitgegeven.
Johan
Ik hab vandaag twee tickets naar Vegas geboekt :dance:
We hebben in mei nog een route Phoenix-Denver te goed, maar door de lage ticketprijs kon ik het toch niet laten. Onder het mom : verjaardagscadeau voor mijn man
Ik betaal 333 per persoon voor eind september.
Hij weet niets van de tickets. Hij verjaart dan nl echt. Maar evengoed is het een smoes, want hij wordt 42 en dat is nu niet zo'n speciale leeftijd
Vorig jaar werd ik 40 en heb een week Vegas-Zion-Bryce gekregen.
MattRob schreef:Heb je echt het United nummer ? Als je het 'standaard' boekingsnummer hebt, moet je eerst e-ticketnummer of United reserveringsnummer erbij zoeken. Dat kan je doen via viewtrip.com. Dat is dus een andere code dan voor de United website.
Wie heeft een idee wat het volgende betekend op http://www.mytrip.com, tabblad: Electronic Expense Receipt:
Wij hebben ook net geboekt via connections.be!
Heen: Brussel - Phoenix (02-09-2009), terug: Las Vegas - Brussel (23-09-2009) met United Airlines voor € 783,04 (incl. €20,- dossierkosten).
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.