Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Re: Autohuur via www.usareisen.de

Bericht door Iris_1982 »

Dank je wel, meteen nog een vraagje: we willen het Super Spar plus pakket boeken.
Dit hebben wij in 2007 ook geboekt en toen hoefden we niet bij tge betalen voor een 2e bestuurder. Nu zie ik echter dit staan :

z.Zt. USD 10 pro Tag/Person
Entfällt bei Anmietung in Kalifornien und für den
1. Zusatzfahrer auf Hawaii. Alle zusätzlichen Fahrer müssen bei Übernahme des Mietwagens in den Vertrag eingetragen werden.

Moeten we nu dan wel bijbetalen voor een 2e bestuurder met eht Super Spar plus pakket bij Alamo en National?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Je duits is beter dan je denkt, je moet inderdaad bijbetalen voor een extra bestuurder, je kunt beter het inclusief pakket nemen.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Volgens mij moet je dan Paket Super-Inklusiv-PLUS hebben.
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door bluemoon »

Christa12 schreef: Ik heb overigens geen idee hoeveel het kost als je toch de auto met de sleutel in het contact op slot gooit en geholpen moet worden, dus ik weet niet welk risico je precies neemt. Ik zou me wel kunnen voorstellen dat je hier toch geen risico wilt lopen (beetje zelfkennis helpt wel bij deze keuze haha).
Ik weet het wel, het overkwam mij vorig jaar in Austin, Texas.

Ik was van mijn hotel nog even naar de Target gereden voor wat inkopen, toen opende ik de kofferklep met de afstandsbediening en ik legde mijn inkopen in de kofferbak samen met de autosleutels die ik in mijn hand hand.
En daarna gooide ik heel nonchalant de kofferklep dicht met mijn sleutels erin :oops: :banghead:
De rest van de deuren waren nog op slot en de kofferklep nu dus ook weer.
Op de gigantische parkeerplaats van de Target stond een surveillance auto van de Sheriff`s department, dus ik vraag de beste man of hij mij helpen kan.
Ja hoor, hij ging wel even kijken, dus hij reed naar mijn auto en vroeg om mijn rijbewijs en paspoort, "oh ja, die liggen dus in de auto".
Gereedschap om de auto open te maken had hij niet in de auto, en dus werd ik vriendelijk verzocht om hulp te gaan zoeken bij de informatiebalie van Target.
Bij de balie aangekomen probeerde ik eerst het verhuurbedrijf National op te bellen maar die namen niet op om 10 uur in de avond.
Dus werd mij door Target geadviseerd om Pop-A-Lock te bellen http://www.popalock.com/car_door_unlocking.php, die kwamen na 20 minuten en hadden mijn bestuurdersportier in 30 seconden los met een plastic wig en een ijzeren strip ( ook wel enigzins verontrustend trouwens )
Van binnenuit op een knopje drukken en de kofferklep was weer los. :dance:

Om dus een lang verhaal samen te vatten, volgens mijn creditcard afschrift kostte het $46,95 oftewel met de koers van toen €30,41.
Crisis ? What Crisis ?
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Danke schon :D

Ik twijfelde omdat we vorig jaar een auto bij alamo hebben geboekt met het Super Spar Pakket en niet het Inclusiv pakket en toen dus niet hoefden bij te betalen voor een 2e bestuurder. We reden toen het rondje LA-LA dus misschien heeft dat er ook mee te maken?
Maar goed, dan maar het Inklusiv pakket! Die auto wordt wel steeds duurder zeg :)
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Bij de huur van de wagen afgelopen december bij Alamo stond op de sleutelhanger te lezen bij verlies van sleutel dat men 250$ zou aanrekenen .
Hebben heel de reis extra aandacht aan gegeven om zeker die sleutel niet kwijt te spelen ,vind het wel heel veel geld dat ze er voor aanrekenen.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

bluemoon schreef:Om dus een lang verhaal samen te vatten, volgens mijn creditcard afschrift kostte het $46,95 oftewel met de koers van toen €30,41.
30 seconden, € 30... da's een leuk uurloon! :mrgreen: :lol: :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Christa12
Amerikafan

Bericht door Christa12 »

Om dus een lang verhaal samen te vatten, volgens mijn creditcard afschrift kostte het $46,95 oftewel met de koers van toen €30,41.
Toch valt me dat bedrag nog best mee. Heb wel eens hogere voorrijkosten gezien.

Maar ik vraag me af... heeft de AAA hier nou helemaal geen rol in? Doen zij dit soort dingen niet in Amerika? Iemand enig idee?
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

Iris_1982 schreef:Dank je wel, meteen nog een vraagje: we willen het Super Spar plus pakket boeken.
Dit hebben wij in 2007 ook geboekt en toen hoefden we niet bij tge betalen voor een 2e bestuurder. Nu zie ik echter dit staan :

z.Zt. USD 10 pro Tag/Person
Entfällt bei Anmietung in Kalifornien und für den
1. Zusatzfahrer auf Hawaii. Alle zusätzlichen Fahrer müssen bei Übernahme des Mietwagens in den Vertrag eingetragen werden.

Moeten we nu dan wel bijbetalen voor een 2e bestuurder met eht Super Spar plus pakket bij Alamo en National?
Hawai heeft vaak andere regels als het vaste land, dus ja hier moet je bijbetalen ook met het super plus pakket.
can't wait to travel again.....
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Wij hebben auto geboekt bij usareisen. Nu hebben we bedacht dat het misschien handiger is om hem niet op te halen als we in San Francisco aankomen maar 4 dagen later als we naar Monterey vertrekken. Ik heb op de site gekeken maar kan niet vinden of er kosten aan verbonden zijn dan wel dat je 4 dagen in mindering wordt gebracht. Is hier iemand bekend mee anders bel ik morgenochtend even?
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Christa12
Amerikafan

Bericht door Christa12 »

Ik heb toevallig eergisteren net bij ze geboekt en ze wezen er heel nadrukkelijk op dat als je bij de bevestiging nog een fout tegenkwam en dit per omgaande meldde, je het kosteloos nog kon wijzigen. Dat klinkt dus wel alsof er aan een wijziging wel degelijk kosten zijn verbonden, maar geen idee hoeveel.

groetjes,
Christa
kangie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door kangie »

Hebben wij 1 keer gehad in San Francisco : de prijs blijft hetzelfde! We zijn wel op de dag van de geplande aanvang even langs geweest om te zeggen dat we 2 dagen later de auto kwamen ophalen.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Lijkt me een strak plan. Dat kan natuurlijk ook gewoon. Bedankt.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Heb usareisen een mail gestuurd omdat het geld nog steeds niet van mijn creditcard was/is afgeschreven. Kreeg direkt mail terug dat dat 1 maand voor vertrek gaat gebeuren. Mooi dus!
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Corry schreef:Heb usareisen een mail gestuurd omdat het geld nog steeds niet van mijn creditcard was/is afgeschreven. Kreeg direkt mail terug dat dat 1 maand voor vertrek gaat gebeuren. Mooi dus!
Als dat maar goed gaat :wink:
Ik heb 2 weken geleden bij usareisen geboekt voor juli en het stond binnen 1 week op mijn creditcard afschrift :?

Theo
Knabbeltje
Amerikakenner

Natuurlijk gaat dat goed ,ik heb hierover al eerder bericht.Ook bij mij werd het geld pas van de rekening gehaald een maand voor afreis ,afgelopen december dus .Hun uitleg hiervoor was ,dat een reservering boven de 1000€ nieuwe richtlijn had en dat dit geld pas later gevorderd wordt.

Dus Corry , wees gerust bij mij verliep het prima :wink:

Groetjes Nancy
Christa12
Amerikafan

Bericht door Christa12 »

Zou toch wel handig zijn als ze gewoon duidelijk communiceren wanneer het afgeschreven wordt... dat wil je toch weten bij een wat groter bedrag!
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Was al gerust hoor Nancy. :wink: Ik wist niet dat het boven de $ 1.000,- pas 4 weken voor vertrek werd afgeschreven. Wel zo netjes.
yardenoy
Amerika-ontdekker

Bericht door yardenoy »

Bij mij gaat het maar over een kleine 500 euro en er is ook nog steeds niets afgeschreven???
De boeking is van 17 November. Wij hebben wel al de voucher gekregen.
Vorige maand een mail gestuurd en als antwoord gekregen dat we nog een beetje geduld moesten hebben??
Vorige 2 keer via usa reisen werd het bedrag direkt afgeschreven.
Knabbeltje
Amerikakenner

Wij hebben voor de voucher ook moeten wachten tot 16 dagen voor onze vertrek .Zij hadden ons daarover wel ingelicht toen ik ook vragen stelde over de betaling die maar niet gebeurde ,12 to 10 dagen voor vertrek zou de voucher per post verstuurd worden .Die hadden we dus gelukkig wel vroeger in onze handen .De werkwijze was ook totaal anders dan het jaar ervoor toen ook de betaling direct gevorderd werd.
Hou het in 't oog de maand voor vertrek als je dan nog geen afschrift krijgt van betaling ,mail hen dan even .
Groetjes
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer