Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York: bezoeken shows/evenementen in de avonduren
New York: bezoeken shows/evenementen in de avonduren
Hallo forumleden,
Wij zitten op 13/14/15 juni a.s. in New York. Om zoveel mogelijk te zien en te doen, kunnen wij tips erg goed gebruiken!
Met name voor de avonduren zoeken wij nog leuke activiteiten / evenementen / shows om te bezoeken. Wij zijn overigens geen musical-liefhebbers.
We hadden als voorbeeld een avond naar de Blue Man Group in gedachte.
Wie kan ons van nog meer tips voorzien?
Alvast heel hartelijk dank!
Groeten Nilis
Wij zitten op 13/14/15 juni a.s. in New York. Om zoveel mogelijk te zien en te doen, kunnen wij tips erg goed gebruiken!
Met name voor de avonduren zoeken wij nog leuke activiteiten / evenementen / shows om te bezoeken. Wij zijn overigens geen musical-liefhebbers.
We hadden als voorbeeld een avond naar de Blue Man Group in gedachte.
Wie kan ons van nog meer tips voorzien?
Alvast heel hartelijk dank!
Groeten Nilis
-
- Amerikafan
Re: New York: bezoeken shows/evenementen in de avonduren
En ik zou graag willen weten of je ze beter hier al kan boeken, of in New York zelf!! 

2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
-
- Amerika-expert
www.villagevoice.com
In ieder geval "Calendar" en "Best of". Heb je voor een paar jaar informatie. Veel plezier
In ieder geval "Calendar" en "Best of". Heb je voor een paar jaar informatie. Veel plezier
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- klaasvermeulen
- Amerika-ontdekker
Beste Nilissss :beerchug:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar we een TV show bij kunnen wonen.
Er schijnen behoorlijk veel shows te zijn die je gratis / voor weinig zijn.
Wie kan ons advies geven?
Had al wel zelf een link gevonden:
http://www.nytix.com/
Gr. Klaas
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar we een TV show bij kunnen wonen.
Er schijnen behoorlijk veel shows te zijn die je gratis / voor weinig zijn.
Wie kan ons advies geven?

Had al wel zelf een link gevonden:
http://www.nytix.com/
Gr. Klaas
Heb je er ooit 1 bezocht?Nilis schreef:Wij zijn overigens geen musical-liefhebbers.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij houden ook niet echt van een musical, omdat de Engelstalige hier altijd vertaald worden in het Nederlands.
Maar wij hebebn genoten van Mama Mia in Las Vegas.
Maar wij hebebn genoten van Mama Mia in Las Vegas.
Wij hebben "The Producers" gezien in NY. HILARISCH!!! Ik was al een enorme fan van de film met Zero Mostel en Gene Wilder maar ik vond de musical super!
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
Kaartjes voor TV shows worden vaak gratis op straat uitgedeeld. Vooral Times Square en Rockefeller Center.
Grote shows (Maury en nog zo wat, kijk niet zo vaak TV dus weet niet wat er allemaal is -- Maury is natuurlijk wat anders: You ARE the father!) hebben websites waar je gratis kaartjes kunt bestellen.
Grote shows (Maury en nog zo wat, kijk niet zo vaak TV dus weet niet wat er allemaal is -- Maury is natuurlijk wat anders: You ARE the father!) hebben websites waar je gratis kaartjes kunt bestellen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerikafan
Wat ik heel leuk vind om 's avonds te doen in NY is een bezoekje aan Empire State by night. Het uitzicht over de stad dat je dan hebt, is echt ongelooflijk!
Chari :dance:
Chari :dance:
-
- Amerikafan
Ik zou graag in NY mijn tickets kopen op de dag zelf, om toch een beetje kosten te besparen!! Heeft iemand hier ervaring mee?? Waar kan je dit doen??
Ik zou mijn vriendin graag verrassen met The Lion King en The Little Mermaid...
Heeft iemand deze musical gezien?? En wat vonden jullie hiervan??
Ik zou mijn vriendin graag verrassen met The Lion King en The Little Mermaid...
Heeft iemand deze musical gezien?? En wat vonden jullie hiervan??
2007: Miami/Orlando
Vincent,
Wij hebben in NY ook ter plekke kaartjes gekocht voor een musical (Grease), je kan dit doen bij de TKTS stand op Time Square, maar een veel rustigere plek is de TKTS stand aan de South Street Seaport (op 10 min. lopen van de ferry terminal naar Ellis Island).At the corner of Front and John Streets, near the rear of the Resnick/ Prudential Building at 199 Water Street.
Daar stonden midden op de middag maar zo'n 10 personen voor ons, ik zag op Time Square misschien wel het 10 dubbele aantal mensen.
Wij betaalden iets van 60 dollar per kaartje dat is voor een musical erg weinig!
De musicals die jij noemt heb ik niet gezien, alleen de lion king in nederland, ik zou zeker een musical bezoeken in NY op broadway, ik vond het een hele mooie ervaring, wij zaten in het Brook Atkinson Theater, prachtig mooi oud theater,veel kleiner en persoonlijker, heel anders dan in nederland, je word voor de show vermaakt door een speler uit de musical, allemaal moesten we mee zingen en klappen, en veel interactie met het publiek en de spelers!
Wat ook leuk is na afloop van de musical bij de artiestenuitgang gaan staan (was bij ons 2 meter naast de 'normale' uitgang) dan komen alle spelers naar buiten bijna direct na afloop van de musical! Zeker leuk als er beroemde mensen in spelen!!
Veel plezier!
Wij hebben in NY ook ter plekke kaartjes gekocht voor een musical (Grease), je kan dit doen bij de TKTS stand op Time Square, maar een veel rustigere plek is de TKTS stand aan de South Street Seaport (op 10 min. lopen van de ferry terminal naar Ellis Island).At the corner of Front and John Streets, near the rear of the Resnick/ Prudential Building at 199 Water Street.
Daar stonden midden op de middag maar zo'n 10 personen voor ons, ik zag op Time Square misschien wel het 10 dubbele aantal mensen.
Wij betaalden iets van 60 dollar per kaartje dat is voor een musical erg weinig!
De musicals die jij noemt heb ik niet gezien, alleen de lion king in nederland, ik zou zeker een musical bezoeken in NY op broadway, ik vond het een hele mooie ervaring, wij zaten in het Brook Atkinson Theater, prachtig mooi oud theater,veel kleiner en persoonlijker, heel anders dan in nederland, je word voor de show vermaakt door een speler uit de musical, allemaal moesten we mee zingen en klappen, en veel interactie met het publiek en de spelers!
Wat ook leuk is na afloop van de musical bij de artiestenuitgang gaan staan (was bij ons 2 meter naast de 'normale' uitgang) dan komen alle spelers naar buiten bijna direct na afloop van de musical! Zeker leuk als er beroemde mensen in spelen!!
Veel plezier!
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Klaas heb je via die site nog kaarten voor een tv show geregeld?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2438 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 9 Reacties