Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Aanbieders helicoptervlucht LV - Grand Canyon
Aanbieders helicoptervlucht LV - Grand Canyon
Ik heb hier al veel gelezen over helicoptervluchten aan de Grand Canyon zelf. Wij zouden graag vanuit Las Vegas gaan maar de enige aanbieder die ik kan vinden is papillon. Zijn er nog andere aanbieders of is dit gewoon de beste?

Re: Aanbieders helicoptervlucht LV - Grand Canyon
wat analoge vraag ... in wat verschillen de aanbieders eigenlijk of is alles ongeveer gelijk ?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zijn al vaker vragen gesteld over vluchten vanuit Las Vegas maar ik geloof niet dat er veel mensen zijn die het gedaan hebben. Het is nogal ver vanuit Las Vegas, je komt ook niet in het nationale park. Is er een reden om het vanuit LAs Vegas te willen doen? Voor een vlucht in het park zelf kun je vanuit Tusayan een helicoptervlucht maken.
Marianne
Marianne
in mijn gevan - helicoptervlucht vanuit de Grand Canyon
zie dat er verschillende aanbieders zijn
dacht er aan om maar terplaatste te ' reserveren ' --- is voor 18 september ... een vrijdag
zie dat er verschillende aanbieders zijn
dacht er aan om maar terplaatste te ' reserveren ' --- is voor 18 september ... een vrijdag
Blijkbaar wordt dit idd niet veel gedaan vanuit Las Vegas, maar het lijkt ons ook wel leuk om las vegas, hooverdam en omgeving vanuit de lucht te zien. Plus dan het feit dat je landt in de grand canyon. Weet dat het eigenlijk ten westen ervan is, maar dat maakt ons niets uit.
Indien iemand nog een andere firma kent dan papillon dan hoor ik het graag.
Indien iemand nog een andere firma kent dan papillon dan hoor ik het graag.

Wij hebben een GC rondvlucht bij Maverick Helicopters geboekt.
Vliegen zelf vanaf de GC, maar bieden volgens mij ook vluchten vanuit Las Vegas aan.
Groetjes, Sprokkel
Vliegen zelf vanaf de GC, maar bieden volgens mij ook vluchten vanuit Las Vegas aan.
Groetjes, Sprokkel
I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ik houd dit topic in de gaten, we zijn zelf ook van plan om in maart met Papillon datzelfde te doen, vanuit LV richting GC en dan landen, een simpele lunch en dan weer up up & away. Kosten zijn zo rond de 299 dollar p.p.
Neem aan dat de westkant van de GC ook wel mooi is toch?
Neem aan dat de westkant van de GC ook wel mooi is toch?

Had gisteren nog een andere website gevonden (ben hem nu even kwijt, zal het nog eens dubbelchecken als ik thuis ben), dacht dat het Grandcanyontours of zoiets was.
Kwam op dezelfde prijs, en ze vertrekken van een luchthaven op een paar minuten van de strip (de naam ontglipt me ook even). Zij zeggen dus dat dit als groot voordel heeft tov vanaf boulder vertrekken dat je minder tijd verliest met naar de luchthaven te gaan en dat je daarenboven ook meer van las vegas ziet vanuit de lucht.
Kan iemand dit bevestigen, of weet iemand hoe dit zit met vertrek vanaf boulder?
Edit: ook nog ff vermelden: hun tour was 3,5 uur waarvan 2 uur effectieve vliegtijd en 30/40 minuten op de bodem van de canyon.
Kwam op dezelfde prijs, en ze vertrekken van een luchthaven op een paar minuten van de strip (de naam ontglipt me ook even). Zij zeggen dus dat dit als groot voordel heeft tov vanaf boulder vertrekken dat je minder tijd verliest met naar de luchthaven te gaan en dat je daarenboven ook meer van las vegas ziet vanuit de lucht.
Kan iemand dit bevestigen, of weet iemand hoe dit zit met vertrek vanaf boulder?
Edit: ook nog ff vermelden: hun tour was 3,5 uur waarvan 2 uur effectieve vliegtijd en 30/40 minuten op de bodem van de canyon.

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Een paar minuten van de Strip.. dat is toch gewoon McCarran.. anders Las Vegas North Airport, volgens Wikipedia heb je daar veel bedrijven voor de 'scenic tours'. Zodat McCarran lijndiensten kan blijven aanbieden... dus dat moet 'm zijn. 
Weet niet waar Papillon opstijgt, hele trip duurt ook 3 1/2u meen ik, maar heb de site al een tijdje niet meer voor me zien staan. Ben wel van plan het in februari of begin maart online te boeken via creditcard.
Op Youtube heb je ook nog wat van Papillon staan.

Weet niet waar Papillon opstijgt, hele trip duurt ook 3 1/2u meen ik, maar heb de site al een tijdje niet meer voor me zien staan. Ben wel van plan het in februari of begin maart online te boeken via creditcard.
Op Youtube heb je ook nog wat van Papillon staan.
HeliUSA is ook een aanbieder vanaf LV. Hebben verschillende tours. Heel leuk om over de Strip te vliegen en de Hooverdam. Wij hadden een landing op een ranch met ontbijt en na een paar uur werden we weer opgehaald.
Willen zelf de tour van Las Vegas naar de Grand Canyon maken met Papillon. Vliegen naar GC,helicoptervlucht omlaag (West Rim),boottocht over Colorado river,lunch en weer retour Las Vegas. Totale tijdsduur 7 uur. Vlucht wilden we 4 jaar geleden maken maar kon toen geen doorgang vinden vanwege vele wind 4 dagen lang. Iemand ervaring met deze tour ?
Andere aanbieders die volgens mij interessant zijn:Original Grand Canyon Tour Company, of, Las Vegas Tours.
Andere aanbieders die volgens mij interessant zijn:Original Grand Canyon Tour Company, of, Las Vegas Tours.
Het was dus idd Mc Carran. Volgens map24 ligt Boulder (van waaruit Papillon vliegt) 37 minuten verder rijden dan Mc Carran, dus de keuze is dan voor ons snel gemaakt.
Hieronder de link: http://www.grandcanyontourcompany.com/heloairgd.htm
Hieronder de link: http://www.grandcanyontourcompany.com/heloairgd.htm

Hoi
heb je al besloten wat je gaat doen ? Ik heb vorige week bij Papillon geboekt voor een heli vlucht vanaf McCarran. Worden opgehaald met een limo, dan naar de heli en the Hooverdam en GC West. Daarna via de Strip weer naar McCarran waarvandaan we weer met de limo terug worden gebracht.
Vond dit wel de beste optie, zonde van je tijd om eerst nog eens naar Boulder te moeten rijden en langs al de hotels.
heb je al besloten wat je gaat doen ? Ik heb vorige week bij Papillon geboekt voor een heli vlucht vanaf McCarran. Worden opgehaald met een limo, dan naar de heli en the Hooverdam en GC West. Daarna via de Strip weer naar McCarran waarvandaan we weer met de limo terug worden gebracht.
Vond dit wel de beste optie, zonde van je tijd om eerst nog eens naar Boulder te moeten rijden en langs al de hotels.
Groetjes, Nel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht