Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

graag nog wat info :) over yosemite en verhuurmaatschappij

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
joinke
Amerika-ontdekker

graag nog wat info :) over yosemite en verhuurmaatschappij

Bericht door joinke »

1) In yosemite wensen we twee nachten te 'kamperen' met een 2 persoonstentje, wie kan ons de mooiste campground aanduiden ? Ik heb al even gecheckt en er is nog overal wat plaats vrij.

2)Ik heb een offerte lopen bij dollar (via hotelplan) en alamo. De prijs verschilt niet niet heel veel (slechts 40 ¤ verschil voor 18 dagen autohuur). Welke maatschappij zouden jullie kiezen?

alvast bedankt voor de vorige antwoordjes, ik ben hierdoor op kruissnelheid geraakt :) en is mijn reisroute bijna klaar!

PS: vertrek is op 3 september 2005
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: graag nog wat info :) over yosemite en verhuurmaatschapp

Bericht door markro »

joinke schreef:Ik heb een offerte lopen bij dollar (via hotelplan) en alamo. De prijs verschilt niet niet heel veel (slechts 40 ¤ verschil voor 18 dagen autohuur). Welke maatschappij zouden jullie kiezen?
Wij hebben nu 4x met Alamo te maken gehad in de VS en dat was naar volle tevredenheid. Andere maatschappijen heb ik geen ervaring mee.

Fijn dat jij op schema ligt. :lol:

Groet, Marco.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

de keuze tussen Dollar en Alamo zal niet zo gek veel uitmaken.
Persoonlijk geen ervaring met Alamo. In 2003 goede ervaringen met Dollar. Dit jaar was voor ons Hertz het goedkoopst (i.v.m. dropoff kosten), dus een andere gekozen...!
ultimate
Amerika-newbie

Bericht door ultimate »

Wij hebben vorig jaar bij Alamo gereserveerd via een reisbureau...
Er was een organisatie die auto's verhuurde via Alamo, maar die je verder niet dwong om ook een hotel of vliegtuigticket te boeken.
Ben wel de naam vergeten... :?
Het was supervoordelig! Spring best even binnen in een reisbureau en vraag naar die formule.

Mvg,
Jan
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: graag nog wat info :) over yosemite en verhuurmaatschapp

Bericht door Coyote »

joinke schreef:2)Ik heb een offerte lopen bij dollar (via hotelplan) en alamo. De prijs verschilt niet niet heel veel (slechts 40 ¤ verschil voor 18 dagen autohuur). Welke maatschappij zouden jullie kiezen?
Bij Alamo heb ik één keer een auto gehuurd (was in Boston). Toen er na een dag iets aan de auto mankeerde en we hiermee teruggingen, kregen we gelijk een andere auto uit een duurdere klasse mee. Prima opgelost dus door Alamo.

Bij Dollar heb ik de afgelopen 2 jaar een auto gehuurd. Vorig jaar was dat meer om eens te zien hoe Dollar is. Dit jaar vooral vanwege de auto's die men bij Dollar heeft. Ik wilde wel eens in een Dodge rijden en die verhuurt men bij Dollar. (Vorig jaar had ik nl. een Jeep bij Dollar). Ik had dit jaar gerekend op de nieuwe Dodge Magnum maar het werd de Dodge Durango. Een prachtige 4x4.

Ook bij Dollar een prima service. Zowel vorig jaar als dit jaar voor een upgrade gekozen. Hiervoor kon ik een leuke deal met ze maken.

Zou ik nu de enkel de keuze uit Alamo of Dollar hebben, dan zou het Dollar worden. In oktober, als ik ook weer naar Amerika ga, had ik ook graag weer een auto bij Dollar gehuurd. Omdat een one-way rental niet mogelijk was, heb ik voor Hertz gekozen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
joinke
Amerika-ontdekker

Bericht door joinke »

bedankt voor de uitgebreide reacties, hier ben ik wat mee! :idea:
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

ultimate schreef: Er was een organisatie die auto's verhuurde via Alamo, maar die je verder niet dwong om ook een hotel of vliegtuigticket te boeken.
Ben wel de naam vergeten... :?
Ik weet niet of je deze bedoeld, maar via Exit-reizen kun je ook goedkoop alleen Alamo of Dollar boeken (zonder verdere verplichtingen voor hotels of vliegtickets).
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer