Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Walmart bestellen
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Walmart bestellen
Aan het begin van onze camperreis zullen we het nodige bij Walmart moeten halen. O.a. autostoeltje en kinderstoeltje voor onze dochter.
Nou zie ik dat je online meer keuze hebt in verschillende prijsklassen dan in (sommige) winkels.
Er staat ook een optie site to store bij. Waarbij je online kan bestellen en het dan in de winkel naar keuze kan laten bezorgen.
In de voorwaarden lees ik dat artikelen na 21 dagen weer terug worden gestuurd naar de distributor en dat je een full refund krijgt. Er zit dus in principe geen risico aan, mocht het onverhoops later binnen komen dan verwacht.
Heeft iemand (vanuit Nederland) hier al eens gebruik van gemaakt?
Nou zie ik dat je online meer keuze hebt in verschillende prijsklassen dan in (sommige) winkels.
Er staat ook een optie site to store bij. Waarbij je online kan bestellen en het dan in de winkel naar keuze kan laten bezorgen.
In de voorwaarden lees ik dat artikelen na 21 dagen weer terug worden gestuurd naar de distributor en dat je een full refund krijgt. Er zit dus in principe geen risico aan, mocht het onverhoops later binnen komen dan verwacht.
Heeft iemand (vanuit Nederland) hier al eens gebruik van gemaakt?
Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Walmart bestellen
Nee, ik niet, maar ik houd wel even dit draadje in de gaten.
Overigens, waarom koop je een eigen autostoeltje en waarom huur je deze niet? Gewoon nieuwsgierigheid omdat wij in augustus ook gaan en ook een autostoeltje nodig hebben.
Overigens, waarom koop je een eigen autostoeltje en waarom huur je deze niet? Gewoon nieuwsgierigheid omdat wij in augustus ook gaan en ook een autostoeltje nodig hebben.
Onze zeeeeeeeer gewaardeerde forummer "Dento" klimt rap op in de rangen van Walmart. Misschien kan hij je helpen met je vraag. 

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:

Ik ga er van blozen...

Ik zal eens navragen vandaag hoe het zit en wat er gebeurt als iemand het site-to-store artikel niet op komt halen. Walmart kennende - tot nu toe - dan loop je denk ik inderdaad weinig risico, maar ik zal het checken en het laten weten...
Hou er wel rekening mee dat het 7 tot 10 dagen kan duren voordat je order verstuurd wordt, en dat je toegang tot je email vanwege de emailnotificatie die je krijgt dat je artikel is gearriveerd.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Inge
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij de meeste camperverhuurders kan je geen autostoeltjes huren; bij Road Bear in ieder geval niet. Alleen Moturis verhuurt dacht ik stoeltjes.dimple schreef:Overigens, waarom koop je een eigen autostoeltje en waarom huur je deze niet? Gewoon nieuwsgierigheid omdat wij in augustus ook gaan en ook een autostoeltje nodig hebben.
En bij Walmart zijn ze ook goedkoper om te kopen (ca. $50), dan dat je ze volgens mij zou kunnen huren als je zoals wij een maand gaat rondreizen. Ik heb ook ergens gelezen dat je uit hygienisch oogpunt liever geen stoeltje zou huren, al was de mogelijkheid er (blijkt uit ervaringen van bij autoverhuurders).
Dento, super! bedankt! Ik zou dan ook ruim tevoren bestellen, zodat we dit al vanuit NL kunnen bevestigen e.d. We halen alles dan immers de eerste vakantiedag op.
Groetjes Inge
Nee hoor. Ere wie ere toekomt. Is toch super zoals dat bij jullie beide gaat?Dento schreef:Nou, nou, Corry, te veel eer, te veel eer
![]()
![]()
![]()
Ik ga er van blozen...![]()

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom zou je in vredesnaam bestellen als je 24 uur per dag elke walmart binnen kan rennen en een stoeltje uit de rekken kan trekken? Anders wel bij target of zo.
Ik woon al 12 jaar hier en heb nog nooit wat bij walmart besteld. Nergens voor nodig dus imho.
Ik woon al 12 jaar hier en heb nog nooit wat bij walmart besteld. Nergens voor nodig dus imho.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dank je, Corry!
Als je iets online ziet wat je graag wilt hebben voor een redelijke prijs, en je met site-to-store zeker weet dat het op je ligt te wachten in plaats van afwachten of ze het wel of niet hebben, dan waarom niet?
Ik hebt het in ieder geval even nagevraagd, en inderdaad - wat ik al verwachtte n.a.v. wat op de website staat: het wordt geleverd bij de winkel van je keuze, het blijft 21 dagen liggen, en als het dan nog niet is opgehaald, dan wordt het teruggestuurd en krijg je een "refund".
Zoals me werd verteld: "it sucks for the store, but Walmart will never charge a customer for something they didn't pick up".
Je kunt dus zonder zorgen site-to-store bestellen!

De winkels hebben niet alles in het assortiment wat online te bestellen is op walmart.com - volgens de borden die in de winkels hangen kun je 1.000.000 artikelen online krijgen op walmart.com... of dat echt zo veel artikelen zijn, weet ik niet, maar goed.ned in MO schreef:Waarom zou je in vredesnaam bestellen als je 24 uur per dag elke walmart binnen kan rennen en een stoeltje uit de rekken kan trekken?
Als je iets online ziet wat je graag wilt hebben voor een redelijke prijs, en je met site-to-store zeker weet dat het op je ligt te wachten in plaats van afwachten of ze het wel of niet hebben, dan waarom niet?

Ik hebt het in ieder geval even nagevraagd, en inderdaad - wat ik al verwachtte n.a.v. wat op de website staat: het wordt geleverd bij de winkel van je keuze, het blijft 21 dagen liggen, en als het dan nog niet is opgehaald, dan wordt het teruggestuurd en krijg je een "refund".
Zoals me werd verteld: "it sucks for the store, but Walmart will never charge a customer for something they didn't pick up".
Je kunt dus zonder zorgen site-to-store bestellen!

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Color01
- Amerika-expert
ned in MO schreef:Waarom zou je in vredesnaam bestellen als je 24 uur per dag elke walmart binnen kan rennen en een stoeltje uit de rekken kan trekken? Anders wel bij target of zo.
ik heb verleden week de Blueant bluetooth voor mijn convertible bij walmart.com besteld ... het was alleen verkrijgbaar online, en niet in de winkel ...
het produkt was de helft van de prijs dan wat bestbuy en andere electronica zaken er voor vragen...en ik kon het binnen 3 dagen al ophalen bij de plaatselijke walmart.

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat bedoel ik dus... 

Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Inge
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt Dennis! Fijn dat dat dus een mogelijkheid is. Weet nog niet of we het gaan gebruiken, we zien wel. Maar het zou dus wel kunnen.
Inderdaad, ik zat online autostoeltjes te bekijken, en toen kwam ik erachter dat ze maar een erg beperkte keuze in de winkel hebben.
Het lijkt me erg vervelend om dan ineens veel meer te moeten betalen voor een stoeltje of dat ze een duurdere kwaliteit net niet voorhanden hebben...
Inderdaad, ik zat online autostoeltjes te bekijken, en toen kwam ik erachter dat ze maar een erg beperkte keuze in de winkel hebben.
Het lijkt me erg vervelend om dan ineens veel meer te moeten betalen voor een stoeltje of dat ze een duurdere kwaliteit net niet voorhanden hebben...
Groetjes Inge
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Is het wel mogelijk om "site to store" te bestellen als je Nederlander bent en dus een Nederlandse creditcard met bijbehorend Nederlands [haha 3x] adres hebt?
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Om online te kunnen bestellen dien je eerst een Walmart account aan te maken, waarbij je alleen maar naam en emailadres op hoeft te geven; ZIP code is niet verplicht, en dus maakt het hier niet uit of je Nederlander bent.
Vervolgens selecteer je de Walmart waar je het artikel wilt gaan ophalen, en als laatste geef je de betalingsgegevens in. Hier geef je dus je credit card nummer op, maar - en dan wordt het vervelend - dien je ook je billing address in te geven. Hierbij is het niet mogelijk om een niet-Amerikaans adres op te geven (er is geen landkeuze), én je moet een telefoonnummer opgeven dat aan je credit card is gebonden (je thuisnummer, bijvoorbeeld).
Dat betekent dus dat om als buitenlander site-to-store te kunnen bestellen je maar één optie hebt, en dat is betalen met PayPal; in dat geval hoef je je billing address niet op te geven, en kun je dus ook vanuit het buitenland site-to-store bestellen.
Vervolgens selecteer je de Walmart waar je het artikel wilt gaan ophalen, en als laatste geef je de betalingsgegevens in. Hier geef je dus je credit card nummer op, maar - en dan wordt het vervelend - dien je ook je billing address in te geven. Hierbij is het niet mogelijk om een niet-Amerikaans adres op te geven (er is geen landkeuze), én je moet een telefoonnummer opgeven dat aan je credit card is gebonden (je thuisnummer, bijvoorbeeld).
Dat betekent dus dat om als buitenlander site-to-store te kunnen bestellen je maar één optie hebt, en dat is betalen met PayPal; in dat geval hoef je je billing address niet op te geven, en kun je dus ook vanuit het buitenland site-to-store bestellen.
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Pay pal is super makkelijk en zo opgezet.
Bij mijn bedrijfje gaat alles met behulp van paypal. Bijkomend voordeel is dat je aan niemand je creditcard gegevens door hoeft te geven en als je geen cc hebt kan je het ook aan je bankrekening koppelen. Zo kan je veilig over het internet shoppen zonder dat je kans loopt dat ze je gegevens kunnen stelen.
Bij mijn bedrijfje gaat alles met behulp van paypal. Bijkomend voordeel is dat je aan niemand je creditcard gegevens door hoeft te geven en als je geen cc hebt kan je het ook aan je bankrekening koppelen. Zo kan je veilig over het internet shoppen zonder dat je kans loopt dat ze je gegevens kunnen stelen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb voor mijn bedrijfje ook PayPal en ben het wel met Mark eens, het is supermakkelijk! Ik gebruik het nu ook weleens om aankopen te doen, maar omdat de account gekoppeld is aan mijn zakelijke rekening gaat het dan echt om dingen voor het bedrijf.
Ga toch privé de stap ook een keer maken!
Ga toch privé de stap ook een keer maken!
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb al 8 jaar een PayPal account, maar ik moet nu een nieuwe aan gaan maken, aangezien ik mijn Nederlandse PayPal account niet kan overnemen hier in de VS.
Destijds was de PayPal account een algemene internationale, maar sinds een paar jaar (sinds de toegenomen populariteit) heeft Nederland een eigen PayPal-organisatie, die gekoppeld is aan het Nederlandse bankwezen (en haar regulering).
Ik moet nu mijn Nederlandse PayPal opzeggen, en een nieuwe Amerikaanse starten.
Maar het is toch verdomd handig, PayPal!
Destijds was de PayPal account een algemene internationale, maar sinds een paar jaar (sinds de toegenomen populariteit) heeft Nederland een eigen PayPal-organisatie, die gekoppeld is aan het Nederlandse bankwezen (en haar regulering).
Ik moet nu mijn Nederlandse PayPal opzeggen, en een nieuwe Amerikaanse starten.
Maar het is toch verdomd handig, PayPal!
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Bedankt Dento, ik heb een paypal account, dus voortaan is site to store geen probleem meer.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
Hoi Inge,
Ik heb geen ervaring met Wallmart. Heb je al overwogen om gewoon je eigen vertrouwde autostoeltje mee te nemen?
Het is voor mij weliswaar al weer 16 jaar geleden dat ik in Amerika was, maar toen hebben wij ons Storchenmule autostoel(tje) in een grote doos gewoon bij de bagage kunnen inchecken. En bij aankomst verder geen gedoe en weten dat je een stoeltje hebt waar je kind goed/lekker in zit (en slaapt). Misschien ook voor jullie een optie?
Succes verder in ieder geval.
Groet,
Jolanda
Ik heb geen ervaring met Wallmart. Heb je al overwogen om gewoon je eigen vertrouwde autostoeltje mee te nemen?
Het is voor mij weliswaar al weer 16 jaar geleden dat ik in Amerika was, maar toen hebben wij ons Storchenmule autostoel(tje) in een grote doos gewoon bij de bagage kunnen inchecken. En bij aankomst verder geen gedoe en weten dat je een stoeltje hebt waar je kind goed/lekker in zit (en slaapt). Misschien ook voor jullie een optie?
Succes verder in ieder geval.
Groet,
Jolanda
We hebben diverse klanten die spullen willen hebben van Walmart Online, wij bestellen dit en sturen het op. Deze week nog een kinderbedje en inderdaad veel online spullen zijn niet te verkrijgen in de winkel. Paypal is ideaal als koper, als verkoper erg duur helaas.
Beste,
Ik heb ook een klein vraagje over Walmart. Wij zullen bij aanvang van onze reis in LA ook enkele kampeerbenodigdheden moeten gaan halen zoals oa verlichting, kookapparatuur, pannen, potten, bestek, enz....
Ik heb gezien dat deze artikelen niet in elke lokale Walmart voor hande zijn.
Zijn er in LA grote Walmart's alwaar ik al mijn kampeerbenodigdheden zonder enig probleem kan vinden (waar zij dus bijna alle artikelen hebben als online aangeboden op hun www)
Zijn deze Walmart's 24/24 open???
Is Kmart ook een goede (of zelfs betere) optie?? Ik heb op het www gezien dat hun artikelen soms nog beter gesprijsd zijn dan bij Walmart. Is Kmart ook een super grote keten alwaar alles in de winkel voorhande is en die 24/24 geopend is???
Alvast bedankt voor uw info
Ik heb ook een klein vraagje over Walmart. Wij zullen bij aanvang van onze reis in LA ook enkele kampeerbenodigdheden moeten gaan halen zoals oa verlichting, kookapparatuur, pannen, potten, bestek, enz....
Ik heb gezien dat deze artikelen niet in elke lokale Walmart voor hande zijn.
Zijn er in LA grote Walmart's alwaar ik al mijn kampeerbenodigdheden zonder enig probleem kan vinden (waar zij dus bijna alle artikelen hebben als online aangeboden op hun www)
Zijn deze Walmart's 24/24 open???
Is Kmart ook een goede (of zelfs betere) optie?? Ik heb op het www gezien dat hun artikelen soms nog beter gesprijsd zijn dan bij Walmart. Is Kmart ook een super grote keten alwaar alles in de winkel voorhande is en die 24/24 geopend is???
Alvast bedankt voor uw info
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 7239 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-