Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
yardenoy
Amerika-ontdekker

Re: Autohuur via www.usareisen.de

Bericht door yardenoy »

Ik denk dat ik zowiezo binnen een paar weken nog eens zal mailen.
Ik kreeg de voucher zoals de vorige keer gewoon 2 dagen na de boeking via e-mail.
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Ik heb de voucher één dag na mijn boeking gekregen. Zaterdag geboekt en zelfs zondagavond !!! mailtje van USA reisen gekregen. En ik zie nu ook dat het bedrag reeds van mijn CC is geboekt. Gaat om 504 euro.

Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Wij hadden de voucher ook de dag na boeking al in de email zitten!
begreep ik nou dat het bedrag pas een maand voor vertrek van je creditcard wordt afgeschreven? Ik lees hierboven weer dat het meteen is afgeboekt...
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Blijkbaar hanteren ze verschillende werkwijze .Daarom ook dat het voor ons zo raar was geen voucher te krijgen en ook geen betalingafschrift te ontvangen .Ik had namelijk ook het jaar voordien ,net als zovele anderen direct de voucher in handen +de betaling die geind was .Maar afgelopen augustus heb ik bij hen voor de tweede keer geboekt en daar liep het geheel anders .Geen betaling en geen voucher,nu hoeft dit geen probleem te zijn als je weet dat dit ook kan gebeuren .Zelf vind ik het wel best dat men nu maar pas een maand voor afreis het geld afschrijft.Maar dit wordt blijkbaar niet zo bij iedereen gedaan .Het feit dat men nu hier iedereen van op de hoogte stelt dat het soms anders wordt afgehandeld,hoeft men niet meer ongerust te zijn dat er iets scheelt aan de boeking .
Daarom kijk de laatste afschrift van uw kredietkaart na , een maand voor afreis en is er geen betaling gebeurt ,contacteer hen even .
Zelf was ik zeer ongerust over het feit dat ik pas 10 tot 12 dagen voor afreis de voucher per post zou krijgen .Waarom deze omkeer ,per email is toch veiliger ,het moest maar eens elders gepost worden .Maar zoals ik al aangaf ,heb ik de voucher 16 dagen voor afreis gekregen dus die spanning viel ook snel weg .

Groetjes,
gahoogenboog
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door gahoogenboog »

Vorig jaar had ik bij de aanmelding een verzoek gedaan om het een aantal weken voor vertrek te betalen. Dit omdat ik zo'n 5 mnd van te voren het volle bedrag wat vroeg vond. Geen enkel probleem en alles is prima verlopen.
Nu ben ik weer aan het kijken voor een auto maar ik heb wat moeite met de site.
Vorige keer kon je gemakkelijk aanklikken wat je wilde: welke plaats ,welke auto ,welke verzekring en welke maatschappij.
Nu kies ik bijv New York en dan wil ik de Equinox maar die zie ik al niet dus kies voor de mid -suv. Deze klik je aan en dan is de maatschappij een heel andere als die ik wil en ik zie ook niet welke verzekering erbij hoort. Wat doe ik fout? :shock: Iemand enig idee?

Gr.Greet
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Greet, ik heb even gekeken maar als je Alamo kiest en New York dan staat de Equinox er gewoon bij. Bedoel je iets anders?
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
gahoogenboog
Amerikafan
Contacteer:

Hoi Corry
Fijn dat je even mee wilt kijken. Als ik "mietwagen"aanklik krijg ik een scherm waarin ik de regio kan aangeven en de datum enz.
Dat gedaan krijg ik een scherm met de type auto en bijv de verhuurder drivefti of hertz. Maar ik zie niet waar je kunt kiezen. Klik ik 1 van de auto's aan dan kom ik in het boekingsformulier en zie ik niet wat voor verzekering het is. Zal ongetwijfeld iets over het hoofd zien maar ben nu al 2 dagen aan het zoeken!(niet hele dagen hoor!)
Kun je aan dit verhaal al zien waardoor ik het niet te zien krijg?
Alvast bedankt.

Gr.Greet
gahoogenboog
Amerikafan
Contacteer:

Ik durf het bijna niet te schrijven..... :oops: ik zat op autoreisen.de iplv. usareisen.de!!!
gek he dat het ineens allemaal anders was. :banghead:
Maar ja gelukkig heb ik nu de juiste site en is het opgelost!

gr.Greet
BastiaanS
Amerika-ontdekker

Bericht door BastiaanS »

Hallo iedereen,

Ik heb mij even geregistreerd vanwege een vraag over USAreisen.de.

Als eerste even zeggen dat alle opmerkingen hier ontzettend nuttig zijn voor het boeken van onze eerste amerika reis.

Wij zijn nu ook van plan om via auto-reisen.de onze auto te huren. Maar hoe zit het met het garantiefonds zoals we dat in nederland kennen? Wat gebeurt er als usa-reisen.de failliet gaat? Gewoon even een worst case scenario. Gaat onze autohuur gewoon door omdat we eigenlijk bij Alamo boeken of kunnen we fluiten naar ons geld? Is usa-reisen.de aangesloten bij een duitse SGR?

Alvast bedankt voor alle reacties,

Bastiaan
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Bij mij is het geld al van mijn rekening en heb ik een voucher. Ze mogen nu dus failliet gaan :-)
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

BastiaanS schreef:
Wij zijn nu ook van plan om via auto-reisen.de onze auto te huren. Maar hoe zit het met het garantiefonds zoals we dat in nederland kennen? Wat gebeurt er als usa-reisen.de failliet gaat? Gewoon even een worst case scenario. Gaat onze autohuur gewoon door omdat we eigenlijk bij Alamo boeken of kunnen we fluiten naar ons geld? Is usa-reisen.de aangesloten bij een duitse SGR?

Alvast bedankt voor alle reacties,

Bastiaan
Bij je voucher ontvang je ook een

"Buchungsbestätigung mit AMVers-Sicherungsschein"
Veusy schreef:Bij mij is het geld al van mijn rekening en heb ik een voucher. Ze mogen nu dus failliet gaan :-)
Pas als je geld aan de belanghebbende (dus bv Alamo) is overgedragen kun je gerust zijn.
Gelukkig is er dus die verzekering
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Sorry Greet. Was gisteravond vroeg in bed. Ben blij dat je het hebt kunnen oplossen :D
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

De vraag zal ongetwijfeld al eens eerder gesteld zijn, maar ik vroeg me af of Paket Super-Inklusiv-PLUS inhoudt dat alle verzekeringen al geregeld zijn en dat je verder niets meer hoeft af te sluiten bij de verhuurder?
BastiaanS
Amerika-ontdekker

Bericht door BastiaanS »

Waar kan ik zien wat zon "Buchungsbestätigung mit AMVers-Sicherungsschein" inhoudt dan?
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

MichelH schreef:De vraag zal ongetwijfeld al eens eerder gesteld zijn, maar ik vroeg me af of Paket Super-Inklusiv-PLUS inhoudt dat alle verzekeringen al geregeld zijn en dat je verder niets meer hoeft af te sluiten bij de verhuurder?
klopt idd, tot 1.000.000 dollar geloof ik dat je verzekerd bent.
can't wait to travel again.....
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Oke, maar dat is voor Amerikaanse begrippen natuurlijk slechts een schijntje.
We zullen maar afkloppen en hopen dat alles goed gaat. Bijverzekeren is dus niet nodig, ongeacht wat ze je proberen aan te smeren bij het autoverhuurbedrijf??
yardenoy
Amerika-ontdekker

Bericht door yardenoy »

Eindelijk! Ik ben mijn geld kwijt :)
Het bedrag is van de cc. Was toch bijna 2 en een halve maand wachten.
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

BastiaanS schreef:Waar kan ik zien wat zon "Buchungsbestätigung mit AMVers-Sicherungsschein" inhoudt dan?
reise garant.JPG
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

MichelH schreef:Bijverzekeren is dus niet nodig, ongeacht wat ze je proberen aan te smeren bij het autoverhuurbedrijf??
Klopt! :wink:

Je hebt echt wel voldoende dekking, tenzij er natuurlijk hele aparte dingen gaan gebeuren, maar als je eenmaal zo begint te denken, dan kun je nooit voldoende verzekerd zijn :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Dento schreef: maar als je eenmaal zo begint te denken, dan kun je nooit voldoende verzekerd zijn :wink:
dan blijf je bezig thuis denk ik :wink:
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer