Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Walmart bestellen
Re: Walmart bestellen
Alle super Walmarts zijn 24 uur per dag open, de kleinere niet. K Mart is al failliet geweest en overgenomen door Sears, hier in Texas zie je geen K Marts meer. Winkels als Wal marts staan niet echt bekend vanwege het goede voorraad beheer, dus reken nergens op dan kan het altijd nog meevallen. Voor kampeerspullen zou ik eerder gaan naar
http://www.basspro.com/homepage.html?CM ... =&cm_guid= of zo'n andere outdoorketen, have fun, Hans
http://www.basspro.com/homepage.html?CM ... =&cm_guid= of zo'n andere outdoorketen, have fun, Hans
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Kijk even op de site van Walmart, daar zit ook een storelocator en volgens mij kan je openingstijden dan ook opvragen. Als je voor een zg. Supercentre gaat dan zit je bijna altijd goed. Fijne vakantie.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Texas Boy schreef:Alle super Walmarts zijn 24 uur per dag open, de kleinere niet. K Mart is al failliet geweest en overgenomen door Sears, hier in Texas zie je geen K Marts meer. Winkels als Wal marts staan niet echt bekend vanwege het goede voorraad beheer, dus reken nergens op dan kan het altijd nog meevallen. Voor kampeerspullen zou ik eerder gaan naar
De prijzen op de site van basspro zijn in vergelijking met Kmart voor identiek dezelfde kleine produten gemiddeld tot zels 30 dollar duurder. Er staan zaken bij die hier bijna aan het dubbele van de prijs staan!!
Grtz ZaGeP
Denkt u dat ik daar al mijn benodigdheden kan vinden ttz kampeerverlichting, cooking,....Ceetje schreef:Kijk even op de site van Walmart, daar zit ook een storelocator en volgens mij kan je openingstijden dan ook opvragen. Als je voor een zg. Supercentre gaat dan zit je bijna altijd goed. Fijne vakantie.
grtz ZaGeP
Ik kom meerdere malen per week bij Wal Mart en grijp vaak mis, dus niet meer op voorraad etc. Bass Pro is misschien een verkeerd voorbeeld, maar er zijn veel kampeerwinkels en ook sportzaken zoals http://www.academy.com/
Maar rij eerst langs een Wal Mart en als ze niet alles hebben kijk even anders, maar de Wal Mart is geen camping winkel!
have fun, hans
Maar rij eerst langs een Wal Mart en als ze niet alles hebben kijk even anders, maar de Wal Mart is geen camping winkel!
have fun, hans
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Je kan natuurlijk ook alles via de website bestellen en in de winkel van jou keus af halen zo weet je zeker dat je al de spullen die je wilt hebben klaar staan als je aankomt.
Misschien beter, maar dat pay pal systeem kennen wij hier niet bij ons. En om te betalen met een CC heb je een adres in de vs nodig dus...
Grtz ZaGeP
Grtz ZaGeP
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
PayPal is hardstikke internationaal toch??
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
En voor de Belgen: paypal.be
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Ik heb hier verschillende Walmarts in de buurt, maar er is er geen eentje die het hele assortiment in de winkel heeft hoor. Sommige dingen worden alleen maar online verkocht. Ik zou me overigens niet zo druk maken over wat kampeerspulletjes. Als je niet te kieskeurig bent (en dan bedoel ik te specifiek in je wensen) en gewoon de basisdingen zoekt, dan zijn die meestal wel te krijgen. Stel dat je in de ene winkel geen pannen kunt vinden, dan rij je gewoon door tot je een andere zaak tegenkomt en eet je een keer in een restaurant of bij de Mac. Ik neem aan dat je gewend bent om te kamperen en dat is toch altijd een beetje overleven en roeien met de riemen die je hebt?ZaGeP schreef:Beste,
Ik heb ook een klein vraagje over Walmart. Wij zullen bij aanvang van onze reis in LA ook enkele kampeerbenodigdheden moeten gaan halen zoals oa verlichting, kookapparatuur, pannen, potten, bestek, enz....
Ik heb gezien dat deze artikelen niet in elke lokale Walmart voor hande zijn.
Zijn er in LA grote Walmart's alwaar ik al mijn kampeerbenodigdheden zonder enig probleem kan vinden (waar zij dus bijna alle artikelen hebben als online aangeboden op hun www)
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk hier maar eens voor het kampeerassortiment van Walmart online.

Zoals ik al eerder aangaf geeft Walmart aan zo'n 1 miljoen(!) artikelen online te verkopen - en zelfs een Supercenter heeft nooit 1 miljoen artikelen in het assortiment...houstonwehaveaproblem schreef:maar er is er geen eentje die het hele assortiment in de winkel heeft hoor. Sommige dingen worden alleen maar online verkocht.

En met een beetje geluk kun je Walmart en McDonald's combineren: in ons Supercenter zit ook een Mac...houstonwehaveaproblem schreef:...en eet je een keer in een restaurant of bij de Mac.

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij ons niet meer. Er zit nu een sub way. Mocht je mac cravings hebben dan hoef je alleen maar naar buiten te lopen want daar staat er ook een.
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Jolanda, bedankt voor het meedenken en ja, daar heb ik wel over nagedacht. Maar ik wil het stoeltje liever niet inchecken, met alle risico's van dien op beschadigingen e.d. Ik vertrouw er niet echt op dat er zachtzinnig met bagage omgegaan wordt... In het vliegtuig bij ons houden is geen optie. Het stoeltje past simpelweg niet in een vliegtuigstoel. Daarnaast hebben we een priorifix met poot eraan en dat lijkt me ook niet erg praktisch (niet in het vliegtuig en niet in de camper), mocht het stoeltje toevallig toch passen.Jol schreef:Ik heb geen ervaring met Wallmart. Heb je al overwogen om gewoon je eigen vertrouwde autostoeltje mee te nemen?
En al dat gesjouw zie ik eigenlijk ook niet zo zitten. Je neemt al zoveel extra spullen mee met een kleintje...

Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
- Inge
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zo, de bestelling is gedaan. Met Paypal betalen was inderdaad geen probleem. Hopelijk komt het op tijd in de winkel aan.
Alleen verkeken op die 7-10 dagen levertijd. Ik ging er al vanuit dat dat werkdagen zouden zijn, maar had niet gerekend dat dit excl. processing is.
Is dus mogelijk dat het net 1 of 2 dagen te laat aankomt... zal erom spannen dus.
Ben benieuwd of het allemaal goed gaat. Ik laat nog wel weten hoe het afloopt!
Alleen verkeken op die 7-10 dagen levertijd. Ik ging er al vanuit dat dat werkdagen zouden zijn, maar had niet gerekend dat dit excl. processing is.
Is dus mogelijk dat het net 1 of 2 dagen te laat aankomt... zal erom spannen dus.
Ben benieuwd of het allemaal goed gaat. Ik laat nog wel weten hoe het afloopt!
Groetjes Inge
- Inge
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inmiddels is de reis achter de rug.
We hadden een bevestiging gekregen dat het eetstoeltje gearriveerd was, maar over het autostoeltje hadden we dat bericht nog niet ontvangen.
En die was er inderdaad nog niet. Het eetstoeltje lag wel netjes op ons te wachten (maar goed ook, want die was niet op voorraad in de winkel). Het autostoeltje was wel op voorraad, dus die alsnog ingeladen en dat nog even gemeld bij de site-to-store desk. Na wat hen en weer gebel konden ze ons melden dat we het al geld van het al betaalde stoeltje nog komende week teruggestort zouden krijgen.
Dat is inderdaad netjes afgehandeld. Alles is dus goed verlopen, alleen beter opletten met de kleine lettertjes...
We hadden een bevestiging gekregen dat het eetstoeltje gearriveerd was, maar over het autostoeltje hadden we dat bericht nog niet ontvangen.
En die was er inderdaad nog niet. Het eetstoeltje lag wel netjes op ons te wachten (maar goed ook, want die was niet op voorraad in de winkel). Het autostoeltje was wel op voorraad, dus die alsnog ingeladen en dat nog even gemeld bij de site-to-store desk. Na wat hen en weer gebel konden ze ons melden dat we het al geld van het al betaalde stoeltje nog komende week teruggestort zouden krijgen.
Dat is inderdaad netjes afgehandeld. Alles is dus goed verlopen, alleen beter opletten met de kleine lettertjes...
Groetjes Inge
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 7234 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa