Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
kaarten voor activiteiten vanuit nl reserveren of ter plaats
-
- Amerika-ontdekker
kaarten voor activiteiten vanuit nl reserveren of ter plaats
Hoe doen jullie dat met excursies en tickets reserveren
(bv kaarten voor universal studio's, excursie raften, excursie antilope canyon, excursie paardrijden enz.)
doen jullie hier al alles regelen of doen jullie dat ter plaatse en wat bevalt het beste?
(bv kaarten voor universal studio's, excursie raften, excursie antilope canyon, excursie paardrijden enz.)
doen jullie hier al alles regelen of doen jullie dat ter plaatse en wat bevalt het beste?
Re: kaarten voor activiteiten vanuit nl reserveren of ter plaats
Ik vind dat moeilijk. Alles van tevoren legt het helemaal zo vast en is er geen ruimte om plannen te veranderen. Aan de andere kant moet je ook rekening houden met bijv. hoogseizoen en trips die snel vol zitten.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
ik ga buiten het hoogseizoen en de dagen liggen toch al vast omdat alle hotels al geboekt zijn.
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ga je naar San Francisco?
Dan zou ik in iedergeval Alcatraz van te voren boeken..
Dan zou ik in iedergeval Alcatraz van te voren boeken..
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
-
- Amerika-ontdekker
we gaan wel naar sf maar alcatraz was niet de bedoeling om te bezoeken. bedankt
Wij zijn al tig keren in SFO geweest maar gaan dit jaar voor het eerst WEL Alcatraz doen. Uiteindelijk vind ik dat ik wel alles geprobeerd moet hebben.(Nee parachutespringen is GEEN optie
)

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Bungeejumpen dan misschien Corry?
Marjon
Marjon
Antelope canyon hebben we wel geboekt.Iedereen wil namelijk het liefst rond het middaguur i.v.m. het beste licht enzo. Het was daar ook erg druk.
Ook een baseball wedstrijd ,LA Dodgers, hadden we geboekt. Het beviel ons wel goed om dat al op zak te hebben, anders waren we vast te lui geweest om helemaal de stad ervoor in te gaan. Overigens was het ook uitverkocht en we hadden het niet willen missen.
We hebben het idee dat we veel meer gedaan hebben doordat we veel vantevoren geboekt hadden en dat is toch leuk. Het beviel ons dus heel goed en we gaan het zeker weer zo doen.
Ook een baseball wedstrijd ,LA Dodgers, hadden we geboekt. Het beviel ons wel goed om dat al op zak te hebben, anders waren we vast te lui geweest om helemaal de stad ervoor in te gaan. Overigens was het ook uitverkocht en we hadden het niet willen missen.
We hebben het idee dat we veel meer gedaan hebben doordat we veel vantevoren geboekt hadden en dat is toch leuk. Het beviel ons dus heel goed en we gaan het zeker weer zo doen.
Ik denk dat het heel persoonlijk is.
De een geeft het een rustig gevoel als campings, hotels en activiteiten tot in details gepland zijn,
de ander is wat avontuurlijker en wil zich liever niet binden aan een vast programma.
Dat laatste houdt overigens in het hoogseizoen wel in dat je flexibel moet zijn en ergens naast kan grijpen.
Aan de andere kant kan je wel een een last-minute voordeeltje hebben.
De een geeft het een rustig gevoel als campings, hotels en activiteiten tot in details gepland zijn,
de ander is wat avontuurlijker en wil zich liever niet binden aan een vast programma.
Dat laatste houdt overigens in het hoogseizoen wel in dat je flexibel moet zijn en ergens naast kan grijpen.
Aan de andere kant kan je wel een een last-minute voordeeltje hebben.
-
- Amerika-ontdekker
het gaat hier niet om het boeken van de hotels, dat is reeds gebeurd.
Inmiddels heb ik voor antilope canyon al geboekt, schijnt drukker te zijn rond het middaguur dus vandaar.
Twijfel nu nog over het reserveren van kaarten voor universal studio's.
Inmiddels heb ik voor antilope canyon al geboekt, schijnt drukker te zijn rond het middaguur dus vandaar.
Twijfel nu nog over het reserveren van kaarten voor universal studio's.
Die Wijbe van mij heeft zo verschrikkelijk hoogtevrees DAT gaat dus echt niet gebeuren. Trouwens Coen die ook meegaat heeft het ook. Mijn vriendin Inge had het er al over dat wij het maar zwaar hebben met 2 van die watjesvana schreef:Bungeejumpen dan misschien Corry?
Marjon

Kaarten reserveren voor Universal Studios is niet nodig. Toen wij er deze zomer waren eind juli was het bij opening nog helemaal niet druk.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Kijk jij maar uit, die Wijbe van jou ziet er echt niet uit als een watje hoor, je bent hem zo kwijt als je hem niet goed vasthoudt :dance: :beerchug:Die Wijbe van mij heeft zo verschrikkelijk hoogtevrees DAT gaat dus echt niet gebeuren. Trouwens Coen die ook meegaat heeft het ook. Mijn vriendin Inge had het er al over dat wij het maar zwaar hebben met 2 van die watjes
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
**Dames, graag dergelijke gesprekken verderzetten via pb-tjes,
zodat we hier weer over kunnen gaan tot de essentie: vooraf vanuit Nederland reserveren, of niet?
Elke, moderator**
zodat we hier weer over kunnen gaan tot de essentie: vooraf vanuit Nederland reserveren, of niet?
Elke, moderator**
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht