Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

KOA Cabins

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Dat ziet er heel leuk uit en er zit nog een douche en toilet bij ook!! :!:
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Re: KOA Cabins

Bericht door myste87 »

Iemand nog tips voor de volgende plaatsen:

Sheridan
Cody (Cody Ponderosa is vol)
Jackson (KOA voorbij Jackson heeft geen plaatsen meer)

Wij willen graag overnachten in Cabins.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

In Sheridan en Cody zijn KOA- cabins :wink:
Wij hebben hier in 2007 overnacht.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wij hebben ook in Cody een cabin gehuurd, was prima :D
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Mocht je niets vinden in Cody, dan is de KOA in Greybull misschien wat? Daar zitten Nederlandse eigenaren op mét een Nederlands restaurantje (lekker!). Zij zijn de schoonouders van forumlid Mark. Wij hebben er genoten!
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

nieuwenoord schreef:Mocht je niets vinden in Cody, dan is de KOA in Greybull misschien wat? Daar zitten Nederlandse eigenaren op mét een Nederlands restaurantje (lekker!). Zij zijn de schoonouders van forumlid Mark. Wij hebben er genoten!
Ik heb in de cabins van Grey bull geslapen (ben dus forumlid Mark :lol: )
Hebben, TV, airco en ook geloof ik een koelkast
tweepersoonsbed en een stapelbed
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Ik heb ze wel gevonden maar volgens mij liggen ze tussen Sheridan en Cody in, en wij willen in allebei overnachten.

Klopt mijn topografische kennis, overigens zag de camping er wel mooi uit.

Vandaag bericht gehad van Canyonlands RV park in Moab maar ik vind de Cabins nog wel aan de hoge prijs (75,00 dollar voor zijn vieren tegenover een KOA van 60,00 dollar)
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik vond de prijs van Canyonlands ook aan de hoge kant. Daarom hebben wij de inca inn geboekt http://www.incainn.com/ voor $85. Daar zit ook nog een (volgens de reviews goed) ontbijt bij.
Of wil je per sé in een cabin?
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

myste87 schreef: Vandaag bericht gehad van Canyonlands RV park in Moab maar ik vind de Cabins nog wel aan de hoge prijs (75,00 dollar voor zijn vieren tegenover een KOA van 60,00 dollar)
Een andere optie in Moab is Moab Valley RV Park, een prachtige campground aan de noordkant van Moab. Wij hebben er een aantal malen gebivakkeerd. De prijzen van een cabin zijn ook lager dan die van Canyonlands en KOA.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Op zich hoeven het geen Cabins te zijn, maar wij willen wel redelijk budget (niet zozeer vanwege de kosten).

Wij hebben nu Cabins geboekt voor Estes Park, Hill City en Grand Teton.

Voor 3 nachten Moab zou een Cabin wel lekker zijn, ik heb ook naar de Inca Inn gekeken en die is prijstechnisch ook wel gunstig.

Cabins hebben een lichte voorkeur, er zit nu wel redelijk afwisseling in: 2 nachten Cabin, 1 nacht hotel.

Er zijn nog 3 open plekken, tussen Jackson en Moab, maar daar willen wij een "zover wij kunnen komen overnachting" nemen. Tussen Estes Park en Hill City, maar dan weet ik nog niet of wij via Scottsbluff willen rijden, eerst eens uitzoeken of dit de moeite waard is. En tussen Torrey en Las Vegas, hier wordt het een ook een "zover wij kunnen komen overnachting".
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

hekkie schreef: Een andere optie in Moab is Moab Valley RV Park, een prachtige campground aan de noordkant van Moab. Wij hebben er een aantal malen gebivakkeerd. De prijzen van een cabin zijn ook lager dan die van Canyonlands en KOA.

Marjan
Ligt deze wel gunstig tov de muggen? Ze hebben inderdaad verschillende Cabins en zien er goed uit.
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Wij hebben hier 3 keer gestaan. Een keer hadden wij erg last van muggen, de beide andere keren niet. Het hangt er dus een beetje vanaf. Het heeft met de tijd van het jaar te maken en het weer.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Even wat diingen op een rijtje gezet voor MOAB:

1: Canyonlands RV Park, Cabin voor 4 personen $ 69,63 inc ltax;
2: Moab RV Park, Cabin voor 4 personen $ 62,00 excl tax;
3: KOA Moab, Cabin voor 4 personen $ 53,55 incl tax (1 kamer Cabin, 2 kamer $ 72,10)

Hoe "ongunstig"is de KOA tov de overige campings?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

De KOA in Moab ligt aan de verkeerde kant van de stad ten opzichte van Arches, Canyonlands (Island in the Sky) en Dead Horse Point SP en een behoorlijk stuk van de stad weg.
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

OK, en de andere 2, welke is het mooiste/gunstigste, ook voor het zwembad omdat wij met kinderen reizen.
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Het mooiste zwembad heeft Moab RV Park, er is tevens een jaccuzzi.
Canyonlands RV park heeft maar een heel klein zwembadje en die ligt bij de ingang aan de weg.
KOA heb ik vroeger twee keer gestaan, maar het zwembad herinner ik mij niet meer. Ik vind de ligging van de KOA niet zo gunstig, net zoals Rob ook al zei, maar verder is het wel een camping met alles erop en eraan. Het blijft toch een kwestie van persoonlijke smaak.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Wij hebben in een 2 persoons cabin op Moab Valley RV Resort overnacht (4 nachten) - in september hadden wij geen last van muggen.
Het was een leuke accommodatie en inderdaad een prettig zwembad, met een grote hot tub. Hebben we aardig wat tijd doorgebracht 8)
Het prettige aan de cabins was, dat beddengoed voorzien was en een eigen douche, wc en wasbak had.
Nadeel: je moet met een auto weg als je Moab in wilt of naar een restaurant.
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Inge schreef: Nadeel: je moet met een auto weg als je Moab in wilt of naar een restaurant.
Klopt, maar persoonlijk vind ik het niet een groot nadeel. In Amerika moet je bijna altijd in een auto stappen als je ergens heen wilt al is het soms maar naar de buren..... :D

Voordeel: een prachtige mooie centrale ligging met uitzicht op de rode rotsen, bij de brug aan de noordkant van Moab, direct waar de scenic byway nr. 128 begint en maar 5 min. van Arches NP en dichterbij Canyonlands NP.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Ja, mee eens. De ligging tov Arches is erg goed.
Ik vond het een leuke campground (maar heb ik nog niet zoveel ervaring mee) en zoals gezegd een prettig zwembad.
Maar ja, wij drinken graag een wijntje of biertje bij het eten :beerchug: en willen daarom niet meer rijden, dus kiezen over het algemeen een restaurant op loopafstand en dat kon hier niet, vandaar.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer