Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Mantoinette
Amerikafan
Contacteer:

Re: Autohuur via www.usareisen.de

Bericht door Mantoinette »

Ongeveer een maand geleden hebben ook wij bij USAreisen.de een auto geboekt. We hebben inmiddels allerhande papierwerk ontvangen, waaronder zelfs de voucher. Echter, er is nog steeds niets van onze creditcard afgeschreven. Wat is jullie ervaring? Gaat dit wel goed?
Bedankt, MAS
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!

reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Was het bedrag > EUR 1000,-?

Volgens mij worden die bedragen later geïncasseerd.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Mantoinette
Amerikafan
Contacteer:

Coyote schreef:Was het bedrag > EUR 1000,-?
Volgens mij worden die bedragen later geïncasseerd.
Nee hoor... het is maar 1 dagje midsize autohuur voor €40,--. Vreemd hé?
Anders moet ik toch maar eens een mailtje sturen naar USAreisen. Heeft nog iemand ervaring met deze trage manier van incaseren... niet dat ik dit zo erg vind, maar het gaat erom dat de auto wel geboekt is.

gr. MAS

reisverslag 2009
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Soms wordt het geld maar pas geincasseerd een maand voor je de rental hebt .Zo was dit in mijn geval ook zo ,al was het bedrag wel boven de € 1000 .Ze gebruiken verschillende werkwijze zowel voor het innen als het leveren van de voucher ,daarvoor hebben wij ook 16 dagen voor vertrek op moeten wachten.Niet zo uitzonderlijk als je weet dat anderen verhuurbedrijven deze werkwijze ook durft toe te passen .

Groetjes Nancy
Mrjn
Amerikafan

Bericht door Mrjn »

Bij ons duurde het ook tot ongeveer 2 weken voor tijd dat ze geld afschreven en vouchers opstuurden. Maar dat was wel min of meer tegelijkertijd. Afschrijven een dagje eerder dan dat de vouchers aankwamen of zo.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Bij ons werd het bedrag meteen van de creditcard afgeschreven. Het ging om een bedrag van bijna 1500 euro.
De voucher kreeg ik niet meteen. Ik had een mailtje gestuurd en kreeg als antwoord dat ze die wel gemaild hadden.
Niet dus. Na nog een mailtje kreeg ik dan toch de voucher.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

metjew schreef:kloppen de maximum toegelaten personen eigenlijk op usareisen?
bij de minivan (dodge caravan) staat er bvb max. 5 en op dollar zelf is da 7 pers..
Kan goed kloppen want je hebt de Dodge Caravan en de Dodge "GRAND" Caravan. De gewone Caravan is een korte versie. Qua zitplaatsruimte bijna identiek, maar de korte versie heeft veel minder bagageruimte (net een kratje bier?) en zal je de 2e bank moeten neerklappen om je bagage kwijt te kunnen. Dan kunnen er inderdaad maar 5 personen in.

Kijk maar eens goed rond in NL of B, er rijden er van beide types genoeg rond. Dan kan je even naar binnen gluren en vasstellen of dit type auto voldoet.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Wij hebben bij USAreisen een midsize SVU geboekt, ophalen in Denver (Dollar)

In eerste instantie kreeg ik een mail dat deze categorie niet in het pakket zat (of zoiets) maar dat ze hem aangevraagd hadden.

Gisteren een mail dat de auto gereserveerd was, weet iemand wat dit inhoudt? Ik verwacht iig wel dat er een auto is, maar lopen wij nu het risico dat wij een andere categorie krijgen?
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ik neem toch aan dat als ze hem aangevraagd hebben het diegene is.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Welk merk auto je meekrijgt is nooit zeker, maar het feit dat ze een midsize SUV voor jou gereserveerd hebben betekent dat je die categorie in elk geval mee krijgt. Mocht onverhoopt dat type niet aanwezig zijn, is men verplicht je een hoge categorie mee te geven. Je wordt er dus nooit minder van, zeg maar.... :wink:

Geern zorgen maken dus...

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Ik maak mij ook geen zorgen dat er geen auto is, en tegen een hogere categorie hebben wij ook geen bezwaar. Vroeg mij alleen af of dit een "probleem" van de leverancier van usareisen is of dat deze categorie niet bij Dollar in Denver te leveren is.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Ik denk dat het meer te maken heeft met de contracten die afgesloten worden tussen de tussenpersoon (in dit geval usareisen) en de verhuurmaatschappij m.b.t. bepaalde categorieën. Er is dan voor de tussenpersoon meeestal wel een reservering op aanvraag te doen, zoals nu ook weer is gebleken.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Misschien wel even aardig om te vermelden.

Vanochtend om 07.15 uur heb ik onze huurauto via usareisen.de besteld. Vanmiddag om 14.00 uur had ik de Voucher al ontvangen per email. Mooi vlot geregeld dus! :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

Mijn duits is niet denderend, dus vandaar de volgende vraag:

Het "Super-Inklusiv-PLUS-Preis U25" pakket bij Alamo, hoeveel bestuurders onder de 25 jaar zijn daarbij toegelaten?

" Zuschlag für Fahrer/Zusatzfahrer im Alter von 19 - 24 Jahren: Inklusive
Zuschläge für Zusatzfahrer: Inklusive"

Wil dat zeggen dat er maar 2 minderjarige bestuurders mogen rijden?
Zoja, hoe kunnen extra bestuurders opgegeven worden?
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
tdh
Amerika-ontdekker

Re: usareisen.de

Bericht door tdh »

Hallo,

Een tijdje geleden ben ik ergens op dit forum een draadje tegengekomen waarin melding werd gemaakt van een 'format' om de formulieren op de site van usareisen in te vullen. Nu kan ik hem nergens meer vinden, ook niet via de zoekfunctie. Weet iemand de link? Alvast heel erg bedankt!

Groet,

Timothy
NYC 2006: http://timenantje.wordpress.com/nyc-2006" onclick="window.open(this.href);return false;
West-USA 2009: http://timenantje.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
tdh
Amerika-ontdekker

Bericht door tdh »

Inmiddels gevonden!
NYC 2006: http://timenantje.wordpress.com/nyc-2006" onclick="window.open(this.href);return false;
West-USA 2009: http://timenantje.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
USA2009
Amerika-ontdekker

Bericht door USA2009 »

Ik heb toevallig een paar dagen het zelfde pakket besteld. Wat ik eruit begreep is dat je de extra bestuurders bij afhalen moet registreren. En je mag meer underaged drivers hebben. Of het er meer dan 2 zijn weet ik niet zeker aangezien wij toch maar met zn 2en rijden ;[
Afbeelding
Mantoinette
Amerikafan
Contacteer:

Een aantal weken geleden (in januari) verbaasde ik me dat het geld van de huurauto niet werd afgeschreven. Maar goed... verder niet meer bij nagedacht.
Inmiddels zijn onze creditcards van de postbank vervangen door ING creditcards... en kregen we gisteren een behoorlijk strenge brief dat er niet van de opgegeven creditcards geincasseerd kon worden.
We hebben meteen onze nieuwe nummers doorgegeven, maar nog geen reactie ontvangen. Ik hoop dat onze huur wel doorgang kan vinden.

Dus voor een ieder die binnenkort ook nieuwe CC´s ontvangt... beter opletten dan wij deden!

gr. MAS

reisverslag 2009
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Eigen schuld , ik had nog zo gewaarschuwd
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Petit
Amerika-newbie

Bericht door Petit »

Hai,
Mijn vriend en ik gaan van de zomer naar amerika en canada. Nu willen wij een auto huren daar. Maar wij zijn allebei 23 jaar.
Maar als ik op de site van usareisen.de kijk dan zie ik dit staan Super-Inklusiv-PLUS-Preise / U25 Special . Betekend dit dan dat de prijs, inclusief de underage fee is en dat er een extra bijrijder bij in zit?
Groetjes Marjolein
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer