Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitleg & Vragen over Priceline/Hotwire
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Uitleg boeken Priceline/Hotwire
Yes, het is me gelukt! Tenminste.....niet met priceline...maar ik heb met Hotwire een hotel gevond 3,5* in Downtown Denver voor $65. Daar ben ik al erg blij mee, maar het bleek dus het Sheraton te zijn aan 16th street mall. Veel centraler kan volgens mij niet. Naderhand zag ik dat de normale prijs voor deze nacht 169,- is, dus heb ik 60% bespaard. Het was dus echt de moeite waard me een beetje in deze sites te verdiepen!
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Voor onze Florida trip eind april (weekje), wilden we een overnachting op het vliegveld van Ft Myers (omdat we daar 22:00 aankomen). Via priceline het La Quinta Inn & Suites voor $ 54 geboekt, inclusief ontbijt. Op de website vanaf $ 100. En ik weet zeker dat ik de laagste prijs heb, ben op $ 50 gestart en via free rebids naar $ 52 en $ 54 verhoogd (kreeg op $ 50 vraag om met $ 14 te verhogen; niet doen dus
). Op hotwire was hij ook voor $ 54 te boeken, wsl. Dus hoger had ik niet gegaan. Dagen erna zitten we in een villa. Nu alleen nog voor de laatste nacht een overnachting in W. Palm Beach. Natuurlijk ook via priceline
!

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Wij hadden vorig jaar het Marriot in west palm beach, zit vlakbij een leuke shopping mall,
Redelijk goed hotel, ook via priceline moet evt nakijken wat we hebben geboden.
Didier
Redelijk goed hotel, ook via priceline moet evt nakijken wat we hebben geboden.
Didier
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik heb zojuist via Priceline het Hyatt At Fishermans Wharf geboekt voor 69 USD per nacht.
We verblijven er 3 nachten in mei en de normale prijs op hun website is 225.00 USD per nacht! :dance: :beerchug:
We verblijven er 3 nachten in mei en de normale prijs op hun website is 225.00 USD per nacht! :dance: :beerchug:
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Dit had ik eind december gepost. Ik heb vandaag een mail gekregen van hotwire, dat het aantal sterren van Caesar's is aangepast van 4,5 naar 4 sterren. We krijgen nu $ 100,-- terug ($25,-- per nacht). Dit bedrag is "gestort" op onze hotwire-account en dat moeten we binnen een jaar besteden. We kunnen nu dus die $ 100,-- besteden aan een hotel in New York en dat is erg prettig, want de hotels daar zijn, naar mijn bescheiden mening, schreeuwend duur.Heleen72 schreef:Wij hebben (nu al) Caesar's geboekt via Hotwire. Van 29 juni 2009 t/m 3 juli 2009 (4 nachten) voor $ 377,--/€ 270,-- ($ 94,-- /€ 67,50 per nacht). Wij hadden kunnen "gokken" op wat later boeken en een betere aanbieding, maar we vonden dit al een erg mooie prijs.
Het boeit ons verder niet zo, dat het Caesar's nu een half sterretje minder heeft. Blijft gewoon een mooi hotel centraal op de Strip.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Nee zeg, mooie deal tochHeleen72 schreef: Dit had ik eind december gepost. Ik heb vandaag een mail gekregen van hotwire, dat het aantal sterren van Caesar's is aangepast van 4,5 naar 4 sterren. We krijgen nu $ 100,-- terug ($25,-- per nacht).
Het boeit ons verder niet zo, dat het Caesar's nu een half sterretje minder heeft. Blijft gewoon een mooi hotel centraal op de Strip.

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Vraag ik me toch af waarom ze dat halve sterretje zijn kwijtgeraakt?
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Dit stond in hun mail:
Geeft niet heel veel duidelijkheid, maar ik blijf blij met die $ 100,--We periodically review our representation of our hotel partners' star rating. After doing so for this hotel, we have decided to adjust the star rating to 4 stars. While we are confident in the quality of all our hotel partners, the new rating more accurately reflects the service level, accommodations and facilities of this property.
Heeft iemand wel eens een "last-minute" geboekt bij Priceline?
Wij willen volgende maand in Florida naar Bush Gardens en dan doorrijden naar Clearwater beach, daar de nacht in een hotel en de volgende dag langs het strand besteden.
Eigenlijk wil ik het weer even afwachten en vroeg me af of het een dag van tevoren te boeken is en wat voor bedrag is verstandig om te bieden om gelijk beet te hebben?
Het gaat om Clearwater beach, Madeira beach of St. Pete beach.
Wij willen volgende maand in Florida naar Bush Gardens en dan doorrijden naar Clearwater beach, daar de nacht in een hotel en de volgende dag langs het strand besteden.
Eigenlijk wil ik het weer even afwachten en vroeg me af of het een dag van tevoren te boeken is en wat voor bedrag is verstandig om te bieden om gelijk beet te hebben?
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Ik weet het niet voor de specifieke plaatsen die je noemt maar ik heb vorig jaar nog gewoon een avond van tevoren een hotel geboekt(laptop hadden we mee). Geen enkel probleem.
Het gaat er meer om wat voor prijs ik moet bieden in deze plaatsen om een hotel te "scoren", zodat ik niet 24 uur hoef te wachten voor ik weer kan bieden en of er iemand recent geweest is en dus ook via priceline hier iets geboekt heeft.
groeten Paula
- Bandido
- Amerika-expert
Ja, ik heb dat al heel vaak gedaan. En welke prijs je moet bieden is natuurlijk lastig te zeggen en het hangt ook van je eisen af (hoeveel *** bij voorbeeld). Het handigste is om na het invoeren van je eisen, te letten op het bedrag dat door Priceline zelf aangeraden wordt. Dat staat dan in een klein vakje ernaast. Je kunt daar nog iets onder gaan zitten en dan zit je redelijk safe is mijn ervaring.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerikafan
Welke kosten komen er nog bij de hotels die je boekt met Priceline?
Alvast bedank!
Alvast bedank!
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
Meestal de tax maar die geeft Priceline wel aan en soms een resort-fee.
Voor het boeken op korte termijn kun je het beste zelf bepalen wat je acceptabel vindt en dan een bod doen dan kan het nooit meer zijn dan je wilt betalen. Hier heb je natuurlijk niet veel aan op plaatsen waar je weinig mogelijkheden hebt om je bieding uit te breiden maar soms is het gewoon niet anders. Je kunt natuurlijk van tevoren altijd een hotel boeken dat je nog op korte termijn kunt annuleren. Hier moet je bij boeking wel op letten want soms is het tot 48 of 24 uur van te voren te annuleren maar daarna niet meer.
Succes.
Voor het boeken op korte termijn kun je het beste zelf bepalen wat je acceptabel vindt en dan een bod doen dan kan het nooit meer zijn dan je wilt betalen. Hier heb je natuurlijk niet veel aan op plaatsen waar je weinig mogelijkheden hebt om je bieding uit te breiden maar soms is het gewoon niet anders. Je kunt natuurlijk van tevoren altijd een hotel boeken dat je nog op korte termijn kunt annuleren. Hier moet je bij boeking wel op letten want soms is het tot 48 of 24 uur van te voren te annuleren maar daarna niet meer.
Succes.
-
- Amerikafan
heb Holiday Inn L.I. City-Manhattan View gewonnen bij Priceline voor $90 dollar per nacht. Goedkoopste prijs op hun eigen site is $170 dollar.
Zit nu toch nog bij de grens met Manhattan, dus volgens mij heb ik dit goed gedaan. Zeker als je in het oog houd dat ik in de periode van de Marathon ga.
Zal met de metro naar Manhattan gaan, dit zal vast niet te lang duren???
Kan iemand mij wat meer vertellen over wat het beste vervoer is, en hoelang het ongeveer duurt voor je in Manhattan bent??
Zit nu toch nog bij de grens met Manhattan, dus volgens mij heb ik dit goed gedaan. Zeker als je in het oog houd dat ik in de periode van de Marathon ga.
Zal met de metro naar Manhattan gaan, dit zal vast niet te lang duren???
Kan iemand mij wat meer vertellen over wat het beste vervoer is, en hoelang het ongeveer duurt voor je in Manhattan bent??
Bedoel je vervoer van het vliegveld naar de stad? Als dat zo is nemen wij meestal een taxi.
-
- Amerikafan
Bedoel eigenlijk van Long Island City naar Manhattan, of dat in afstand te doen is! Op de kaart lijkt alles zo dichtbij, maar dat kan natuurlijk anders zijn in het echt....
Hoe lang ben je ongeveer onderweg van "Queensplaza" naar Central Park?
Hoe lang ben je ongeveer onderweg van "Queensplaza" naar Central Park?
Paula, voor meer biedkansen kun je ook nog aan permutation bidding doen, zie hier voor de uitleg op de eerste blz. Ik heb dit vorig jaar gedaan via het tooltje van Vanroyal en werkte perfect.paula58 schreef:Heeft iemand wel eens een "last-minute" geboekt bij Priceline?
Ook kun je natuurlijk Hotwire checken, misschien iets minder voordeel, maar toch ook interessant. Wij hebben Hotwire ook wel eens op het allerlaatst gebruikt en ging prima.
@Vincent, dat weet ik helaas niet. Misschien iemand anders?
@ Paula, ik heb vorig jaar diverse keren "last minute" geboekt toen ik in Florida was. Geen enkel probleem. Printen kon via de business desk van de hotels en anders schreef ik het nummer op van mijn gewonnen bieding en dat werkte ook.
@ Paula, ik heb vorig jaar diverse keren "last minute" geboekt toen ik in Florida was. Geen enkel probleem. Printen kon via de business desk van de hotels en anders schreef ik het nummer op van mijn gewonnen bieding en dat werkte ook.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht