Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Supermarkten?
Supermarkten?
Hallo,
Wij doen in july het rondje Las vegas - Zion - Bryce - Capitol reef - Moab - Mesa Verde - Monument Valley - Lake Powell - Grand Canyon - en weer terug naar Las Vegas, komen we onderweg genoeg supermarkten tegen? met name walmart.
Groetjes van Jannie
Wij doen in july het rondje Las vegas - Zion - Bryce - Capitol reef - Moab - Mesa Verde - Monument Valley - Lake Powell - Grand Canyon - en weer terug naar Las Vegas, komen we onderweg genoeg supermarkten tegen? met name walmart.
Groetjes van Jannie
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Supermarkten?
Las Vegas en Page hebben een Wal*Mart, verder moet je op niet teveel rekenen. Moab heeft een prima supermarkt met een fijne versafdeling met saladebar.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
NIet elke Walmart heeft een supermarkt, en niet elk dorp heeft een Walmart. Maar elk dorp van enige omvang heeft wel een supermarkt van een of ander merk. Ik bedoel dan wel een dorp van meer dan 4 huizen.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zijn het Supercenters? Anders heb je immers geen supermarkt erbij...nieuwenoord schreef:Las Vegas en Page hebben een Wal*Mart

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Ik had gisteren toevallig ook naar wal-mart lokaties gezocht op http://www.allstays.com/c/wal-mart-locations-map.htm voor onze eigen vakantie.
groetjes Greetje
groetjes Greetje
groetjes, Greetje
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
Anders kun je altijd nog naar KMart, Albertson's, Safeway & Ralphs.
Supermarkten genoeg.
Koop en piepschuim koelbox en laad die vol met ijs, dan hou je je spullen wel 3-4 dagen goed, Zelfs in DV.
(Polystyrene foam, Tyrofoam)
Supermarkten genoeg.
Koop en piepschuim koelbox en laad die vol met ijs, dan hou je je spullen wel 3-4 dagen goed, Zelfs in DV.
(Polystyrene foam, Tyrofoam)
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Las Vegas wel in elk gevalDento schreef:Zijn het Supercenters? Anders heb je immers geen supermarkt erbij...nieuwenoord schreef:Las Vegas en Page hebben een Wal*Mart

-
- Amerikakenner
De Wal Mart in Page (tegenover Days Inn) is ook een super center.
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
- theborgh
- Amerikafan
- Contacteer:
Mocht je met de camper gaan vanuit LV is de Walmart de ideale plaats om vol te laden. Wij gingen er met 2 volle karren de deur uit.

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
In (en rond) Las Vegas zitten elf supercenters.
Onderweg naar Zion heb je er drie en wel in Mesquite NV, St George UT en Washington UT.
Voor Mesa Verde kan je naar Cortaz of Durango beide hebben een supercenter.
Die in Page is al genoemd
Moet dus wel lukken denk ik
Onderweg naar Zion heb je er drie en wel in Mesquite NV, St George UT en Washington UT.
Voor Mesa Verde kan je naar Cortaz of Durango beide hebben een supercenter.
Die in Page is al genoemd
Moet dus wel lukken denk ik

- jmvdc
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
In Moab is in Main Street een grote supermarkt: City Market. Geen Walmart, maar meer dan groot genoeg, zelfs met apotheker en Starbucks
Wat mij opviel is dat het verschilde welke staat/plaats je zat welke supermarkt je moest hebben. Ik heb ook walmarts gezien die geen supermarkt hadden (alleen maar eigenlijk) en we kwamen dus veelal in de Albertson en Ralphs terecht. Prima supermarkten en heel groot!!Het was lastig als die er niet waren en de andere namen me niks zeiden. Vooral als we echt op zoek waren naar een hele grote supermarkt. Weet iemand wat de beste supermarktketen (voor echt grote supermarkten) is voor in de staten Colorado en Wyoming?
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij gingen regelmatig naar de Safeway. Hier hebben ze ook elke ochtend heerlijk vers French Bread en allerlei lekkere broodjes. Ook hebben ze vaak heerlijke verse maaltijdsalades, soepen gebraden kip en pasta's.
Marjon
Marjon
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben fan van Albertson's en Safeway!
-
- Amerikafan
Maar mensen, op zich maakt het toch niet zo heeeel veel uit bij welke keten je boodschappen doet?
In nederland maakt 't toch ook niet uit of het nou Appie, Nettorama, Emte, Aldi of C1000 is?
Stukje brood hebben ze overal? Is de prijs zo heel verschillend bij dit soort ketens? Die dingen zijn daar zo groot, dat 't belangrijkste is dat er 1'tje is, lijkt me...
In nederland maakt 't toch ook niet uit of het nou Appie, Nettorama, Emte, Aldi of C1000 is?

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
En dan nog kan je favorieten hebben toch? Ik kijk mijn ogen uit in sommige winkels en vooral de versafdeling van Alberton's vind ik helemaal wauw!!
-
- Amerikafan
Ja, is ook waar
Maar ik zou gewoon blij zijn als je iets gevonden hebt zeg maar
Nog niet zo ervaren 

- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:

Wij doen bijna altijd de boodschappen bij een Walmart Supercenter, de POI's staan in de TomTom.
De ervaring is dat deze verreweg het goedkoopst is.
Als het niet anders kan dan gaan we naar een Albertson's, Saveway e.d., deze zijn duurder.
Als je naar deze winkels gaat,vraag dan bij de eerste een klantenkaart, te vergelijken met de bonuskaart van Appie.
Gewoon bij de klanteservice formulier invullen,kan met je Nederlandse adres en je krijgt je kaart.
Op de achterkant staan nog meer supermarkten waar hij geldig is.
-
- Amerikafan
Handig Annie, goede tip!
Er is laatst bij ons ingebroken
Navigatiesysteem weg.... Ik hoop dat we er 1 kunnen lenen van iemand, lijkt me wel een must, of niet?
Heb ik nog een tip voor jou: (ik neem aan dat je je hele verhaal kwijt was, doordat je op 'Bevestig' klikt, en het even niet werkt?). Altijd eventjes de tekst selecteren en kopieren naar je klembord (Ctrl+A en daarna: Ctrl+C). Zodoende kun je altijd weer plakken (Ctrl+V). Eventjes wennen, maar je bent nooit meer wat kwijt
Er is laatst bij ons ingebroken

Heb ik nog een tip voor jou: (ik neem aan dat je je hele verhaal kwijt was, doordat je op 'Bevestig' klikt, en het even niet werkt?). Altijd eventjes de tekst selecteren en kopieren naar je klembord (Ctrl+A en daarna: Ctrl+C). Zodoende kun je altijd weer plakken (Ctrl+V). Eventjes wennen, maar je bent nooit meer wat kwijt

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 3873 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA