Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur, waar?? Zoveel aanbod!!!

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Autohuur, waar?? Zoveel aanbod!!!

Bericht door Coyote »

sachasenne schreef:Voor de Belgen : jet air is goedkoper dan usa reisen voor een standard suv.
Betekent dit dat de Nederlanders niet via jet air kunnen boeken?

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Dat zal wel zijn, maar volgens mij zijn de prijzen van de reisbureaus in Nederland anders. Althans met de pakketreizen is dat zo.
En ik heb geen idee of het bij jullie goedkoper of duurder is.

Ik dacht dat jetair in Nederland niet bestond, maar zoals ik al zei : daar weet ik verder niets van.

Natuurlijk zullen Nederlanders waarschijnlijk ook wel via Jet Air Belgie kunnen reserveren, maar het kan niet online. Je moet naar het reisbureau zelf.

Vandaar mijn opmerking voor de Belgen.
Groetjes,
Carine
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

sachasenne schreef:Natuurlijk zullen Nederlanders waarschijnlijk ook wel via Jet Air Belgie kunnen reserveren, maar het kan niet online. Je moet naar het reisbureau zelf.
Aha, dan is het duidelijk. Dacht dat je bij hen ook online kon reserveren. Dan is het voor ons (althans voor de meesten) niet geschikt.

Roland

Gex
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Gex »

Afgelopen jaar hadden wij (in Orlando) via www.fastcarhire.co.uk geboekt, was toen heel voordelig, zelfs voordeliger dan usareisen.de
mt 1960
Amerika-ontdekker

Bericht door mt 1960 »

hallo,
via deze duitse site vo0nd ik leuke aanbiedingen, tevens kun je ingeven welke voorwaarden je belangrijk vindt . Bv hoe uitgebreid de verzekering moet zijn. Vond via hun een superaanbieding voor een ful size suv met zeer uitgebreide en goede verzekeringsvoorwaarden.
http://www.billiger-mietwagen.de/
frank
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Via deze site kom je uit bij car brokers zoals Sunny Cars. Let op de verzekeringen!!! In sommige aanbiedingen is sprake van het veel te lage wettelijk minimum bedrag voor de aansprakelijkheidsverzekering.
Groet,

Old Faithful
mt 1960
Amerika-ontdekker

Bericht door mt 1960 »

boekte juist via sunny cars met een geweldige prijs en het meest uitgebreide verzekeringspakket van alle maatschappijen. Geen eigen risica, glas, banden en onderzijde verzekering met een allrisk dekking van 7,5 millioen euro.
frank
marjolein59
Amerikafan

Bericht door marjolein59 »

Hallo, wij zijn ook bezig met auto (minivan) te huren voor 3 weken in juli 2009 voor onze Californië rondreis, en heb even gekeken op usareisen.de (waar iedereen het steeds over heeft) maar vind het een onduidelijke site :roll: als ik dan eindelijk wat info heb ingevuld met data en oppikplaats dan krijg ik een vaag bericht dat ik opnieuw moet beginnen.... zal wel aan mij liggen. Heb wel het overzicht met prijzen per week gezien , maar volgens mij is yescarhire.com (engelse site) veel goedkoper? Wordt dan ook een auto van Alamo.
Iemand hier ervaring mee?
Heb ook nog gekeken om rechtstreeks bij Alamo te boeken (had een discount kaart gekregen van resortime.com na het boeken van een hotel via hen) maar rechtstreeks betaal je echt de hoofdprijs! was 2x zoveel!!

Marjolein
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Hoewel de site van usareisen.de inderdaad niet gebruikersvriendelijk oogt, werkt het eigenlijk heel simpel. Kun je een printscreen maken van het punt waar het mis gaat en die hier plaatsen? Wellicht kunnen we je verder helpen.

Roland

marjolein59
Amerikafan

Bericht door marjolein59 »

Bedankt Roland, maar het is me inmiddels al gelukt..... tóch komt usareisen voor ons 75,- euro duurder uit dan bij yescarhire (allebei bij Alamo) dus is voor ons duidelijk dat ik bij yescarhire ga boeken :wink:

Marjolein
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

marjolein59 schreef:tóch komt usareisen voor ons 75,- euro duurder uit dan bij yescarhire (allebei bij Alamo) dus is voor ons duidelijk dat ik bij yescarhire ga boeken :wink:
Ik heb even gekeken op de site van Yescarhire en wij zouden maar liefst EUR 200 duurder uitkomen dan usareisen.de waar we gisteren geboekt hebben.

Zo zie je maar weer dat je goed de verschillende sites moet vergelijken als je een huurauto uitzoekt.

Roland

henkdanielle
Amerika-ontdekker

Bericht door henkdanielle »

De actie waar ik het over had in het eerste bericht is elk weekend actief, tot 23.00 uur zondagavond.
Gewoon op de Holidaycars site en bij de actiecode WOW invullen.

Succes!

Danielle
stefan9
Amerika-ontdekker

Bericht door stefan9 »

Ik heb gekeken bij holidaycars voor het huren van een FFAR Dodge Durango. Ze gooien eerst de prijs een stuk omhoog om daarna 35% korting te geven (dus echte korting krijg je niet). In vergelijking met eautohuur kom ik bij holidaycars 140,- euro duurder uit.
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

Wij huurden bij carhire3000.com voor een heel voordelige prijs een compact. Dit is een middenklasser. Noch usareisen, noch autohuur.be kon tegen deze prijs op.
Hangt er maar vanaf welke je auto je wenst. Soms is het ene verhuurbedrijf goedkoper in die bepaalde klasse wagens, soms een andere...
Goed uitpluizen is belangrijk ! Veel geluk ermee.
willemijn67
Amerika-ontdekker

Bericht door willemijn67 »

hallo,

vraagje bij usareisen.de kun je makkelijk road assistance en 2e bestuurder meeverzekeren door het super inklusivpakket te nemen.
hoe zit dit bij eautohuur? iemand ervaring? wat zijn bijkomende kosten hiervoor? ik wil graag een goede verzekering hebben, dus enigzins uitgebreid niet minimaal ( goede aansprakelijkheidsverzek., 2e bestuurder, road assistance etc.), om zo niet voor verrassingen te komen staan.

hopelijk heeft een van jullie ervaring hiermee!
alvast bedankt..!!
Lizzy
Amerika-ontdekker

Bericht door Lizzy »

Wie heeft ervaring met eautohuur? Deze geeft wel de voordeligste prijs tot nu toe maar ik ben benieuwd naar de ervaringen ermee. Geen extra kosten bij aankomst?

Ik vind het ook onduidelijk waar je uiteindelijk huurt. Is dit dan een van de grote verhuurbedrijven?
Groetjes,
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer