Alvast bedankt
Renate
Sjoerd, geen advocaten maar business brokers en we helpen buitenlanders met het vinden en kopen van een bedrijf dat de mogelijkheid biedt om een visum aan te vragen. Maar omdat we dit al ruime tijd doen hebben we denk ik wel wat ervaring. :dance: :beerchug:Denk aan bijvoorbeeld PBBI, een gewaardeerde advocaat hier op het forum!
Gebruik de zoekfunctie eens, en zoek oprenate van swol schreef: Hoe kun je het beste aan een credit history komen, heb je hier tips voor?
Dit is een heel ingewikkeld verhaal, ik heb toevallig deze maand nog contact gehad met een Duitser die met dit traject bezig is en nu een 'conditional' greencard heeft. Het ingewikkelde zit in de term çonditional', want die condities moeten er vanaf. Het beste is om dat met je visum advocaat te overleggen, maar ook niet alle visum advocaten werken of hebben ervaring met een EB-5 visum. Naast de conditional issues heb je ook nog het verhaal investering, minimaal $500.000 of anders een miljoen +.Misschien is het ook een idee voor mijn schoonouders om een greencard aan te vragen op basis van een investeerdersvorm dat schijnt ook te kunnen, je moet dan wel aan een aantal voorwaarden kunnen voldoen, zijn er mensen die daar ervaringen mee hebben?
De meeste E2 visum aanvragers delen hun ervaringen niet met anderen op forums als dit, dat is me in de loop van de jaren wel opgevallen. Peet is een van de weinigen. Ik denk dat er het gevoel heerst van je bent ondernemer dus je moet je eigen boontjes maar doppen. Misschien is het ook wel zo dat ze er geen tijd aan willen besteden. Van de, ik schat tientallen, personen die op dit forum interesse toonden om een E2 aan te vragen zijn er maar een enkele echt vertrokken naar de VS, de rest is vertrokken van het forum. Een er zijn er verschillende die de boot zijn ingegaan en dat zullen ze ook niet op het forum met de andere delen. Verder zijn alle ervaringen weer anders, waar de een problemen mee heeft daar fietst de ander gewoon doorheen.Ik wilde alleen in contact komen met mensen die deze stap al gerealiseerd hebben. Waar ze tegenaan liepen en de ervaringen die zij hebben met dit traject.