Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar overnachten tussen LA en SF op de kustroute?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Waar overnachten tussen LA en SF op de kustroute?

Bericht door Coyote »

Q-BiC schreef:Op usareisen.de is het echter geen probleem om SLC te selecteren met het U25 pakket.... Kstond op het punt te boeken bij usareisen.de, maar nu durf ik niet, uit schrik het deksel op men neus te krijgen in SLC zelf... :s:s
Ik zou gewoon boeken. Het is immers mogelijk bij usareisen.de? Misschien hebben zij wel speciale afspraken gemaakt met Alamo dat het via hen wel mogelijk is?

Je kunt er ook eerst een mailtje aan wagen naar usareisen.de om te vragen hoe het zit en waar jij nu tegenaan loopt. Ze zijn heel vlot met reageren bij usareisen.de is mijn ervaring. Dus wellicht krijg je vandaag nog antwoord als je ze mailt.

Succes ermee!

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer