Wel vanuit Brussel trouwens (we zijn Belgen

Joke schreef:marcuscj - was het niet makkelijker om via Mexico naar Cuba te vliegen?
Ja kloptSandy schreef:Hey DKNY, werk je voor DKNY toevallig LOL - Vorig jaar ben ik helaas niet geslaagd in het vinden van een DKNY winkel in DC - Ik wilde zo graag een DKNY Shirtje (vraag me nml af of DKNY in Amerika veel goedkoper is dan hier).. Wie weet slaag ik volgende maand : ))DKNY schreef:2- Waar ga je naartoe?
New Jersey, Carlstad om precies te zijn (staat ons kantoor)
Ja ,heel eigenaardig.Joke schreef:Toch wel idioot he, dat je via Engeland naar Cuba moet vliegen, en dat dan nog de mogelijkheid bestaat van een boete. Ik ben ook Amerikaanse, en kan me nog herinneren dat ik de Castro overwinning op de TV hier heb gezien, want toen steunde Amerika Castro.
Jawel hoor, wij vliegen 26 september weer naar DC - We zitten in een hotel dichtbij de Mall Tysons Corner. Ik probeerde al uit te vogelen of daar een DKNY winkel zit.DKNY schreef:Ja kloptdaar werk ik voor.
Ik zou morgen wel eens op het werk kunnen kijken waar een winkel zit in DC maar daar heb je nu natuurlijk niks meer aan![]()
we zitten dan dezelfde tijd in washington state. ga je in port angeles zelf onderzoek doen of in seattle? via de UW? ben benieuwd naar jouw ervaringen. seattle was de eerste plaats waar ik de aanwezigheid van native americans echt voelde. en dan positief. al was het alleen omdat zoveel plaatsnamen nog indiaanse namen hebben.eaglelgae schreef:1- Wanneer ga je?
27 december 2005 tot en met 25 maart 2006 (bijna 3 maanden)
2- Waar ga je naartoe?
Eerst 10 dagen NYC en daarna door naar Seattle en 2.5 maand in het plaatsje Port Angeles wonen, WA.
3- Met welke vliegtuigmaatschappij?
Delta
4- Voor de hoeveelste x ga je naar Amerika?
5e keer Noord-Amerika, 4e keer VS.
5- Ga je er nog iets bijzonders doen?
Onderzoek voor mijn studie culturele antropologie over de manier waarop blanke bewoners van Europese afkomst in deze plaats de indianen beschouwen. Ray gaat vliegen, dus dat is ook bijzonder. En verder is NY bijzonder, voor de eerste keer, en alles in Amerika is bijzonder. Uitstapjes naar Victoria op Vancouver Island, Canada. Naar Olympic National Park en naar Oregon en parken op de route tot Crater Lake NP, waar een vriendin werkt.
Hoi Rob, dank voor deze aanwijzing. Ik neem hem mee in het reisplan.Rob schreef:Hoi Marco,
Dat word weer een mooie trip, 1 opmerking voor dag 16 van Silver City naar Gila Cliff Dwelings zou ik de route andersom rijden dus eerst de 15 en terug over de 35.
De 15 is prettiger rijden vanaf Silver City dan er naar toe.
Is onze ervaring maar deat was met een 29 feet camper![]()
Gr.
Rob
Ja, heen vanaf Silver City helemaal over de 15 en terug vanaf de junction over de 35 en de 61 naar City of Rocks SP.markro schreef: Hoi Rob, dank voor deze aanwijzing. Ik neem hem mee in het reisplan.
Hebben jullie ook beide wegen gereden, of alleen over de 15?
Groet, Marco.