Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las vegas - Los angeles ? ?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
BastiaanS2
Amerikafan

Las vegas - Los angeles ? ?

Bericht door BastiaanS2 »

Goedenavond,

In mijn komende vakantie ga ik met de auto van Las vegas naar Los Angeles. Ondertussen wil ik in Death Valley (omgeving) overnachten. Dit mag 1 of 2 nachten zijn. Afhankelijk van de bezienswaardigheden.

Na deze rit wil ik graag nog 2 dagen in LA doorbrengen, alvorens terug te vliegen.

Ik zoek nog tips voor de eerste dag LA, waarin we graag even gaan shoppen, stad zien, en gezellig eten en savonds wat drinken..

En de tweede dag gaan we graag aan het strand liggen, ook hier zoeken wij nog een plekje voor.. het ziet er zo ontzettend groot uit op de kaart.. Dat ik het niet aandurf om zomaar wat te prikken..

Graag jullie idee...

Alvast bedankt!!
line
Amerika-ontdekker

Re: Las vegas - Los angeles ? ?

Bericht door line »

Beste Bastiaan,

Als eerste zou ik zeggen, kijk in bv Wikipedia wat de bezienswaardigheden zoal zijn op de plaatsen die je onderweg aan doet. Toets 'Death Valley' in en er rolt een lijst uit met high lights. Zelfde voor LA, kind kan de was doen.

Voor het shoppen in LA: Ik zou m'n geld in Las Vegas uitgeven, veel meer keus en veel leuker winkelen. Tenzij je een echte Gucci op Rodeo Dr wil kopen...Maar er zijn genoeg designer winkels in LV, afgewisseld met veel meer leuke 'normale' winkels.

Op het stuk van Sunset Blvd wat in West Hollywood/Beverly Hills loopt (de Sunset Strip) vind je veel fastfoodketens maar ook leuke restaurantjes en uitgaansgelegenheden.

Zoek gewoon een beetje rond op internet, lang leve google!
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

De meeste mensen komen juist door google op dit forum en verwachten hier wat tips te krijgen. Daar is dit forum namelijk voor.
Beetje vreemd antwoord dus.

Marjon
Cisca
Amerikakenner

Bericht door Cisca »

Als je op zoek bent naar een plekje om lekker naar het strand te gaan in LA moet je denken aan Venice Beach en Santa Monica. Je zou ook kunnen besluiten om buiten Los Angeles een Stranddag in te lassen zoals in Laguna Beach.
chari swinnen
Amerikafan

Bericht door chari swinnen »

Hoi,

Winkelen in de "hoofdstraat" van Santa Monica Beach is ook altijd leuk!

Chari
BastiaanS2
Amerikafan

Bericht door BastiaanS2 »

Nou, bedankt allemaal!

het is mij wel duidelijk dat ik max 2-2,5 dag in LA blijf, las vegas en de natuurparken zijn de echte knallers.. nogmaals bedankt voor de tips!

p.s. kan ik met de huurauto naar het strand op bovengenoemde plaatsen? Of is parkeren net als hier in NL vreselijk.. :roll: h
Cisca
Amerikakenner

Bericht door Cisca »

Bij Venice Beach kan je prima parkeren. Dit geldt ook voor parkeren bij de Santa Monica pier. Hier is een groot parkeerterrein waar altijd wel plek is.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer