Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel in Los Angeles gezocht
Hotel in Los Angeles gezocht
Dag Iedereen,
Ik ben op zoek naar een leuk hotel in Los Angeles (2 nachten).
Op het net heb ik al een aantal hotels gevonden. De hotels buiten het centrum zijn het best in prijs. Ik vraag mij af of een hotel, bijvoorbeeld aan de luchthaven, een nadeel is. Volgens maps ligt het maar 20 minuten van het centrum.
Hebben jullie al ervaring hiermee of hebben jullie een tip voor een leuk betaalbaar Hotel?
Bedankt voor jullie reactie(s).
Groetjes,
Ed
Ik ben op zoek naar een leuk hotel in Los Angeles (2 nachten).
Op het net heb ik al een aantal hotels gevonden. De hotels buiten het centrum zijn het best in prijs. Ik vraag mij af of een hotel, bijvoorbeeld aan de luchthaven, een nadeel is. Volgens maps ligt het maar 20 minuten van het centrum.
Hebben jullie al ervaring hiermee of hebben jullie een tip voor een leuk betaalbaar Hotel?
Bedankt voor jullie reactie(s).
Groetjes,
Ed
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Hotel Los angeles
Hoi Ed
Hier op het forum is The Orchid Suites in Hollywood een populair hotel. Dit is een goed hotel en betaalbaar. Gebruik de zoekfunctie maar eens dan zal wel zien.
Hier op het forum is The Orchid Suites in Hollywood een populair hotel. Dit is een goed hotel en betaalbaar. Gebruik de zoekfunctie maar eens dan zal wel zien.
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Ik ga in het Embassy Suite Los Angeles Airport South zitten.
Kijk ook eens op Hotwire heb je vaak supergoede aanbiedingen.
Kijk ook eens op Hotwire heb je vaak supergoede aanbiedingen.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
hey
Ik heb vorig jaar in het crowne plaza hotel gezeten vlakbij het vliegveld was een goed hotel ook kwa prijs dit jaar ga ik weer en we zitten nu in het hilton ook vlakbij het vliegveld voor 45 euro p.p.p.n.
grtz
Ik heb vorig jaar in het crowne plaza hotel gezeten vlakbij het vliegveld was een goed hotel ook kwa prijs dit jaar ga ik weer en we zitten nu in het hilton ook vlakbij het vliegveld voor 45 euro p.p.p.n.
grtz
Wij zaten via Hotwire in het Sheraton op LAx (een week geleden nog steeds in de aanbieding voor weinig). Prima hotel en met een gratis shuttle naar het strand. LA is zo groot dat alles ver weg is waar je ook zit. Volgens mij kan je best op de luchthaven zitten en vandaaruit de boel verkennen.
Ik las over het Sheraton LAX hele slechte reviews op Tripadvisor.
Zelf nooit geweest maar daarom de keuze voor mij om naar een 3.5* hotel te gaan.
Zelf nooit geweest maar daarom de keuze voor mij om naar een 3.5* hotel te gaan.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Re: Hotel in Los Angeles gezocht
Wij vonden het Sheraton heerlijk. Mooi zwembad, mooie kamers en lekker eten. We werden ook heel goed geholpen met info over de omgeving en de shuttle was ook handig. Eerst hadden we gezeten in het Westin en dat was niet te vergelijken. Stukken minder.
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Wat fijn dat je tevreden was over het Sheraton! Wij sluiten in juni onze vakantie namelijk af in het Sheraton LAX (gewonnen via Priceline) 
Vorig jaar verbleven wij onze laatste nacht in het Westin op LAX en op zich was er niets mis met het hotel maar ik had er zelf iets meer van verwacht.

Vorig jaar verbleven wij onze laatste nacht in het Westin op LAX en op zich was er niets mis met het hotel maar ik had er zelf iets meer van verwacht.
We hebben in 2008 in het Renaissance Montura vlakbij LAX gelogeerd. Was een prima hotel.
Verslagen vanuit onze reizen op http://www.ingeborgenerwinopvakantie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
En volg me op Facebook voor near realtime verslag: http://www.facebook.com/ErwinLubbers" onclick="window.open(this.href);return false;
En volg me op Facebook voor near realtime verslag: http://www.facebook.com/ErwinLubbers" onclick="window.open(this.href);return false;
Ligt er natuurlijk aan wat je precies wilt zien/doen in LA.
De eerste nacht van onze reis in LA hebben we overnacht in the Hollywood Orchid Suites in Hollywood, die dag hollywood bekeken, de volgende nacht overnacht in een hotel in het Marina del Rey district, 5 min. vanaf Venice Beach, omdat we de stranden rondom LA gingen bekijken (Venice, Santa Monica, etc). Het zou natuurlijk zonde zijn als je buiten de stad in een hotel zit en je elke dag een uur (of langer) in de file staat rondom LA, want files die heb je elke dag en de hele dag door!!!
Succes!
De eerste nacht van onze reis in LA hebben we overnacht in the Hollywood Orchid Suites in Hollywood, die dag hollywood bekeken, de volgende nacht overnacht in een hotel in het Marina del Rey district, 5 min. vanaf Venice Beach, omdat we de stranden rondom LA gingen bekijken (Venice, Santa Monica, etc). Het zou natuurlijk zonde zijn als je buiten de stad in een hotel zit en je elke dag een uur (of langer) in de file staat rondom LA, want files die heb je elke dag en de hele dag door!!!
Succes!
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikafan
Is het tevergeefs zoeken als ik gewoon een motelletje zoek in LA voor rond de 40-50e per kamer per nacht? Of kan dat wel? Ik zit te twijfelen of ik nu moet boeken, of dat ik tegen die tijd wel kijk wat ik tegen kom.cootjah schreef:hey
grtz
Ik dacht dat een 1of2 sterren hotelletje wel rond die prijs te krijgen was.. of niet? Ik zoek gewoon een bed, maar veel meer hoeft er niet te zijn.. zwembad en fitnessruimte zijn aan mij niet besteed..
Ik zit 2-3 nachten in LA, en de laatste nacht moet ik om 4:00uur vliegen, dus wil eigenlijk wel een beetje in de buurt van het vliegveld zitten..
Zat te denken aan een motel6 of INN hotelletje.. of is dat allemaal sowieso duurder dan 50e per kamer per nacht?
Alvast bedankt voor de suggesties..
Voor komende juni heb ik Hollywood City Inn geboekt. Is met 70 dollar per nacht het goedkoopste wat ik voor in die buurt (Hollywood) kon vinden en wat ook nog goede reacties kreeg op Tripadvisor..
Hotels vlakbij LAX heb ik niet naar gekeken, dat weet ik dus niet
Gr. Annouk
Hotels vlakbij LAX heb ik niet naar gekeken, dat weet ik dus niet
Gr. Annouk
Wij zitten ook in het Sheraton, maar dan downtown.
http://www.starwoodhotels.com/sheraton/ ... rtyID=1598
Ik vind het op het eerste gezicht een erg mooi hotel.
Het ligt niet heel dicht bij alle trekpleisters van LA, maar heb gelezen dat je veel toch met de auto moet bezoeken vanwege de afstanden..
'Gewonnen' bij Hotwire voor $106.59 per nacht (30 juli 09), de prijzen op de site van het hotel zelf komen op $209.00 per nacht.. scheelt toch weer 100 dollar.
Groetjes Joyce
http://www.starwoodhotels.com/sheraton/ ... rtyID=1598
Ik vind het op het eerste gezicht een erg mooi hotel.
Het ligt niet heel dicht bij alle trekpleisters van LA, maar heb gelezen dat je veel toch met de auto moet bezoeken vanwege de afstanden..
'Gewonnen' bij Hotwire voor $106.59 per nacht (30 juli 09), de prijzen op de site van het hotel zelf komen op $209.00 per nacht.. scheelt toch weer 100 dollar.
Groetjes Joyce
-
- Amerikafan
lijkt er inderdaad op dat het niet voor veel minder dan 70dollar gaat lukken.. Ik wil niet het risico lopen dat ik in een smerig hok moet gaan liggen pitten.. Dus ik zit ook te denken aan een hotelletje als het Hollywood city Inn..
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Als je de locatie van het Hollywood City Inn al oké vindt (i.v.m. het vliegen), kun je ook kijken naar het Travelodge Hollywood motel wat daar in de buurt zit (Vermont/Sunset). Dat is een simpel motelletje (net als de Hollywood City Inn volgens mij) voor ongeveer dezelfde prijs, en het beviel mij in elk geval prima voor de drie nachten dat ik er zat.
Ook heb ik één nacht geslapen in het Quality Inn & Suites in Hermosa Beach. Dat is wel wat duurder (ong. $100 à $110 pkpn), maar ook een stuk dichter bij de luchthaven. Beviel mij ook prima (we hadden een grote kamer!), en er zit ook best een aardig ontbijt bij. Het hotel zit overigens vlakbij het strand, dus dat is ook lekker. Het is gelegen aan het zuidelijke eindpunt van Aviation Blvd (op de kruising met State Route 1), dus je hoeft alleen maar Aviation Blvd af te rijden (wel 7 mijl) naar de meeste rental car companies. Veel stoplichten onderweg (
), maar wel lekker makkelijk voor midden in de nacht (en ook als je net aankomt in de VS; jetlag enzo).
Ook heb ik één nacht geslapen in het Quality Inn & Suites in Hermosa Beach. Dat is wel wat duurder (ong. $100 à $110 pkpn), maar ook een stuk dichter bij de luchthaven. Beviel mij ook prima (we hadden een grote kamer!), en er zit ook best een aardig ontbijt bij. Het hotel zit overigens vlakbij het strand, dus dat is ook lekker. Het is gelegen aan het zuidelijke eindpunt van Aviation Blvd (op de kruising met State Route 1), dus je hoeft alleen maar Aviation Blvd af te rijden (wel 7 mijl) naar de meeste rental car companies. Veel stoplichten onderweg (

-
- Amerikafan
Ja, die Travelodge is inderdaad een goede.. Maar het is wel een dik stuk rijden tot het vliegveld, dus is misschien niet echt een goeie..
Ik weet niet of het een goed idee is om rond 4 uur 'snachts dwars door LA te gaan rijden.. en dicht bij het strand is het ook niet..
Dat andere linkje werkt even niet, maar ik zal zelf eens zoeken naar iets soortgelijks dichter bij het strand en LAX..
Ik weet niet of het een goed idee is om rond 4 uur 'snachts dwars door LA te gaan rijden.. en dicht bij het strand is het ook niet..
Dat andere linkje werkt even niet, maar ik zal zelf eens zoeken naar iets soortgelijks dichter bij het strand en LAX..
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Hmm, de site zal wel met sessies werken denk ik, dus dan gaat het inderdaad niet; my bad...
Maar als je toch op de link klikt en dan in het zoekgedeelte (links in beeld) "Hermosa Beach" invult kom je er ook (het is dan het eerste zoekresultaat).

Je zou ook kunnen kijken bij usahostels.com, zit mooi gelegen en ze hebben ook private rooms met eigen badkamer.
Qua reviews komt deze best goed uit de bus.. tis natuurlijk net wat je wilt..
Prijzen voor privats al 82 dollar!
Qua reviews komt deze best goed uit de bus.. tis natuurlijk net wat je wilt..
Prijzen voor privats al 82 dollar!
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
-
- Amerikafan
Ik zie het voordeel van een Private hostel niet echt ten opzichte van een travelodge.. helemaal als het financieel niet scheelt.. maargoed, ik ben dan ook niet de expert.. en had me eigenlijk nog niet echt verdiept in zon hostel...
Wij hebben in het Best Western Hollywood Hills geslapen. Middenin Hollywood en veel op loopafstand. Het was ong. drie kwatier rijden van LAX...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht