Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Graag jullie mening over deze route (aangepast)
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Graag jullie mening over deze route (aangepast)
De campings aan de kust zijn in elk geval allebei te reserveren, al krijgt de KOA Santa Margarita niet echt super reviews. Maar vooruit, beter een beetje modder (hoe groot is die kans rond die tijd?) dan nergens kunnen staan.
Voor de rest zit je dan in een gewone tijd, alleen moet je gewoon even kijken hoe je zit met weekends, maar op zich zou ik gewoon overal reserveren in die periode.
Suggesties:
Gilroy: Gilroy Garlic USA RV Park, achter Wal*Mart en goede restaurants, zie dit topic\\
Oakhurst: High Sierra RV Resort, Rob zei het al: handig voor Yosemite, je rijdt er 's morgens meteen naar de Mariposa Grove en slingert dan verder het park in. Je rijdt via de 152, een vrij onbekende, maar tot Los Banos erg leuke route!
Yosemite: laat ik aan anderen over, wij stonden nog nooit IN het park
June Lake: Silver Lake RV Resort; 8 mijl van de Tioga Pass, dus deze hele dag hebben jullie nog in Yosemite en het rv park is echt prachtig gelegen!
Las Vegas: Sam's Town, zie hier waarom
Zion: Watchman in het park of Ferber's Resort net daarbuiten, daar kan Rob (en anderen!) in elk geval meer over vertellen volgens mij.
Bryce: Ruby's Inn
Capitol Reef: Fruita Campground zonder hookups (met hertjes!) of Thousands Lakes RV Park (prima, ook met full hookups)
Moab: met stip: Canyonlands Campground, gezellig, midden in het dorp, alles op loopafstand
Monument Valley: Gouldings Campground
Grand Canyon: laat ik ook weer aan anderen over
Needles: ken ik niet, maar lijkt me logische tussenstop, misschien hebben anderen een betere suggestie??
St. Margarita: de KOA dus , vanwege driedaags minimum op Pismo Coast Village, anders is die super! Misschien is er nog wel wat leukers in die omgeving, maar dat vind ik niet zo snel.
Moss Landing : ook KOA, ligt leuk, wij proberen hem uit in april, anders kan je nog naar Marina Dunes (maar zal ook wel met driedaags zitten)
Pff, bijna bedtijd!!
Voor de rest zit je dan in een gewone tijd, alleen moet je gewoon even kijken hoe je zit met weekends, maar op zich zou ik gewoon overal reserveren in die periode.
Suggesties:
Gilroy: Gilroy Garlic USA RV Park, achter Wal*Mart en goede restaurants, zie dit topic\\
Oakhurst: High Sierra RV Resort, Rob zei het al: handig voor Yosemite, je rijdt er 's morgens meteen naar de Mariposa Grove en slingert dan verder het park in. Je rijdt via de 152, een vrij onbekende, maar tot Los Banos erg leuke route!
Yosemite: laat ik aan anderen over, wij stonden nog nooit IN het park
June Lake: Silver Lake RV Resort; 8 mijl van de Tioga Pass, dus deze hele dag hebben jullie nog in Yosemite en het rv park is echt prachtig gelegen!
Las Vegas: Sam's Town, zie hier waarom
Zion: Watchman in het park of Ferber's Resort net daarbuiten, daar kan Rob (en anderen!) in elk geval meer over vertellen volgens mij.
Bryce: Ruby's Inn
Capitol Reef: Fruita Campground zonder hookups (met hertjes!) of Thousands Lakes RV Park (prima, ook met full hookups)
Moab: met stip: Canyonlands Campground, gezellig, midden in het dorp, alles op loopafstand
Monument Valley: Gouldings Campground
Grand Canyon: laat ik ook weer aan anderen over
Needles: ken ik niet, maar lijkt me logische tussenstop, misschien hebben anderen een betere suggestie??
St. Margarita: de KOA dus , vanwege driedaags minimum op Pismo Coast Village, anders is die super! Misschien is er nog wel wat leukers in die omgeving, maar dat vind ik niet zo snel.
Moss Landing : ook KOA, ligt leuk, wij proberen hem uit in april, anders kan je nog naar Marina Dunes (maar zal ook wel met driedaags zitten)
Pff, bijna bedtijd!!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Persoonlijk ga ik voor Watchman in het park, je kan hier een electra hook-up nemen, je hebt ook nog South campground binnen het park (ligt naast de Watchman) daar heb je geen hook-up.Zion: Watchman in het park of Ferber's Resort net daarbuiten, daar kan Rob (en anderen!) in elk geval meer over vertellen volgens mij.
Zeker in het weekend is reserveren aan te raden in dit park.
Mathers campground is een geliefde cg bij Canyon Village geen hook-up er naast ligt Trailer Village campground hier het je wel (full) hook-up mogelijkheid.Grand Canyon: laat ik ook weer aan anderen over
Mathers is mooier, Trailer V gemakkelijk

Dit voorjaar stonden wij op Desert View Resort http://www.desertviewrv.com/ een schitternde campground zie verslag http://www.robenannie.nl/reisverslag2008-1.html dag 24Needles: ken ik niet, maar lijkt me logische tussenstop, misschien hebben anderen een betere suggestie??
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
We vullen elkaar weer lekker aan zo! Dank je Rob!
Goh jongens , dat ziet er geweldig uit :dance: We gaan het allemaal eens rustig doorlezen morgen . Bedankt nieuwenoord voor de tijd die je hier hebt ingestoken en bedankt ook Rob voor de hulp . Jullie zien me morgen wel weer opdagen .
:beerchug:
:beerchug:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ga ook slapen. Ik vind het wel leuk om zo een complete route te proberen te restylen, zeker als het om een camperreis gaat. Slaap lekker! Leg die campings aan de kust zo snel mogelijk vast, annuleren kan altijd nog (vaak kosteloos tot een week van tevoren).
nieuwenoord schreef:Ik ga ook slapen. Ik vind het wel leuk om zo een complete route te proberen te restylen, zeker als het om een camperreis gaat.We voelen het tot hier dat jij je daar heel intens kunt mee bezig houdenen wij zijn er ook heel erg door geholpen Slaap lekker! Leg die campings aan de kust zo snel mogelijk vast, annuleren kan altijd nog Dat gaan we zeker doen
ik hoop dat het ons lukt om verder alles in goeie banen te leiden . Bij zo'n eerste Amerikareis is het toch fijn dat je hulp krijgt , bedankt nogmaals
(vaak kosteloos tot een week van tevoren).
Ik heb nog een vraag waar we niet uit komen :
Het probleem is de route van Monument Valley - Mexican Hat tot waar we de Grand Canyon zouden inrijden . Deze route zou ongeveer 500 km zijn en de volgende dag Grand Canyon - Needles zou ook ongeveer 500 km zijn en dat lijkt ons wel erg ver rijden . Is er een voorstel voor een kortere route ?
-Misschien nog een rare vraag , maar kom je de GC binnen langs het visitorcenter ?
Het probleem is de route van Monument Valley - Mexican Hat tot waar we de Grand Canyon zouden inrijden . Deze route zou ongeveer 500 km zijn en de volgende dag Grand Canyon - Needles zou ook ongeveer 500 km zijn en dat lijkt ons wel erg ver rijden . Is er een voorstel voor een kortere route ?
-Misschien nog een rare vraag , maar kom je de GC binnen langs het visitorcenter ?

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Monument Valley - Grand Canyon lijkt me gen 500 km, eerder 300.
Naar Needles zal het iets verder zijn, maar ook geen 500 km. Het is best te doen, eventueel ga je niet naar Needles, maar stop je wat eerder.
Op de NPS site vind je kaarten van het park. Op het kaartje van Grand Canyon Village zie je de ligging van de campgrounds en de lodges, en het visitor center.
Jullie zullen via de Desert View drive het park binnenkomen. Als je dan rechts aanhoudt kom je langs het visitor center. Bij de ingang van het park krijg je een kaart en een krantje met informatie.
Marianne
Naar Needles zal het iets verder zijn, maar ook geen 500 km. Het is best te doen, eventueel ga je niet naar Needles, maar stop je wat eerder.
Op de NPS site vind je kaarten van het park. Op het kaartje van Grand Canyon Village zie je de ligging van de campgrounds en de lodges, en het visitor center.
Jullie zullen via de Desert View drive het park binnenkomen. Als je dan rechts aanhoudt kom je langs het visitor center. Bij de ingang van het park krijg je een kaart en een krantje met informatie.
Marianne
Bedankt , dan hebben we zeker iets verkeerd gedaan 

Van Monument Valley naar Grand Canyon village is 180 mijl en een reistijd van 3u30
Van Grand Canyon village naar Needles is 235 mijl en een reistijd van 3u35
De reistijden zijn zonder stops geteld. (beiden volgens google maps)
De uitleg over het visitors center kreeg je al van Marianne
Bart
Van Grand Canyon village naar Needles is 235 mijl en een reistijd van 3u35
De reistijden zijn zonder stops geteld. (beiden volgens google maps)
De uitleg over het visitors center kreeg je al van Marianne
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Rob of Annie , hebben jullie misschien de link van campground Trailer village ? Er blijken enorm veel campings en hotels te zijn met die naam !
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
http://www.grandcanyonlodges.com/Traile ... e-705.html
Maar die had je inmiddels al via een ander antwoord dacht ik
Maar die had je inmiddels al via een ander antwoord dacht ik

Ja , ik weet het , maar voorlopig vind ik toch alleen maar kamers om te boeken hoor .
Ik dacht een kortere weg te vinden hahaha . Ik vind echt niet waar we moeten boeken (voorlopig ) . Ik zoek nog verder hoor !

- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je aan de linkerkant onder:
Make a new reservation.
Klikt op:
Search all Lodging
Krijg je een lijst waar ook Trailer Village instaat, derde van boven die kan je dan selecteren en de rest van de velden invullen.
Bright Angel Lodge & Cabins
El Tovar HotelGrand Canyon
Trailer Village
Kachina Lodge
Maswik lodge
Thunderbird lodge
Yavapai Lodge
Je moet jezelf wel even registreren bij Xanterra voordat je kan boeken.
Make a new reservation.
Klikt op:
Search all Lodging
Krijg je een lijst waar ook Trailer Village instaat, derde van boven die kan je dan selecteren en de rest van de velden invullen.
Bright Angel Lodge & Cabins
El Tovar HotelGrand Canyon
Trailer Village
Kachina Lodge
Maswik lodge
Thunderbird lodge
Yavapai Lodge
Je moet jezelf wel even registreren bij Xanterra voordat je kan boeken.
Bedankt Rob , we bekijken het nog eens . We hadden die registratie niet gedaan .
Sorry Rob , dat lukt van geen kanten hoor . 

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kan je hier ook niet mee helpen Gerd, wij hebben nooit in de parken gestaan en dus ook niet gereserveerd.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Heb je je geregistreert als een new user?
Annie bedankt dat je John door de reservatie geholpen hebt . Nu de andere camping nog annuleren . Mag dat per email of moet het echt telefonisch ?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Probeer anders Mather CG, zie http://www.nps.gov/grca/planyourvisit/cg-sr.htm , vond ik een mooie ruime camping.
Edit: ik begrijp dat het al gelukt is.
Marianne
Edit: ik begrijp dat het al gelukt is.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1711 Weergaves