Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Oscaruitreiking

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Magnolia87
Amerikakenner

Oscaruitreiking

Bericht door Magnolia87 »

Morgen (zondag 22 januari) is weer de Oscar-uitreiking en ik zou die erg graag willen zien. Helaas is dit in Nederland alleen te zien op Film 1, en die zender hebben wij niet (moet je extra voor betalen). Weet iemand toevallig of de Oscar-uitreiking ook op Internet wordt uitgezonden? Of dat het daarna op Internet gezet wordt? Ik zou het erg graag willen zien!
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Oscaruitreiking

Bericht door jerbia »

Als je digitale tv van CAIW, Canal Digitaal Satelliet, Delta, Kabel Noord, Tele2, UPC of Ziggo hebt, is morgen Film1 de gehele dag gratis te bekijken. Ook voor niet-abonnees.

Zie ook: http://www.film1.nl/blog/programma.php
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Larissa, je kunt ook via Facebook kijken: http://www.facebook.com/event.php?eid=53933505078 . Lijkt mij wel leuk, met al het commentaar van anderen :).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Bij ons is de Oscaruitreiking vannacht ook gratis te bekijken op Film 1 . Het probleem is dat het van 1 to 6 uur 's nachts is.
Dat ga ik echt niet trekken. :(
Jammer ik had het ook graag willen zien. Vroeger werd het de volgende dag op de BBC herhaald maar tegenwoordig helaas niet meer.

Marjon
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik was in eerste instantie van plan te gaan kijken (ik ben morgen vrij, dus tot 6u opblijven zou niet zo'n probleem zijn), maar nadat de nominaties naar buiten zijn gekomen werd ik eigenlijk steeds minder enthousiast.. op de een of andere manier trekken de films me dit jaar totaal niet (ik vond Benjamin Button bv echt drie keer niks). Toen is vrijdag ook nog waarschijnlijk de lijst met winnaars uitgelekt, dus toen had ik helemaal iets van: tja, dan maar niet dit jaar..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ik moet morgen werken en dan om 6.30 op. Dat gaat dus echt niet meer. Had het wel leuk gevonden.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Magnolia87
Amerikakenner

@ Petra: als ik op de link klik kom ik wel uit op Facebook, maar ik zie nergens waar ik het kan kijken?!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hm, ik ook niet, alleen, waar je commentaar op kunt geven. Ik dacht, dat je ook live zou kunnen kijken, kennelijk niet.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Magnolia87
Amerikakenner

Ah, gevonden!! Het is de bovenste link (2009 Academy Awards), met dat oscarplaatje! Ik volg het nu live! :D

Edit: Crap, die video was alleen van de red carpet, hij is nu geëindigd :(
Eric
Amerikakenner

Bericht door Eric »

Sinds lang weer eens een oscaruitreiking dat best goed was...bij momenten grappig, maar bij veel acteurs die moeten aankondigen kwam het toch weer wat stijfjes over.
Hugh Jackman viel best mee, had er eerlijk gezegd mijn twijfels over, maar het viel goed mee...alhoewel ik nog steeds Billy Crystal mis. :)
Eindelijk een Oscar voor Jerry Lewis.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Het gekke is dat er hier best veel negatief commentaar op was. Ik heb maar een klein stukje gezien, maar vond het ook best leuk.
"Keep Georgia On Your Mind"
Eric
Amerikakenner

Bericht door Eric »

misschien omdat ze Slumdog Millionaire zien als een buitenlandse film, ik denk wel dat mensen meer verwacht hadden van Benjamin Button.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Negatief commentaar op de show en dan vooral de presentatie. Niet op de films die gewonnen hebben. Tenminste, dat hoorde ik.
"Keep Georgia On Your Mind"
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer