Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
overnachting Olympic Park?
overnachting Olympic Park?
ha forum,
Wij starten onze reis in Seattle en willen via Olympic Park naar Vancouver Island, Tofino.
We hebben in principe 3 overnachtingen rondom Olympic hebben jullie leuke tips?
We kunnen ook 2 doen en een extra op Vancouver.
Hoor graag van jullie!
Wij starten onze reis in Seattle en willen via Olympic Park naar Vancouver Island, Tofino.
We hebben in principe 3 overnachtingen rondom Olympic hebben jullie leuke tips?
We kunnen ook 2 doen en een extra op Vancouver.
Hoor graag van jullie!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: overnachting Olympic Park?
Wij vonden de lodge bij Lake Quinault geweldig. We hebben ook 2 nachten in een cabin bij Port Angeles overnacht, ligt prima voor Hurricane Ridge en Lake Crescent. De lodge daar is trouwens ook prachtig gelegen! Buiten het park is Port Townsend ook een leuke plaats om te overnachten, maar dan zit je iets verder weg van het park.
Zie ook ons 2006-verslag.
Marianne
Zie ook ons 2006-verslag.
Marianne
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wanneer mijn vrouw en ik naar de Olympic Peninsula gaan, overnachten wij altijd bij Quillayute River Resort, een paar kilometer van Rialto Beach vlak bij Forks. Heerlijk rustig en brandschoon, en elk appartement heeft een eigen volledig geoutilleerd keukentje. Je kunt er gemakkelijk met drie personen overnachten. Erg aardige eigenaren ook.
Zie http://www.qriverresort.com.
Ron (in Seattle, WA0
http://www.dutchoutpost.us
Zie http://www.qriverresort.com.
Ron (in Seattle, WA0
http://www.dutchoutpost.us
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij hebben in Forks overnacht in het Forks Motel dat is gewoon een eenvoudig basic hotel dus niet éen mooie lodge of zo. Forks is een prima uitval basis voor Hoh Rainforrest en de Beaches.
Wij vonden het bij Lake Quinault erg leuk om de korte route om het meer te rijden met de wandeling op de Maple Glade trail.
Rialto beach is erg leuk om 's morgens vroeg te bezoeken als je de zeesterren in de tidepools kunt zien liggen, zie ons reisverslag 2008 dag 23 tm 25
Wij zijn vanaf Forks in één dag langs Lake Crescent gereden, daarna hebben we Hurricane Ridge bezocht en 's middags om 5 uur hebben we de ferry naar Victoria genomen. Je zou ook kunnen overnachten in Port Angeles voor een bezoek aan Hurricane Ridge.
Hier kun je goede kaarten van Olympic NP vinden.
Marjon
Wij vonden het bij Lake Quinault erg leuk om de korte route om het meer te rijden met de wandeling op de Maple Glade trail.
Rialto beach is erg leuk om 's morgens vroeg te bezoeken als je de zeesterren in de tidepools kunt zien liggen, zie ons reisverslag 2008 dag 23 tm 25
Wij zijn vanaf Forks in één dag langs Lake Crescent gereden, daarna hebben we Hurricane Ridge bezocht en 's middags om 5 uur hebben we de ferry naar Victoria genomen. Je zou ook kunnen overnachten in Port Angeles voor een bezoek aan Hurricane Ridge.
Hier kun je goede kaarten van Olympic NP vinden.
Marjon
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Bij jou was dat 's morgens vroeg maar dat wil niet zeggen dat het tijdens een volgend bezoek weer zo is.vana schreef:Rialto beach is erg leuk om 's morgens vroeg te bezoeken als je de zeesterren in de tidepools kunt zien liggen, zie ons reisverslag 2008 dag 23 tm 25
Marjon
Je hebt daar net als bij ons aan de kust eb en vloed wat iedere dag een beetje later is, dus ligt het er maar net aan in welke periode van de maansyclus je daar bent.
Altijd even informeren wat voor tij het is voor je het strand opgaat, er zijn stukken die je met laagwater kan bereiken maar waar je bij opkomend water niet meer terug kan.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hoi Hoi,
Zoals martin en marianne aangeven wil ik port townsend van harte aanbevelen, heel leuk plaatsje en niet zo ver weg vanaf hurricane ridge... in de lonely planet gids van de pacific northwest staat t zelfs zeer hoog aangeschreven. Ik heb daar bij holly hill house overnacht wat een hele leuke bed en breakfast was, s' avonds gezellig bij het kampvuur in de tuin met de andere gasten en de eigenaren, die komt dan met marshmellows enzv....
Omdat je drie dagen hebt, kun je wellicht een beetje rond trekken??? vanuit port townsend gaan ook walvis safaris....
heel veel plezier in olympic, ik vond t een heel mooi en vooral divers park.
Zoals martin en marianne aangeven wil ik port townsend van harte aanbevelen, heel leuk plaatsje en niet zo ver weg vanaf hurricane ridge... in de lonely planet gids van de pacific northwest staat t zelfs zeer hoog aangeschreven. Ik heb daar bij holly hill house overnacht wat een hele leuke bed en breakfast was, s' avonds gezellig bij het kampvuur in de tuin met de andere gasten en de eigenaren, die komt dan met marshmellows enzv....
Omdat je drie dagen hebt, kun je wellicht een beetje rond trekken??? vanuit port townsend gaan ook walvis safaris....
heel veel plezier in olympic, ik vond t een heel mooi en vooral divers park.
Wow dankjulliewel voor alle tips,
ik ga ze allemaal bekijken!
we hebben een leuk hotel, denk ik, nabij Tofino geboekt Middle Beach Lodge,
dus misschien is de oversteek bij Port Angeles op de derde dag wel slim. Dan hebben
we een dag om naar Tofino te rijden.
Ik las ergens dat dat wel 5 uur rijden is, hebben jullie daar ervaring mee?
ik ga ze allemaal bekijken!
we hebben een leuk hotel, denk ik, nabij Tofino geboekt Middle Beach Lodge,
dus misschien is de oversteek bij Port Angeles op de derde dag wel slim. Dan hebben
we een dag om naar Tofino te rijden.
Ik las ergens dat dat wel 5 uur rijden is, hebben jullie daar ervaring mee?
- Karinita
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben in de Kalaloch Lodgeovernacht. De kamer zelf was vrij eenvoudig, maar het uitzicht was geweldig. Vanuit ons bed keken we zo over het strand en de oceaan uit. Zie ons verslag van 2007, vanaf dag 12.
Karin
Karin
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 4526 Weergaves
-
Laatste bericht door Tessaatje88