Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

tickets Yankees

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
tabakki
Amerika-newbie

tickets Yankees

Bericht door tabakki »

Hallo,

eind april ga ik naar New York. Ik wil graag op 30 april een wedstrijd van de Yankees bijwonen. Nu heb ik verschillende sites gezien dat je kaartjes kunt kopen. Nu lukt het mij op de een of andere manier niet om die kaartjes te bestellen. Ik wil de kaartjes graag per mail ontvangen. Weet iemand een site waar ik ze wel kan krijgen of een manier hoe ik dit moet doen?
Via de site van de Yankees word ik ook niet veel wijzer namelijk.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: tickets Yankees

Bericht door Coyote »

Als het goed is moet je ze gewoon via de site van de Yankees kunnen bestellen. Ik denk dat de officiele verkoop voor het komend seizoen nog niet gestart is, volgens mij begin maart pas.

Als je naar het speelschema van de Yankees gaat, zie hier, kun je via het groene tekentje Afbeelding, die je ziet op de speeldagen, tickets bestellen. Ik zie dat dat bij de thuiswedstrijden nu nog niet mogelijk is. Binnenkort zullen die tekentjes bij de thuiswedstrijden (donkerblauwe vlakken) wel verschijnen.

Of het mogelijk is de kaartjes per mail te ontvangen hangt af van de mogelijkheden die ze aanbieden. Tegenwoordig wordt er heel veel via de zogn. 'Will Call' gewerkt. Je bestelt hier in Nederland je kaartjes online met een creditcard. Terplaatse haal je dan je ticket af bij speciale loketten, de zogn. Will Call-loketten of bij een automaat waar je je creditcard waarmee je de kaartjes besteld hebt, insteekt en de tickets worden geprint. Dat laatste heb ik al meegemaakt bij de SF Giants in San Francisco.

Ik denk dat je dus nog eventjes geduld moet hebben voor het bestellen van kaartjes voor het hoofdseizoen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
bbeurden
Amerikakenner

Bericht door bbeurden »

In 2007 had ik mijn Yankees tickets bij Ticketsnow.com besteld. Werden keurig van tevoren via Fedex thuisbezorgd.
Bauke
Zie voor de links naar alle reizen: http://www.bbeurden.nl/
tabakki
Amerika-newbie

Bericht door tabakki »

Bedankt! Dan wacht ik even af.
Weet iemand toevallig ook of je een rondleiding kunt krijgen in het new yankee stadium?
stijnec
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door stijnec »

ik heb vorig jaar tickets geboekt via ticketmaster.com. Tickets afgehaald door mijn creditcard in een speciaal daarvoor aanwezige automaat te steken. Kind kan de was doen
Afbeelding
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ticketmaster is de "officiële" organisatie die de kaartverkoop on-line regelt en op welke site je komt als je op de groene T-tekentjes drukt waarover Ronald het heeft.

Ticketsnow.com is een commerciële organisatie die handelt in kaartjes. Daar zit altijd een (forse) winstopslag op. Je kan beter rechstreeks bij de club (via Ticketmaster) boeken dan via dergelijke organisaties (tenzij een evenement uitverkocht is en je wilt persé er heen).

Martin
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Even een aanvulling: wat ik niet wist (of eigenlijk wel maar ik was het even vergeten :roll: ) is dat Ticketsnow een dochteronderneming is van Ticketmaster. Uit een stukje van Gijsbert Kamer op zijn Volkskrantblog over een zekere Azoff die de nieuwe CEO is van Ticketmaster, het bedrijf dat vaak de officiële verkoop doet van kaartjes voor popconcerten en honkbalwedstrijden.
Maar Azoff heeft wel wat uit te leggen, bijvoorbeeld aan Bruce Springsteen en zijn fans. Concerten van The Boss waren via Ticketmaster in een minuut uitverkocht maar de teleurgestelden werden wel meteen doorgelinkt naar TicketsNow, waar ze voor honderden dollars extra wel kaartjes konden krijgen.

TicketsNow is een zogeheten secondary ticketing bedrijf. Een eufemisme voor zwarthandelaar in kaartjes. En het merkwaardige is dat TicketsNow eigendom is van hetzelfde Ticketmaster. Terecht dat Bruce Springsteen het zaakje niet vertrouwde en zijn woede heeft er toe geleid dat Azoff niet alleen publiekelijk zijn excuus aanbood maar ook dat gedupeerden schadeloos werden gesteld.

Met andere woorden, ze schaamden zich dood, en Ticketmaster heeft er alles aan gedaan hun imago te verbeteren.
In Nederland bestaat die rare situatie volgens mij ook, dat Mojo eigenaar is van een secondary ticketing bedrijf, officieel om de zwarthandel juist in goede banen te leiden. Dat zal best, maar hoe controleer je dat?

Het beste zou toch zijn als die hele handel verboden zou worden. Azoff heeft iets dergelijks al geopperd en hij wil ook best van TicketsNow af (dat gekocht werd voordat hij aan het bewind kwam).
Bij Tickermaster vindt dus de officiële verkoop plaats en via Ticketsnow de "zwarte handel".

Martin
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer