Wij hebben op campings voor tips gekregen voor locale eettentjes die echt bijzonder goed bleken te zijn!
Een van de leukste Denny's vind ik die in Cortez, echt zo'n 'uit de film-diner':

Oh, daar ga ik ook even naar kijken straks in Floridathebes schreef:In Florida hadden ze bij Denny's french toast van cinnamon-brood. Daar at ik mijn vingers bij op !
In het Zuid-Westen niet meer gezien, jammer genoeg.
Het is op een paar dagen na ook nog maar één jaar oud.Sandy schreef:Marloes weer zo'n briljant topic, leuk!
Snap niet echt wat je met deze boodschap bedoeld!Rob schreef:Het is op een paar dagen na ook nog maar één jaar oud.Sandy schreef:Marloes weer zo'n briljant topic, leuk!
Wonen in Amerika is ook iets heel anders dan er op vakantie gaan, dat blijkt maar weer. Persoonlijk vind ik zoals gezegd Denny's of IHOP weinig met het "echte Amerikagevoel" van doen hebben, maar ieder zijn meug! Vooral doen wat je leuk en lekker vindt. Grappig is wel dat veel Amerikanen nooit naar dit soort ketens toe gaan, terwijl het voor Europeanen kennelijk heel aantrekkelijk is. Mijn ouders vonden trouwens Waffle House ook "erg Amerikaans" en erg leuk, al vonden ze het de tweede keer ook al minder.Sandy schreef:En helemaal met Roland en anderen eens .. ik ben in Amerika om juist naar deze restaurantjes te gaan. Ik kan Red Lobster niet verruilen voor een ander plaatselijke restaurantje.. ik krijg daar het echte Amerika gevoel.
Ik dacht al: wanneer komt 'ie nou?Harry schreef:Ik dacht al waarom zijn er toch zoveel Denny's in de VS alleen maar voor de toeristen, een Amerikaan zie ik er nooit.
![]()
Geplaatst: ma maart 17, 2008 10:12 pm, bijna een jaartje geleden geopend dusMarcel87 schreef:Snap niet echt wat je met deze boodschap bedoeld!Rob schreef: Het is op een paar dagen na ook nog maar één jaar oud.
Heb jij goed onthouden Marloes.lelie schreef:Ooit heeft Marco geloof ik een tip gegeven over cinnanon-rolls, ergens kon je een hele grote kopen. Waar was dat ook alweer?
Die zijn inderdaad erg lekker!Petra/VS schreef:Over cinnamon rolls gesproken, Cinnabon is wat dat betreft een lekkere keten voor het ontbijt.