Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp dl 1(eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
Re: Tickethulp (eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
We hebben vanavond geboekt naar las Vegas vanaf Amsterdam, toch nog een stukje goedkoper omdat de dag veranderd is.
We gaan op 20 april en hebben een, volgens mij, goede slag kunnen slaan met tickets van 413 euro p.p.
We gaan op 20 april en hebben een, volgens mij, goede slag kunnen slaan met tickets van 413 euro p.p.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat is een mooie prijs!
Je kunt je gegevens in dit rijtje invullen. Ben altijd wel benieuwd hoe en waar men geboekt heeft.
Roland
Je kunt je gegevens in dit rijtje invullen. Ben altijd wel benieuwd hoe en waar men geboekt heeft.

Roland
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Dank je wel voor het kijken, we zullen zeker de vertekdatum nog eens goed in overweging nemen.
Helaas is mijn vriendin afhankelijk van een schoolvakantie. aangezien ze aan het eind van dit schooljaar ook haar diploma zal krijgen wordt het erg lastig om eerder weg te gaan. Ik heb wel begrepen dat vliegen op een dinsdag of woensdag goedkoper is, is het dan misschien het overwegen waard om op 7 of 8 juli te vertrekken? (Dan mis ik helaas wel indipendence day)
Overigens wisten we dat dit wel een dure periode zou worden ( we hebben voor het vliegen een budget van max. $ 2200,-) We hebben zelf ook bij expedia gekeken en zouden met BA voor ongeveer $ 950 pp kunnen vliegen? Maakt het eventueel nog uit als onze kennis vanuit amerkia een dergelijke vlucht boekt? We hebben ook gezien dat het in sommige gevallen zelfs scheelt om apart naar heatrow te vleigen en vanaf daar te reizen (scheelt in 1 geval meer dan € 300,- inclusief een losse vlucht naar London) Kotom we puzzelen zeker nog even door! Uiterlijk begin volgende week willen we de vlucht boeken.
Helaas is mijn vriendin afhankelijk van een schoolvakantie. aangezien ze aan het eind van dit schooljaar ook haar diploma zal krijgen wordt het erg lastig om eerder weg te gaan. Ik heb wel begrepen dat vliegen op een dinsdag of woensdag goedkoper is, is het dan misschien het overwegen waard om op 7 of 8 juli te vertrekken? (Dan mis ik helaas wel indipendence day)
Overigens wisten we dat dit wel een dure periode zou worden ( we hebben voor het vliegen een budget van max. $ 2200,-) We hebben zelf ook bij expedia gekeken en zouden met BA voor ongeveer $ 950 pp kunnen vliegen? Maakt het eventueel nog uit als onze kennis vanuit amerkia een dergelijke vlucht boekt? We hebben ook gezien dat het in sommige gevallen zelfs scheelt om apart naar heatrow te vleigen en vanaf daar te reizen (scheelt in 1 geval meer dan € 300,- inclusief een losse vlucht naar London) Kotom we puzzelen zeker nog even door! Uiterlijk begin volgende week willen we de vlucht boeken.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Idd met goed puzzelen kun je veel besparen. Een losse vlucht naar Heatrow en dan verder dat kan een goede optie zijn, scheelt het meer dan 100 euro pp dan zou ik dat zeker overwegen, houdt wel in de gaten dat als de vlucht uit NL te laat is en je daardoor je aansluiting mist in Heatrow dat een no show is en dus je eigen probleem dat je je vlucht naar de USA mist, tevens moet je eerst koffers ophalen achter de douane, en alles opnieuw inchecken... Het is het overwegen waard, maar kan ook een hoop problemen geven als je echt pech hebt.USdaydreamer schreef:Dank je wel voor het kijken, we zullen zeker de vertekdatum nog eens goed in overweging nemen.
can't wait to travel again.....
Hé,
Ik ben aan het kijken wat een ticket kost naar Denver op 26/12/2009 heen en op 2/01/2010 terug.
Ik kom bij Conenctions.be uit op E671.
Wie kan 't goedkoper krijgen?
Alvast bedankt.
P.S Het liefst vlieg ik met Continental want als ik deze vlucht maak heb ik een Silver Status bij hun.
Ik ben aan het kijken wat een ticket kost naar Denver op 26/12/2009 heen en op 2/01/2010 terug.
Alvast bedankt.
P.S Het liefst vlieg ik met Continental want als ik deze vlucht maak heb ik een Silver Status bij hun.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Airmiles, Silverstatus, Goldcard, is allemaal heel leuk, maar het goedkoopste blijft om gewoon de goedkoopste te nemen1250 schreef:Hé,
Alvast bedankt.

Wat ik voor je kan vinden is met United te boeken dus voor $675 via www.cheaptickets.com
CheapTickets.com $326.00 $349.99 $675.99 Select
See airline fees
Depart – Sat Dec 26 2009
Lufthansa
Flight 4673 Departs: 10:45a
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 11:55a
Frankfurt (FRA)
Coach | Boeing 737-300 (Narrow-body Jet) | 1h 10m
Layover in Frankfurt am Main, Germany (FRA) for 1h 00m
United
Flight 8878
Operated by Lufthansa Departs: 12:55p
Frankfurt (FRA) Arrives: 3:30p
Denver Inter national (DEN)
Coach | Airbus A340-600 (Wide-body Jet) | 10h 35m
Return – Sat Jan 2 2010
This flight leaves on Saturday and arrives on Sunday.
United
Flight 6616
Operated by United Departs: 10:33a
Denver Inter national (DEN) Arrives: 1:29p
Cedar Rapids (CID)
Coach | Canadair Regional Jet (Regional Jet ) | 1h 56m
Layover in Cedar Rapids, IA (CID) for 1h 18m
United
Flight 7165
Operated by United Departs: 2:47p
Cedar Rapids (CID) Arrives: 3:51p
O'Hare Inter national (ORD)
Coach | Canadair Regional Jet (Regional Jet ) | 1h 04m
Layover in Chicago, IL (ORD) for 2h 13m
United
Flight 908 Departs: 6:04p
O'Hare Inter national (ORD) Arrives: 9:10a
Amsterdam- Schiphol (AMS)
Coach | Boeing 767-300 (Wide-body Jet) | 8h 06m
$675 = 530 euro.
Dat is goedkoop...... duurder was het om vanaf Brussel te vliegen.... interessant, ik ga even kijken.
En dan nog een vraag.... Salt Lake City is dat goedkoper?
Voor dezelfde data en 20-02-2010 tot 28-02-2010.
Volgens mij zijn de data voor de voorjaarsvakantie nog niet beschikbaar, maar als jij het wel al kan vinden is het super.
Volgens mij zijn de data voor de voorjaarsvakantie nog niet beschikbaar, maar als jij het wel al kan vinden is het super.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
je bent te vroeg voor dat, nog maand of 2 wachten met zoeken.1250 schreef:En dan nog een vraag.... Salt Lake City is dat goedkoper?
Heyy da's handig!
Zou je ook voor mij willen kijken?
Wij willen graag naar New York voor ongeveer 5 dagen van 09 mei- 13 mei, mag ook een/twee dagen later zijn. Voor 2 personen.
Dit wordt onze huwelijksreis
.
Vertrekhaven maakt niet veel uit, als het maar de goodkoopste is.
Alvast bedankt!!!
Wij willen graag naar New York voor ongeveer 5 dagen van 09 mei- 13 mei, mag ook een/twee dagen later zijn. Voor 2 personen.
Dit wordt onze huwelijksreis

Alvast bedankt!!!
-
- Amerikafan
Heb even snel voor je gekeken op http://www.connections.beaalita schreef:Heyy da's handig!
Dit wordt onze huwelijksreis.
Alvast bedankt!!!
Via Amsterdam:
Vertrek Aankomst Vluchtnr. Vertrek Aankomst
Amsterdam Dublin EI 607 09/05 14:45 15:20
Dublin New York,JF Kennedy Intl ny EI 109 09/05 17:00 19:25
New York,JF Kennedy Intl ny Dublin EI 104 15/05 17:45 05:15 (16/05)
Dublin Amsterdam EI 604 16/05 09:45 12:20 (16/05)
Prijsberekening
Ticketprijs Tax Aantal Totaal
Prijs 1 volwassene : 314,00 EUR + 179,83 EUR tax * 1 = 493,83 EUR
Dossierkosten 10,00 EUR pp * 1 = 10,00 EUR
Totale prijs 1 Volwassene 503,83 EUR
------------------------
Via Brussel:
Vertrek Aankomst Vluchtnr. Vertrek Aankomst
Brussel,Midi Rail Station Parijs,Charles de Gaulle AF 7184 09/05 10:21 11:36
Parijs,Charles de Gaulle New York,JF Kennedy Intl ny AF 6 09/05 13:35 15:35
New York,JF Kennedy Intl ny Parijs,Charles de Gaulle AF 17 15/05 17:45 07:30 (16/05)
Parijs,Charles de Gaulle Brussel,Midi Rail Station AF 7179 16/05 10:10 11:50 (16/05)
Prijsberekening
Ticketprijs Tax Aantal Totaal
Prijs 1 volwassene : 217,00 EUR + 185,85 EUR tax * 1 = 402,85 EUR
Dossierkosten 10,00 EUR pp * 1 = 10,00 EUR
Totale prijs 1 Volwassene 412,85 EUR
Je kan zelf nog wat spelen met de vertrek en aankomst data's om te zien of het uit maakt om 2 dagen eerder/later te vertrekken!
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
Na enige tijd begint het bij ons ook weer te kriebelen, en wil ik toch eens kijken of ik het voor elkaar kan krijgen om in september weer "die kant" op te gaan 
Ik ben een beetje de ticketsites afgegaan.. maar prijzen die ik daar zie vind ik niet grappig
Kom ik uit op 2000 euro voor 2p ??!!
Als ik bijvoorbeeld kijk bij exit reizen, puur alleen fly/drive, kom je op 669 euro pp inlc. autohuur!!
Concreet.. wij willen graag rond 31-08 weg (data staan niet exact vast) en 17-09 retour (18 dagen). Vliegen op Las Vegas en retour vanaf SF. Wij wonen dicht bij de grens, dus eventueel dusseldorf is geen probleem.
Hopelijk kan er een mooie deal gevonden worden en gaan we dit jaar misschien wel weer naar het prachtige land!!!!

Ik ben een beetje de ticketsites afgegaan.. maar prijzen die ik daar zie vind ik niet grappig

Als ik bijvoorbeeld kijk bij exit reizen, puur alleen fly/drive, kom je op 669 euro pp inlc. autohuur!!
Concreet.. wij willen graag rond 31-08 weg (data staan niet exact vast) en 17-09 retour (18 dagen). Vliegen op Las Vegas en retour vanaf SF. Wij wonen dicht bij de grens, dus eventueel dusseldorf is geen probleem.
Hopelijk kan er een mooie deal gevonden worden en gaan we dit jaar misschien wel weer naar het prachtige land!!!!
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
Hallo
Ik ben nu aan het speuren voor mijn zus; ze wil met vriend en 3 kinderen [8-3-3 jaar] bij ons komen.
Dus ik ben opzoek naar een vlucht van Amsterdam naar Olando van zondag 11 okt tm 25 okt'09 [maar de dagen mogen wel wat naar voren of achteren verschuiven].
Liever niet meer als 1x overstappen en voor de rest maakt het geloof ik niet zo uit.
Op wat voor prijs komen ze uit?
Ik ben nu aan het speuren voor mijn zus; ze wil met vriend en 3 kinderen [8-3-3 jaar] bij ons komen.
Dus ik ben opzoek naar een vlucht van Amsterdam naar Olando van zondag 11 okt tm 25 okt'09 [maar de dagen mogen wel wat naar voren of achteren verschuiven].
Liever niet meer als 1x overstappen en voor de rest maakt het geloof ik niet zo uit.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
die 669 zou ik maar pakken dan inclusief autohuur! Kom zelf op $925 puur voor de tickets!Sing schreef:Na enige tijd begint het bij ons ook weer te kriebelen, en wil ik toch eens kijken of ik het voor elkaar kan krijgen om in september weer "die kant" op te gaan
Ik ben een beetje de ticketsites afgegaan.. maar prijzen die ik daar zie vind ik niet grappigKom ik uit op 2000 euro voor 2p ??!!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Niet duur wat ik vind! direct te boeken op www.united.com voor maar $584 = 468 euronettie schreef:Hallo
Book on:
united.com: $584
closeemail print save
Book directly on... Airfare Taxes & Fees Total Cost
United $304.00 $279.90 $583.90 Select
See airline fees
Depart – Sun Oct 11 2009
United
Flight 947 Departs: 12:20p
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 2:47p
Dulles Intl (IAD)
Coach | Fare code: WKRCNLW | Boeing 767-300 (Wide-body Jet) | 8h 27m | 3855 miles | 5 seats remain
Layover in Washington, DC (IAD) for 2h 23m
United
Flight 761 Departs: 5:10p
Dulles Intl (IAD) Arrives: 7:34p
Orlando (MCO)
Coach | Fare code: WKRCNLW | Airbus A318/319/320/321 (Narrow-body Jet) | 2h 24m | 80% on time | 758 miles | 9+ seats remain
Return – Sun Oct 25 2009
This flight leaves on Sunday and arrives on Monday.
United
Flight 228 Departs: 1:45p
Orlando (MCO) Arrives: 3:57p
Dulles Intl (IAD)
Coach | Fare code: WKRCNLW | Airbus A318/319/320/321 (Narrow-body Jet) | 2h 12m | 80% on time | 758 miles | 9+ seats remain
Layover in Washington, DC (IAD) for 1h 59m
United
Flight 946 Departs: 5:56p
Dulles Intl (IAD) Arrives: 6:15a
Amsterdam- Schiphol (AMS)
Coach | Fare code: WKRCNLW | Boeing 777 (Wide-body Jet) | 7h 19m | 3855 miles | 9
Tja.. het staat gewoon op hun site.. kan dus ook een lokkertje zijn :S Heb al prijs opgevraagd maar krijg geen reactie.ndekker schreef:die 669 zou ik maar pakken dan inclusief autohuur! Kom zelf op $925 puur voor de tickets!
Ja, die prijs die jij vindt daar kom ik ook altijd op uit

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
DatumSing schreef:Tja.. het staat gewoon op hun site.. kan dus ook een lokkertje zijn :S Heb al prijs opgevraagd maar krijg geen reactie.ndekker schreef:die 669 zou ik maar pakken dan inclusief autohuur! Kom zelf op $925 puur voor de tickets!
Ja, die prijs die jij vindt daar kom ik ook altijd op uitkomt dat door de afstand of de datum ofzo?? Vind het echt wel een heftige prijs!

Ah ok
Heb net in m'n "eigen" topic even verder vragen gesteld
Heb toevallig net offerte gekregen voor vlucht incl. autohuur voor 769 euro pp 

Hé,
Een vriend is opzoek naar tickets en toen dacht ik laat ik het hiereens vragen, misschien kennen jullie wel een super aanbieding.
Het gaat hierbij om de volgende data:
Amsterdam/Brussel/Dusseldorf - Austin, Texas - 12 maart
Austin, Texas - Amsterdam/Brussel/Dusseldorf - 18 maart.
De terugvlucht graag rond 16:00 ofzo......
Alvast bedankt!
Een vriend is opzoek naar tickets en toen dacht ik laat ik het hiereens vragen, misschien kennen jullie wel een super aanbieding.
Het gaat hierbij om de volgende data:
Amsterdam/Brussel/Dusseldorf - Austin, Texas - 12 maart
Austin, Texas - Amsterdam/Brussel/Dusseldorf - 18 maart.
De terugvlucht graag rond 16:00 ofzo......
Alvast bedankt!
Hallo Ndekker
Bedankt voor je speurwerk!
Is inderdaad goedkoop maar ze kan nog niet boeken want ze heeft van de basisschool nog geen toestemming voor een week extra vakantie, voor haar zoon
!
Zelf zag ik gisteravond laat, bij worldticketcenter.nl de reis voor hun 5en uitkomen op 1871,- euro
!! Maar vanmiddag was dat alweer veranderd in 1925,- euro. Nog steeds hartstikke goedkoop want voor een volw. 415,- en kind 365,- . Nou maar hopen dat de school gauw een beslissing neemt!
Kan het dus echt per dag/ uur uitmaken wat voor prijs er voor betaald moet worden?
En is via die site boeken betrouwbaar of is dit een lokkertje en als je echt boekt komt er nog veel kosten bij?
Bedankt voor je speurwerk!
Is inderdaad goedkoop maar ze kan nog niet boeken want ze heeft van de basisschool nog geen toestemming voor een week extra vakantie, voor haar zoon

Zelf zag ik gisteravond laat, bij worldticketcenter.nl de reis voor hun 5en uitkomen op 1871,- euro

Kan het dus echt per dag/ uur uitmaken wat voor prijs er voor betaald moet worden?
En is via die site boeken betrouwbaar of is dit een lokkertje en als je echt boekt komt er nog veel kosten bij?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1633 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets
-
- 13 Reacties