Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

google maps

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
sander-joyce
Amerika-ontdekker

google maps

Bericht door sander-joyce »

Hallo allemaal

Mijn vriend en ik zijn van plan de eerste 3 weken van september een rondreis te maken van LA naar LV en weer naar LA.
De route heb ik al bijna klaar met dank aan jullie!!
Nu had ik even een vraagje: ik zie bij jullie vaak routekaartjes via google maps. Hoe maken jullie deze?

Alvast bedankt!!

Groetjes Joyce
santalyd
Amerikafan

Re: google maps

Bericht door santalyd »

Zie http://maps.google.nl/ en dan klikken op Routebeschrijving. Je kunt dan zelf al je bestemmingen invullen en dan maakt Google er een mooie route van met een overzichtskaartje.

Veel plezier!
brugk000
Amerika-ontdekker

Bericht door brugk000 »

Je kan Google Maps ook in combinatie met Tyre gebruiken.
Te downloaden via deze link: http://www.janboersma.nl/gett/index.php
Naast de kaartjes geen hij ook het aantal kilometers aan en eventueel kun je de route uploaden naar je TomTom,
als je die natuurlijk gebruikt.

Kees
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Hou er wel rekening mee dat die kaarten niet altijd even nauwkeurig zijn. Wij wonen in een straat die niet bestaat volgens Google Maps en dat heeft al een paar keer vervelende situaties opgeleverd met mensen die ons huis zochten en in het zuidoosten van de stad eindigden terwijl wij in het noordwesten wonen.

Meestal werkt Google prima maar neem voor de zekerheid toch gewoon een goede wegenatlas mee!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer