Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Miami 2009 , single en 2 dochters 14J
Miami 2009 , single en 2 dochters 14J
Hey iedereen ,
Heb dus gisteren tickets gekocht voor van 16/07 -tem 29/07 over de grote plas te trekken .
Planning voorlopig als volgt : ( NY = al geboekt )
16juli : Bru - NY en verblijf tot 18 juli
18 juli : Vlucht NY - Miami
aankomst in Miami in avonduren ... dus moet er al wat geboekt zijn .
planning :
van 18 juli tem 24e in Miami verblijven en de buurt ontdekken ...
vanaf 23e al auto huren voor een 7 dagen
23 en 24 juli met auto vanuit Miami dagtrips maken .
25 tem 27 naar keys gaan : 3 nachten ....
28 e terugkeren naar Miami en daar terug overnachten om
dan de 29 e net na de middag terug naar huis te vliegen .
Mijn vraagjes ...
Tips voor hotels in Miami .. moet ik aan Miami beach gelegen zijn ? Mag ook betaalbare Bed and breakfast zijn ...
Tips voor Keys ... ? Heb hier op de forums al paar héél knappe bed and breakfast gezien .
Auto huren ... hier regelen of ginds doen , in het hotel ?
Alvast bedankt voor jullie reacties !
Gunther , Silke en Kyra
Heb dus gisteren tickets gekocht voor van 16/07 -tem 29/07 over de grote plas te trekken .
Planning voorlopig als volgt : ( NY = al geboekt )
16juli : Bru - NY en verblijf tot 18 juli
18 juli : Vlucht NY - Miami
aankomst in Miami in avonduren ... dus moet er al wat geboekt zijn .
planning :
van 18 juli tem 24e in Miami verblijven en de buurt ontdekken ...
vanaf 23e al auto huren voor een 7 dagen
23 en 24 juli met auto vanuit Miami dagtrips maken .
25 tem 27 naar keys gaan : 3 nachten ....
28 e terugkeren naar Miami en daar terug overnachten om
dan de 29 e net na de middag terug naar huis te vliegen .
Mijn vraagjes ...
Tips voor hotels in Miami .. moet ik aan Miami beach gelegen zijn ? Mag ook betaalbare Bed and breakfast zijn ...
Tips voor Keys ... ? Heb hier op de forums al paar héél knappe bed and breakfast gezien .
Alvast bedankt voor jullie reacties !
Gunther , Silke en Kyra
Re: Miami 2009 , single en 2 dochters 14J
Ik zou mijzelf nooit een week in Miami kunnen vermaken maar dat kan ook aan mij liggenGuntherDW schreef:
Mijn vraagjes ...
Kijk eens naar Priceline en Hotwire, zo kan je heel betaalbaar aan hele goede hotels komen.
Kijk eens naar Priceline en Hotwire, zo kan je heel betaalbaar aan hele goede hotels komen.
Altijd hier doen, bespaart je veel geld, veel mensen van het forum (waaronder ik) boeken bij usa-reisen.de
Gunther , Silke en Kyra

The Keys is echt heel erg leuk! Is heel Europees en doet mij altijd aan de Canarische Eilanden denken...........
Misschien kan je een rondje maken, nu er toch nog geen hotels vast staan wat langer de auto huren en dan van Miami - Key West - Orlando - Miami heel globaal met wat tussenstops, maar het is afhankelijk van wat voor 'n soort vakantie je wilt......
Menno
Laatst gewijzigd door Rob op 01 mar 2009, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote gedeeltelijk verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote gedeeltelijk verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Hey ...
Via priceline al voor laatste dag hotel geboekt ... whitlaw voor 60 € ... nu nog hopen dat ze van de kamer een dubbel bed kamer willen maken
Hebben jullie een idee.... welk bedrag moet je uittrekken in Miami en Keys voor een ontbijt ? Raadzaam om het te nemen in hotel of ergens elders ?
Thx
Gunther en kids ... ( die weten het sinds vandaag en zijn heel enthousiast !! )
Via priceline al voor laatste dag hotel geboekt ... whitlaw voor 60 € ... nu nog hopen dat ze van de kamer een dubbel bed kamer willen maken

Hebben jullie een idee.... welk bedrag moet je uittrekken in Miami en Keys voor een ontbijt ? Raadzaam om het te nemen in hotel of ergens elders ?
Thx
Gunther en kids ... ( die weten het sinds vandaag en zijn heel enthousiast !! )
- Natasja L.
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik vind Key West juist helemaal niet Europees. Ik wil wel eens weten waar jij dat stukje 'Keys' op de Canarische Eilanden hebt gevonden. Ben er erg benieuwd naar. Ik vind dat de Keys juist een caribische sfeer heeft. Zeker door de bouwstijl van de huizen (velen afkomstig uit de Bahamas). Er zijn tal van B&B's te vinden op de Keys en zoals de naam Bed and Breakfast al zegt zit er ontbijt bij. Vaak zit je in een huis met een veranda. Zo kan je zelf nog lekker buiten zitten met een pilsje of wijntje en de kinderen kunnen gewoon naar bed. Het lijkt mij in ieder geval erg makkelijk.1250 schreef:The Keys is echt heel erg leuk! Is heel Europees en doet mij altijd aan de Canarische Eilanden denken...........Menno
Er is in Miami best veel te doen. Ik las dat jullie twee dagen in Miami zijn. Jullie vinden vast wel wat om te gaan bekijken in Miami. Zie hieronder een link naar wat tips die ik (ook onder de naam Natasja L.) laatst gegeven heb op een ander forum. Even scrollen tot je wat foto's tegenkomt...
http://floridaforum.nl/showthread.php?t=8337
In Miami zijn er tal van mogelijkheden om te ontbijten. In je hotel kan altijd, maar wij geven de voorkeur om op Ocean Drive te ontbijten. Gewoon ook even de sfeer proeven. Probeer dus ook zeker eens wat restaurants op Ocean Drive. Je wil niet weten hoe vaak er aanbiedingen zijn. Vaak 2 ontbijtjes voor de prijs van 1. Soms moet je juist de restaurants uitzoeken waar het nog niet zo druk is. Die willen namelijk geen 'lege' terrassen. Dus om het snel vol te krijgen, lokken ze mensen naar hun restaurants door kortingen. Wij hebben er (zonder er bewust naar op zoek te zijn) al eens profijt van gehad. Fox Café (834 Ocean Drive) en Rendezvous on the Beach (720 Ocean Drive) zijn zo maar wat voorbeelden waar wij al eens lekker gedineerd hebben en ook ontbijt hebben genuttigd. Bij onze B&B in Key West hadden ze ook coupons van verschillende restaurants. Bij de één krijg je gratis een fles wijn bij twee hoofdgerechten, bij de ander weer een gratis dessert.
Wat hotels betreft... Misschien is het Newport Beachside Hotel & Resort ( http://www.newportbeachsideresort.com/ ) wel wat voor jullie. Het ligt in het wat rustigere gedeelte van Miami in Sunny Isles. Het heeft een mooi strand met pier en de prijzen zijn vrij gunstig. Aangezien je toch een auto gaat huren, is de afstand naar bijv. Ocean Drive geen probleem. Lopend is dit niet te doen. Courtyard by Marriott Miami Beach in South Beach is ook een optie. Dit hotel ligt in het Art Deco District. Dus je kunt je auto 's avonds laten staan en lopend naar de restaurants op Ocean Drive of 2 blokken lopen naar Lincoln Road (met winkeltjes en restaurants). Deze twee hotels liggen zo rond de $159 dollar per nacht voor jullie drietjes. Het Holiday Inn Miami Beach ligt 2 miles van South Beach verwijderd en kost in jullie periode $152. Het Essex House Hotel kost $119 en ligt ook op 2 blokken lopen naar Art Deco District. Al deze hotels liggen aan het strand. Je moet anders eens zoeken op Expedia.com. Daar kom ik ook hotels tegen met prijzen rond de $70 dollar aan het strand en dicht bij Ocean Drive. De meeste zijn 2-sterren hotels, maar ik heb daar geen ervaringen mee. Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt. Laat het maar weten als je nog vragen hebt.
PS: Ik zag je persoonlijke berichtje zojuist, nadat ik dit antwoord al had gegeven. Vandaar hier het antwoord.
Nou wat ik eigenlijk het vervelendst aan Amerika vindt is dat je nergens gezellig kan gaan eten en op Key West had ik al een aantal gelegenheden gevonden waar je gezellig kan eten.Natasja L. schreef:Ik vind Key West juist helemaal niet Europees. Ik wil wel eens weten waar jij dat stukje 'Keys' op de Canarische Eilanden hebt gevonden. Ben er erg benieuwd naar. Ik vind dat de Keys juist een caribische sfeer heeft. Zeker door de bouwstijl van de huizen (velen afkomstig uit de Bahamas). Er zijn tal van B&B's te vinden op de Keys en zoals de naam Bed and Breakfast al zegt zit er ontbijt bij. Vaak zit je in een huis met een veranda. Zo kan je zelf nog lekker buiten zitten met een pilsje of wijntje en de kinderen kunnen gewoon naar bed. Het lijkt mij in ieder geval erg makkelijk.1250 schreef:The Keys is echt heel erg leuk! Is heel Europees en doet mij altijd aan de Canarische Eilanden denken...........Menno
Misschien is de Canarische Eilanden niet helemaal goed maar Carieben wel.
Veel succes met jullie beslissing.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Meen je dat nou? Dan heb je toch echt niet goed gekeken!1250 schreef:
Nou wat ik eigenlijk het vervelendst aan Amerika vindt is dat je nergens gezellig kan gaan eten
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Hello ,
Me again ...
Ik heb ondertussen van Whitelaw een vriendelijk mailtje gekregen dat ze het bij m'n reservatie zetten . .... dus ziet er al goed uit .
En ... yes ... via Priceline.com daarnet de eerste dagen van 18e tot 23e een hotel Marriot Courtyard Oceanfront kunnen boeken ... voor 67 € per nacht , taxen incl ... yipee !! Ziet er leuk hotel uit aan Miami Beach . Wel niet ideaal aan South Beach , maar dat overleven we wel .
Dus vraagje ... kan je makkelijk van Miami Beach naar South gaan met openbaar vervoer ?
Enne ... iemand ervaring met dit hotel ? Heb ook vraagje gestuurd om double bed room te hebben ... we zien wel , maar standaard mogen er 3 personen op de kamer ... dus problemen ga ik alvast niet hebben .
Ahja .. is het raadzaam om transport te regelen daar in Miami ? Van Airport naar het hotel ? Of kan dat makkelijk via taxi ( duur?)
Ghoh ... enkel de planning ervoor is al spannend . Nu nog enkel iets leuks rond deze prijs vinden in de Keys ... en het is perfect !!
Nog ideetjes ? Zou eigenlijk liefst bed and breakfast hebben aan keys na al de hotels ... maar eerste blik zit allemaal rond de 150 dollar voor een kamer ....
Groetjes
Gunther and kids
Me again ...
Ik heb ondertussen van Whitelaw een vriendelijk mailtje gekregen dat ze het bij m'n reservatie zetten . .... dus ziet er al goed uit .
En ... yes ... via Priceline.com daarnet de eerste dagen van 18e tot 23e een hotel Marriot Courtyard Oceanfront kunnen boeken ... voor 67 € per nacht , taxen incl ... yipee !! Ziet er leuk hotel uit aan Miami Beach . Wel niet ideaal aan South Beach , maar dat overleven we wel .
Dus vraagje ... kan je makkelijk van Miami Beach naar South gaan met openbaar vervoer ?
Enne ... iemand ervaring met dit hotel ? Heb ook vraagje gestuurd om double bed room te hebben ... we zien wel , maar standaard mogen er 3 personen op de kamer ... dus problemen ga ik alvast niet hebben .
Ahja .. is het raadzaam om transport te regelen daar in Miami ? Van Airport naar het hotel ? Of kan dat makkelijk via taxi ( duur?)
Ghoh ... enkel de planning ervoor is al spannend . Nu nog enkel iets leuks rond deze prijs vinden in de Keys ... en het is perfect !!
Nog ideetjes ? Zou eigenlijk liefst bed and breakfast hebben aan keys na al de hotels ... maar eerste blik zit allemaal rond de 150 dollar voor een kamer ....
Groetjes
Gunther and kids
- Natasja L.
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij hebben vorig jaar in het Marriott Courtyard Oceanfront gelegen. Ik vond het een prima hotel. Dit hotel staat momenteel op #17 van de 210 hotels in Miami Beach. Wij hadden toen niet zo'n grote kamer, maar op dat moment waren wij er tevreden mee. Het was dat weekend erg druk en de meeste hotels waren volgeboekt of bijna niet te betalen. De kamer had een flatscreen TV, king bed, ruime badkamer en uitzicht op downtown. De valet parking was $25 dollar per dag. Hier hebben we dan ook gebruik van gemaakt. Het hotel heeft een tuin met palmbomen en hangmatten, een zwembad, een tikibar en een restaurant. Via een boardwalk kom je op het strand. Op het strand zijn ligstoelen en parasols verkrijgbaar. Hoe lang het lopen is naar Ocean Drive weet ik niet, want wij hebben altijd de auto gepakt en in één van de parkeergarages bij Ocean Drive weggezet. Tijdens mijn research naar dit hotel, werd er in het ene review 10 minuten en in het andere review 20 minuten lopen aangegeven. Er gaat een bus naar Ocean Drive. Zo'n 14 jaar geleden hebben we één keer de bus gepakt en heen als het licht is zou ik het nog wel doen, maar 's avonds terug niet. Dan liever een taxi. Al met al vond ik het een fijn hotel met zeer vriendelijk personeel. Dus je hebt het denk ik wel goed getroffen met Priceline. Hieronder onze foto's van dit hotel.

Ons uitzicht...

Wil je een uitgebreide review lezen, ga dan naar de link hieronder:
http://floridaforum.nl/showthread.php?t ... d+marriott
Maar begrijp ik nu uit jouw verhaal dat je geen auto gaat huren (ik lees transport van/naar luchthaven en mogelijkheden openbaar vervoer)?

Ons uitzicht...

Wil je een uitgebreide review lezen, ga dan naar de link hieronder:
http://floridaforum.nl/showthread.php?t ... d+marriott
Maar begrijp ik nu uit jouw verhaal dat je geen auto gaat huren (ik lees transport van/naar luchthaven en mogelijkheden openbaar vervoer)?
Het uit eten gaan in de USA vind ik veel minder sfeervol dan in NL/EU maar ik kan het niet echt uitleggen.Petra/VS schreef:Meen je dat nou? Dan heb je toch echt niet goed gekeken!1250 schreef:
Nou wat ik eigenlijk het vervelendst aan Amerika vindt is dat je nergens gezellig kan gaan eten
Hello Again ,
Hoi iedereen ....
Hey Natasja ,
Jawel , we gaan wel een auto huren , maar niet de eerste dagen . Omdat we na onze twee dagen NY , eerst wat willen genieten van zon , zee ... strand ... relax.. En ik heb zo een beetje idee dat een auto daar iets wat aan je been hangt . Ik rij hier al redelijk veel met de wagen ... en wil dan ginds geen stress om parking te vinden .
Het hier aan reisbureau gevraagd om een cabrio te regelen vanaf de 23 tem de 28e ... om dan zo de everglades en de keys te gaan bezoeken .
Ik heb toch begrepen dat het leven zich in Miami voor de vakantie zich grotendeels afspeeld in Miami Beach ... ( de rest vrij onveilig ) ... dus daar kunnen we dan wel gebruik maken van taxi ... of bus . ( of ben ik nu verkeerd ?)
Dus nu moet ik nog enkel de keys boeken .... dus nog wat vinden en boeken vanaf de 23e ... tot de 28e om daarna terug te rijden naar miami ( whitelaw hotel voor laatste nacht )
Nu ... kan je vanuit de Keys makkelijk tot aan de Everglades rijden ? Of zou je eerst 4 nachten boeken in Keys ? En dan ergens overnachten in de buurt van Everglades of iets erboven ? En kan je dan van daaruit makkelijk naar Miami rijden ?
Iets gezellig met leuk zwembad voor budget van 100€/nacht is me nog niet gekomen . En priceline durf ik niet zo goed meer ivm 3personen ... Liefst eigenlijk bed and breakfast ... Is het te doen om daar wat te reserveren bij aankomst of is dat bende stress ? En/of ... vragen ze dan abnormale prijzen ?
Thx ook voor de foto's van Marriot ... inderdaad vriendelijke mensen daar ... alles is al opgelost... gaan extra bed op de kamer plaatsen . De ruimte vind ik niet zo een ding voor 5 nachten ... proper , leuk zwembad ... omgeving zijn de dingen die ik van waarde vind.
Trouwens ... zijn er daar ook ginds van die giga supermarkten ? Dochters zijn daar ook benieuwd naar .... naar het schijnt is alles in Amerika super groot .
Nogmaals bedankt voor de toffe reacties aan iedereen !!! De voorpret is hier enorm om eens op deze manier te reizen .
Gunther and kids ..
Hoi iedereen ....
Hey Natasja ,
Jawel , we gaan wel een auto huren , maar niet de eerste dagen . Omdat we na onze twee dagen NY , eerst wat willen genieten van zon , zee ... strand ... relax.. En ik heb zo een beetje idee dat een auto daar iets wat aan je been hangt . Ik rij hier al redelijk veel met de wagen ... en wil dan ginds geen stress om parking te vinden .
Het hier aan reisbureau gevraagd om een cabrio te regelen vanaf de 23 tem de 28e ... om dan zo de everglades en de keys te gaan bezoeken .
Ik heb toch begrepen dat het leven zich in Miami voor de vakantie zich grotendeels afspeeld in Miami Beach ... ( de rest vrij onveilig ) ... dus daar kunnen we dan wel gebruik maken van taxi ... of bus . ( of ben ik nu verkeerd ?)
Dus nu moet ik nog enkel de keys boeken .... dus nog wat vinden en boeken vanaf de 23e ... tot de 28e om daarna terug te rijden naar miami ( whitelaw hotel voor laatste nacht )
Nu ... kan je vanuit de Keys makkelijk tot aan de Everglades rijden ? Of zou je eerst 4 nachten boeken in Keys ? En dan ergens overnachten in de buurt van Everglades of iets erboven ? En kan je dan van daaruit makkelijk naar Miami rijden ?
Iets gezellig met leuk zwembad voor budget van 100€/nacht is me nog niet gekomen . En priceline durf ik niet zo goed meer ivm 3personen ... Liefst eigenlijk bed and breakfast ... Is het te doen om daar wat te reserveren bij aankomst of is dat bende stress ? En/of ... vragen ze dan abnormale prijzen ?
Thx ook voor de foto's van Marriot ... inderdaad vriendelijke mensen daar ... alles is al opgelost... gaan extra bed op de kamer plaatsen . De ruimte vind ik niet zo een ding voor 5 nachten ... proper , leuk zwembad ... omgeving zijn de dingen die ik van waarde vind.
Trouwens ... zijn er daar ook ginds van die giga supermarkten ? Dochters zijn daar ook benieuwd naar .... naar het schijnt is alles in Amerika super groot .
Nogmaals bedankt voor de toffe reacties aan iedereen !!! De voorpret is hier enorm om eens op deze manier te reizen .
Gunther and kids ..
MennoGuntherDW schreef:Hello Again ,
Met 3 personen kan je ook natuurlijk ook Hotwire doen......
Met Hotwire heb ik in LA $150 per nacht per kamer bespaard op mijn overnachting.......
3 personen is vaak trouwens geen probleem hoor, een extra bed kan bijna altijd bij gezet worden of de kamer moet heel klein zijn.....
Gunther and kids ..
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Voor een strandvakantie zit je in Miami (Beach) gewoon goed natuurlijk, wil je wat dingen doen hier wat tips:
-Sawgrass Mills shopping Mall, 4e grootste ter wereld ik heb er een tijdje 5 minuten vandaan gewoond http://en.wikipedia.org/wiki/Sawgrass_Mills
-Je gaat niet naar Orlando dus misschien is Miami Seaquarium dan leuk: http://www.miamiseaquarium.com/?gclid=C ... nAodtyb2Yw
-Breng een bezoekje aan de Miccosukee Indians, ze hebben ook boottochten door de everglades: http://www.miccosukee.com/
Verders stel niet te veel voor van het openbaar vervoer hier, als je geen auto huurt word het taxi waarschijnlijk...veel plezier !!!
-Sawgrass Mills shopping Mall, 4e grootste ter wereld ik heb er een tijdje 5 minuten vandaan gewoond http://en.wikipedia.org/wiki/Sawgrass_Mills
-Je gaat niet naar Orlando dus misschien is Miami Seaquarium dan leuk: http://www.miamiseaquarium.com/?gclid=C ... nAodtyb2Yw
-Breng een bezoekje aan de Miccosukee Indians, ze hebben ook boottochten door de everglades: http://www.miccosukee.com/
Verders stel niet te veel voor van het openbaar vervoer hier, als je geen auto huurt word het taxi waarschijnlijk...veel plezier !!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 5563 Weergaves
-
Laatste bericht door *Sbo*
-
- 1 Reacties