Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jouw Top 3 Amerikaanse Restaurants

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: Jouw Top 3 Amerikaanse Restaurants

Bericht door Mickey99 »

Volgens mij zit er ook eentje op de luchthaven van Orlando.

@Marloes als je niet tot mei/juni kunt wachten kun je er over twee weken al eentje gaan proberen :lol:
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Cinnabon....mmmm.
Die heb ik ontdekt toen ik bij mijn familie in Canada logeerde. We kochten de grote regelmatig als ontbijt, mijn oom is er ook stapel op, en ik nam vaak als toetje een doos mini's mee naar mijn zes neefs en nichten. Ik heb ze toen zó vaak op dat ik ze op het laatst niet meer kon zíen.
Maar nu zou ik er best eentje lusten :wink:
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

Vergeet ik zomaar de In-N-Out Burgers, in California. Stukken beter dan welk ander fastfoodketen! Iemand ervaring mee?
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

De allerbeste fast food burgers heeft White Castle. Hun slyders zijn mini-hamburgers en ze smaken super!!!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Georgie schreef:Vergeet ik zomaar de In-N-Out Burgers, in California. Stukken beter dan welk ander fastfoodketen! Iemand ervaring mee?
Ja, absoluut!!!!! Heerlijk en lekker vers. Wat een verschil met andere fastfoodketens.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Georgie schreef:Vergeet ik zomaar de In-N-Out Burgers, in California. Stukken beter dan welk ander fastfoodketen! Iemand ervaring mee?
Wat mij betreft de beste fastfoodketen. Alles wordt nl. klaargemaakt op het moment dat de bestelling geplaatst is. Erg vers dus en dat proef je! :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

hekkie schreef: Outback vind ik ook erg goed en lekker, maar dat is eigenlijk niet Amerikaans maar Australies.
Outback is by far my favorite als het op eten / diner aankomt in de US, wat betreft een keten dan. Ik heb genoeg andere top restaurants, maar dat is dan ook gewoon een stuk duurder. Heb afgelopen week ook weer 2 keer bij de Outback gezeten, en ik vind dat toch echt een stuk lekkerder dan TGI. Echt supergoed vlees (want dat is dan wel voor mij de vergelijking :mrgreen: ). Overigens Marjan, het is wel een US restaurant-keten, met het thema Australië ! Dus ik vind dat die hier wel tussen mag :wink:

---------------
Outback Steakhouse is an American casual dining restaurant chain based in Tampa, Florida, with over 900 locations in 21 countries throughout North and South America, Europe, Asia, and Australia. It specializes in USDA Choice and Prime steaks and other offerings in an Australian-inspired environment.

Founded in February 1988 in Tampa, Florida, by Bob Basham, Chris T. Sullivan, and Tim Gannon, it is owned and operated in the United States by OSI Restaurant Partners, and by franchise and venture agreements internationally.
-----------------
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Absoluut mijn favoriete fastfoodketen!! Ik hoop dat ze nog eens over uitbreiding willen nadenken en op meer plekken in de VS gaan zitten.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik ben heel benieuwd naar Five Guys. Ze schijnen erg lekkere burgers te hebben :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

Het is wel geen top 3 maar de lekkerste milk-shake met Oreo Cookies hebben ze wel bij Johnny Rockets in Scranton ,om duimen en vingers bij af te likken.
In Rock Springs hebben we gegeten in een restaurant waar veel truckers zaten maar weet de naam daar niet meer van.Het eten was simpel maar lekker en erg goedkoop.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Clint schreef:Ik ben heel benieuwd naar Five Guys. Ze schijnen erg lekkere burgers te hebben :)
Five Guys burgers vinden wij heel vet. Maar ze zijn enorm populair hier, dus veel mensen vinden dat kennelijk heerlijk.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ik heb ook bij Five Guys gegeten in Orlando. Was goed maar niet super.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Toevallig wilden een paar vrienden van ons weer eens naar een ketenrestaurant om te lunchen en we kwamen terecht bij Cracker Barrel. Er gingen wat stemmen op om naar Denny's of Waffle House te gaan, maar dat vind ik toch echt te slecht eten en dat kon ik nog net tegenhouden. Maar Cracker Barrel was eigenlijk wel weer eens leuk om naartoe te gaan voor de afwisseling. :wink:
"Keep Georgia On Your Mind"
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

MattRob schreef:Overigens Marjan, het is wel een US restaurant-keten, met het thema Australië ! Dus ik vind dat die hier wel tussen mag :wink:
Dan mag die er zeker tussen. Ik wist dit niet en heb (alweer) wat geleerd.... :wink:

Ik vind het geweldig eten in de Outback restaurants. Ook de sfeer spreeekt mij aan.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

Clint schreef:Ik ben heel benieuwd naar Five Guys. Ze schijnen erg lekkere burgers te hebben :)
Ik ben 1 keer bij Fiveguys geweest , ze hebben lekkere hamburgers , en je kan je hamburger zelf samenstellen.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Hmmm... de burgers van Five Guys zijn hier verre van vet - en erg lekker. Hun frieten daarentegen zijn dat wel weer wat meer... maar toch ook lekker van smaak.

En Outback is sinds kort ook een van onze favorieten - lekker eten, en je kunt het zo goedkoop of zo duur maken als je wil.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik denk dat ik Five Guys van de zomer maar gewoon moet proberen ;)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Five Guys is hier zeker ook niet vet.
Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.
Je kan de hamburger zelf helemaal samenstellen.
En een bak doppinda's terwijl je op je bestelling wacht op eten ;-)
(vindt ik wel echt iets Amerikaans altijd)

Hier is onlangs een "Cook-out" restaurant geopend.
En hoor daar veel positiefs over. Zelf nog niet geweest....
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Wat is een cook-out restaurant? Nog nooit van gehoord...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Mrjn
Amerikafan

Bericht door Mrjn »

Van de ketens ben ik wel te spreken over Chili's en de Cracker Barrel. Vooral het feit dat je bij die laatste veel groente kunt/moet kiezen vind ik positief. En de porties zijn niet zo enorm.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer