Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
ik wil graag jullie mening over deze route
-
- Amerika-ontdekker
ik wil graag jullie mening over deze route
Hallo Allemaal!
Graag zou ik jullie advies willen over onze te plannen route. Ik heb al veel rondgekeken op deze site en al wat tips verwerkt.
(29/8) Dag 0 vertrek uit amsterdam
(30/8) Dag 1 aankomst los angeles
(31/8) Dag 2 los angeles
(1/9) Dag 3 Naar Anaheim - Disneyland
(2/9) Dag 4 Rit naar San Diego vervolgens naar seaworld
(3/9) Dag 5 Van San Diego naar Phoenix
(4/9) Dag 6 Phoenix naar Tusayan
(5/9) Dag 7 Grand canyon
(6/9) Dag 8 naar page (horse shoe bend)
(7/9) Dag 9 vanaf page via valley of fire (scenic drive) en hooverdam naar las vegas
(8/9) Dag 10 Las vegas
(9/9) Dag 11 Las vegas via naar death valley (overnachten in bishop)
(10/9)Dag 12 via big pine naar yosemite national park (overnachten in sonora/jamestown)
11/9 (Dag 13) naar San Francisco
12/9 (dag 14) San Francisco
13/9 (dag 15) van San Francisco langs de kust via Santa cruz, morro bay naar LA
14/ 9 (dag 16) LA – vlucht naar huis
Alvast bedankt!!
Groetjes Joyce
Graag zou ik jullie advies willen over onze te plannen route. Ik heb al veel rondgekeken op deze site en al wat tips verwerkt.
(29/8) Dag 0 vertrek uit amsterdam
(30/8) Dag 1 aankomst los angeles
(31/8) Dag 2 los angeles
(1/9) Dag 3 Naar Anaheim - Disneyland
(2/9) Dag 4 Rit naar San Diego vervolgens naar seaworld
(3/9) Dag 5 Van San Diego naar Phoenix
(4/9) Dag 6 Phoenix naar Tusayan
(5/9) Dag 7 Grand canyon
(6/9) Dag 8 naar page (horse shoe bend)
(7/9) Dag 9 vanaf page via valley of fire (scenic drive) en hooverdam naar las vegas
(8/9) Dag 10 Las vegas
(9/9) Dag 11 Las vegas via naar death valley (overnachten in bishop)
(10/9)Dag 12 via big pine naar yosemite national park (overnachten in sonora/jamestown)
11/9 (Dag 13) naar San Francisco
12/9 (dag 14) San Francisco
13/9 (dag 15) van San Francisco langs de kust via Santa cruz, morro bay naar LA
14/ 9 (dag 16) LA – vlucht naar huis
Alvast bedankt!!
Groetjes Joyce
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: ik wil graag jullie mening over deze route
Hallo Joyce,
Je hebt niet zo veel dagen, dus je ontkomt er niet aan om wat hoogtepunten te laten liggen, maar ik vind het wel jammer dat je Bryce en Zion helemaal overslaat terwijl je er zo dicht in de buurt bent. Ook voor Yosemite heb je helemaal geen tijd. Waarom overnachten in Sonora?
In één dag van SF naar LA via de kust gaat eigenlijk niet, het is een lange rit en je schiet niet erg op.
Seaworld is wel erg leuk, maar als je dat zou overslaan en Phoenix ook heb je meer tijd voor de parken en de kustweg.
Probeer ook zoveel mogelijk in de parken te overnachten zodat je de weinige tijd die je hebt zo goed mogelijk kunt besteden.
Ik weet niet wat je bij de GC wilt doen, je hebt hier relatief veel tijd voor uitgetrokken.
Wil je wel naar San Diego dan kun je ook overwegen om Page te schrappen en via Sedona naar de GC te rijden en dan via route 66 naar Las Vegas.
Marianne
Je hebt niet zo veel dagen, dus je ontkomt er niet aan om wat hoogtepunten te laten liggen, maar ik vind het wel jammer dat je Bryce en Zion helemaal overslaat terwijl je er zo dicht in de buurt bent. Ook voor Yosemite heb je helemaal geen tijd. Waarom overnachten in Sonora?
In één dag van SF naar LA via de kust gaat eigenlijk niet, het is een lange rit en je schiet niet erg op.
Seaworld is wel erg leuk, maar als je dat zou overslaan en Phoenix ook heb je meer tijd voor de parken en de kustweg.
Probeer ook zoveel mogelijk in de parken te overnachten zodat je de weinige tijd die je hebt zo goed mogelijk kunt besteden.
Ik weet niet wat je bij de GC wilt doen, je hebt hier relatief veel tijd voor uitgetrokken.
Wil je wel naar San Diego dan kun je ook overwegen om Page te schrappen en via Sedona naar de GC te rijden en dan via route 66 naar Las Vegas.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Marianne,
Alvast bedankt voor je mening! We willen graag naar san diego - naar seaworld (we zijn in Florida ook al geweest, echt een geweldig park!!)
Wij dachten dat de rit van san diego naar de grand canyon wel erg ver is daarom hadden we bedacht om rond phoenix te overnachten. We zouden
er nog wel een paar dagen bij kunnen knopen om dan naar bryce te gaan en een dag langer in yosemite te blijven (heb je misschien een tip om ergens anders dan te overnachten dichtbij yosemite dan sonora?)
Groetjes Joyce
Alvast bedankt voor je mening! We willen graag naar san diego - naar seaworld (we zijn in Florida ook al geweest, echt een geweldig park!!)
Wij dachten dat de rit van san diego naar de grand canyon wel erg ver is daarom hadden we bedacht om rond phoenix te overnachten. We zouden
er nog wel een paar dagen bij kunnen knopen om dan naar bryce te gaan en een dag langer in yosemite te blijven (heb je misschien een tip om ergens anders dan te overnachten dichtbij yosemite dan sonora?)
Groetjes Joyce
Laatst gewijzigd door sander-joyce op 02 mar 2009, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom niet in het park? Zie www.yosemitepark.comsander-joyce schreef:heb je misschieneen tip om ergens anders dan te overnachten dichtbij yosemite?
Buiten het park ligt El Portal het meest gunstig.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1700 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-