@Marloes als je niet tot mei/juni kunt wachten kun je er over twee weken al eentje gaan proberen

Ja, absoluut!!!!! Heerlijk en lekker vers. Wat een verschil met andere fastfoodketens.Georgie schreef:Vergeet ik zomaar de In-N-Out Burgers, in California. Stukken beter dan welk ander fastfoodketen! Iemand ervaring mee?
Wat mij betreft de beste fastfoodketen. Alles wordt nl. klaargemaakt op het moment dat de bestelling geplaatst is. Erg vers dus en dat proef je!Georgie schreef:Vergeet ik zomaar de In-N-Out Burgers, in California. Stukken beter dan welk ander fastfoodketen! Iemand ervaring mee?
Outback is by far my favorite als het op eten / diner aankomt in de US, wat betreft een keten dan. Ik heb genoeg andere top restaurants, maar dat is dan ook gewoon een stuk duurder. Heb afgelopen week ook weer 2 keer bij de Outback gezeten, en ik vind dat toch echt een stuk lekkerder dan TGI. Echt supergoed vlees (want dat is dan wel voor mij de vergelijkinghekkie schreef: Outback vind ik ook erg goed en lekker, maar dat is eigenlijk niet Amerikaans maar Australies.
Absoluut mijn favoriete fastfoodketen!! Ik hoop dat ze nog eens over uitbreiding willen nadenken en op meer plekken in de VS gaan zitten.Georgie schreef:Vergeet ik zomaar de In-N-Out Burgers, in California. Stukken beter dan welk ander fastfoodketen! Iemand ervaring mee?
Five Guys burgers vinden wij heel vet. Maar ze zijn enorm populair hier, dus veel mensen vinden dat kennelijk heerlijk.Clint schreef:Ik ben heel benieuwd naar Five Guys. Ze schijnen erg lekkere burgers te hebben
Dan mag die er zeker tussen. Ik wist dit niet en heb (alweer) wat geleerd....MattRob schreef:Overigens Marjan, het is wel een US restaurant-keten, met het thema Australië ! Dus ik vind dat die hier wel tussen mag![]()
Ik ben 1 keer bij Fiveguys geweest , ze hebben lekkere hamburgers , en je kan je hamburger zelf samenstellen.Clint schreef:Ik ben heel benieuwd naar Five Guys. Ze schijnen erg lekkere burgers te hebben