Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

eettips San Diego gevraagd

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Pietervds
Amerika-ontdekker

eettips San Diego gevraagd

Bericht door Pietervds »

Zoals elders gemeld vertrek ik a.s. zondag naar San Diego. Gedurende 3 weken dien ik alle maaltijden zelf te regelen, maar heb geen trek om telkens uit eten te gaan. Volgens mij is de amerikaanse eetcultuur zo dat men tenminste ontbijt en lunch dikwijls buiten de deur nuttigt. ik weet dat er in mijn straat straks een deli zit, maar die is net te laat open als ik op tijd op mijn cursus wil verschijnen. Ik kan natuurlijk gewoon ergens een mes regelen en een zak brood (o.i.d.) en een pot pindakaas op mijn kamer zetten, maar vroeg me af of mensen goede adresjes hadden en gezien een aantal leden hier in de vs verblijven wilde ik wel eens vooraf weten wat er normaal is? Gaat overigens voor alle maaltijden op.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: eettips San Diego gevraagd

Bericht door Petra/VS »

Waar logeer je? Als je daar een ijskast hebt is het makkelijk om cereal met melk te eten als ontbijt. Of yoghurt of zo, dat is wat wij (en heel veel Amerikanen met ons) als ontbijt eten. Of koop een zak bagels met wat cream cheese. Ontbijt zou ik niet iedere dag buitenshuis gaan eten.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
nakedrunner
Amerika-ontdekker

Bericht door nakedrunner »

Als je eens lekker wilt eten en voor eeen schppelijk prijs ga dan eens naar hash house a go go ligt niet direct in het centrum maar vraag eens rond het is heel populair.Verschiet niet als je aan de ingang komt het ziet er louche uit maar dit is het helemaal niet,het is heel gezellig en in 2007 uitgeroepen tot het beste restaurant van San Diego.Een echte aanrader en ga enkele als je veel honger hebt want de porties zijn heel groot.Zelfs europees bier (duvel,heineken,..)vind je tegen democratische prijzen.
Laat het je smaken he :beerchug:
Pietervds
Amerika-ontdekker

Bericht door Pietervds »

Ik logeer in een zogenoemde residentie Vantaggio Suites, State Str. San Diego, CA. Hier heb ik een gedeelde kamer met badkamer.
Laatst gewijzigd door Pietervds op 03 mar 2009, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Pietervds
Amerika-ontdekker

Bericht door Pietervds »

Petra/VS schreef:Waar logeer je? Als je daar een ijskast hebt is het makkelijk om cereal met melk te eten als ontbijt. Of yoghurt of zo, dat is wat wij (en heel veel Amerikanen met ons) als ontbijt eten. Of koop een zak bagels met wat cream cheese. Ontbijt zou ik niet iedere dag buitenshuis gaan eten.
inderdaad, dit deed ik ook toen ik in ierland woonde, maar elk land heeft zo zijn eigen gewoonten. Bovendien zijn gedeelde koelkasten niet een ideale opslagplek. Vaak kom je terug en is je aankoop verdwenen in andermans maag
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer