Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Roland, Marloes, Jos en Paula naar Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Roland, Marloes, Jos en Paula naar Florida

Bericht door Coyote »

Ik moet jullie helaas teleurstellen. Zoals Marjan ook al aangeeft is het eigenlijk geen doen met passagiers achterin de cabrio. Gezien mijn lengte, zal mijn stoel ook nog eens flink naar achteren staan. Uiteraard gaan Jos en Paula ook even mee in de cabrio maar dat zullen dan individuele ritjes zijn vermoed ik. Met z'n vieren in de cabrio is echt geen doen. :wink:

Kijk maar eens naar de ruimte in de Ford Mustang Cabrio die ik in 2006 had:

Afbeelding

Afbeelding
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Kokopelli schreef: Misschien is een uitstapje naar het Myakka River Sate Park
Ook Tarpon Springs vonden wij leuk om te bezoeken
Myakka River State park ziet er ook leuk uit en Tarpon Springs had ik ook al in het verlanglijstje staan, zal nog moeilijk worden om een keuze te maken. :?
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Myakka River SP ken ik niet, maar Tarpon Springs is leuk. Hét (Griekse) dorp van de sponzenduikers.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

hekkie schreef:
En als je het koud krijgt, zet je toch de kachel aan..... :D

Gr. Marjan
Of de "butwarmers" ;-)
Oftewel de stoel verwarming, moet je wel weer voorin zitten, hi hi hi.
Wij hadden vorig jaar een oranje/ gele gehuurd.

Afbeelding
(voor onze favo smoothie winkel)
deeyore
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door deeyore »

Jullie web-log staat al bij mijn favorieten! Wij zijn in '99 in Florida geweest en hebben toen het rondje Orlando (met alle Disneyparken en Universal), Daytona, St. Augustine, Silver Springs, Tarpon Springs, Tampa, St. Petersburg, Venice, Sanibel, Ft. Meijers Beach, Naples, Everglades, The Keys, Miami gedaan.

Het is al even geleden, maar wij vonden st. Augustine een gezellig plaatsje waar je een 17e eeuws Spaans fort Castillo de San Marcos kan bekijken. We zijn daar gaan eten bij Santa Marina waar je tijdens het eten de catfish en vogels door een luikje kon voeren.
In Silver Springs kan je een boottocht maken met een glazen-bodem-boot. Wij hebben daar alligators, wasbeertjes, en schildpadden gezien. In Tarpon Springs hebben we heerlijk Grieks gegeten, leuk om een bezoekje aan te brengen.
In Tampa zijn we naar Florida Aquarium geweest, wat we toen erg mooi vonden. In St. Petersburg zit het Salvador Dali museum, als je daarvan houdt. Wij vonden het indrukwekkend. Verder hebben we een aantal stranden bezocht. Sanibel is toch wel bijgebleven als 1 van de mooiste, maar of dat nog zo is??
Zelf vonden we Key West één van de hoogtepunten van onze vakantie en ook The Everglades waar we manatees hebben gezien was onvergetelijk!

Het is nu echt aftellen voor jullie! Lekker hoor! Heel veel plezier daar!

Groetjes Danielle
gahoogenboog
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door gahoogenboog »

Heerlijk vooruitzicht hebben jullie. En dan het idee als je terugkomt dat er nog een reis in het verschiet ligt!
Ik zag ook staan dat jullie misshcien Treasure Island aandoen. Wij komem daar elke keer dat we in Florida zijn een paar dagen. We verblijven dan in Page Terrace (weet niet hoe ik een link moet plaatsen). een klein familie motel maar wij vinden het elke keer weer fijn daar. Het ligt aan het strand dus je loopt zo vanuit het terras van het motel het strand op. Ook voor 's avonds erg leuk om even te wandelen. Terwijl ik dit schrijf verlang ik er direct naar! Treasure Island is verder niet heel veel maar wel lekker rustig. En een aanrader is om een broodje te halen aan de overkant. Ook de afhaal Pizzeria is goed. Vorige jaar hebben we ook nog in het cafe aan de overkant gegeten maar dat was ronduit slecht. Dan liever maar wat halen. Richting Maderia Beach is een zeer goed steakrestaurant The Leatherback......ook een aanrader.
Heel veel plezier daar en we lezen de ervaringen nog wel.
Gr.Greet
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Hoi Greet,

Volgens mij bedoel je dit hotel:
http://www.pageterrace.com/
Ziet er inderdaad leuk uit, ik houd 'm ook even in m'n achterhoofd.

Een manier om een link te plaatsen is gewoon de gegevens uit de adresbalk van de homepage te kopiëren en plakken.
gahoogenboog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door gahoogenboog »

Dank je wel voor de uitleg Carin. heb wel eens meer dat ik dacht het is handiger om een link te plaatsen. Maar dan net niet de tijd om eens even uit te zoeken. Het is echt een fijne plek om te verblijven. wij zijn er nu op doorreis al 5 keer geweest. Het is geen grote luxe maar je hebt alles wat je nodig hebt en het is schoon. Er naast ligt een groot hotel waar we ook eens een nachtje hebben geslapen omdat het motel vol zat, maar dit vonden we toch minder.
hier een foto vanaf het strand genomen.
P1000946.JPGa.jpg
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Dat hotel ziet er ook leuk uit, we willen pas ter plekke beslissen wanneer we een nachtje daar willen blijven ivm het weer, misschien dat we ook nog wel een gokje met priceline gaan doen.
In ieder geval iedereen alvast bedankt voor de tips. :D
MarrieHP
Amerika-newbie

Bericht door MarrieHP »

IK ben pas 1 keer in Florida geweest.
Toen hebben we in de Kerstvakantie een rondreis gemaakt in een cabrio.
En dat was soms idd een beetje koud :(
Partner vind het heerlijk om in een cabrio te rijdden, maar ik ben wat kouwkleumeriger, maar het rijdt wel echt stoer hoor.

Wij hadden een felrode cabrio en ondanks de kou nheb ik er wel van genoten :D
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Heel veel plezier, ik ga jullie UITERAARD volgen :mrgreen: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Een cabrio moet je volgens mij een keer geprobeerd hebben, als wij weer eens een keer met z'n tweeen gaan dan willen we ook graag een Ford Mustang Convertible rijden. In 2004 zaten we wel achterin de cabrio van Amerikanen. Niet koud, maar met lange haren een ramp ;)
Sandy
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Een cabrio moet je absoluut een keer geprobeerd hebben als het het leuk vindt. :D Uiteraard kan het 's ochtends nog wel fris zijn (Marjan weet er alles van toen ze zat de blauwbekken achterin naar Arches NP :wink: ). Toch valt het voorin reuze mee, je zit beschut door de ramen en de kachel kan natuurlijk aan.

Gisteren overigens onze Voucher van Hotelplan ontvangen. Wij zijn er dus helemaal klaar voor! :dance:

Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Wij zullen trouwens net de lancering van de Discovery Space Shuttle mislopen. :( De lancering staat nu gepland voor 11 maart.
The flight readiness review meeting is expected to set an official launch date for the STS-119 mission to the International Space Station. For planning purposes, liftoff now is tentatively targeted for March 11 at 9:20 p.m. EDT.
Bron: www.nasa.gov

Deze missie is al een paar keer uitgesteld en ik had de hoop dat de lancering uiteindelijk na 15 maart zou worden. We zullen misschien nog wel iets meekrijgen van de terugkeer van de shuttle, 15 dagen na lancering.

Roland

Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Wat gaaf dat jullie met z'n vieren gaan, veel plezier!
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Snorkelen met Manatee's in Crystal river, ik heb gelezen dat juist in deze periode het zicht erg goed is en er veel Manatee,s zijn!!
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Coyote schreef:Wij zullen trouwens net de lancering van de Discovery Space Shuttle mislopen. :( De lancering staat nu gepland voor 11 maart.
Misschien hebben jullie "mazzel" en wordt de lancering toch nog een keer voor een paar dagen uitgesteld. Toen wij in december 2007 in Florida waren werd de lancering ook op het laatste moment uitgesteld (onze laatste dag in Florida die keer).

Ik zal voor jullie duimen ;)
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Wat leuk dat jullie met z'n allen naar Florida gaan :doublethumb: , wij zijn er nog nooit geweest :oops: dus ik heb geen tips, het is natuurlijk heel leuk om samen met een paar leuke vrienden dingen te ondernemen op je vakantie, wij verheugen ons ook heel erg op de ontmoetingen met onze gezellige vrienden in Las Vegas later dit jaar. :dance:
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Haha, ik wou al zeggen Harry, er zijn er meerderen die samen op vakantie gaan, of elkaar ontmoeten en samen op pad gaan. Leuk idee voor een nieuwe draad misschien :D
Sandy
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Mickey99 schreef:
Coyote schreef:Wij zullen trouwens net de lancering van de Discovery Space Shuttle mislopen. :( De lancering staat nu gepland voor 11 maart.
Misschien hebben jullie "mazzel" en wordt de lancering toch nog een keer voor een paar dagen uitgesteld. Toen wij in december 2007 in Florida waren werd de lancering ook op het laatste moment uitgesteld (onze laatste dag in Florida die keer).

Ik zal voor jullie duimen ;)
Dat zou leuk zijn, Sonja. Lijkt me wel heel bijzonder om mee te maken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer