Kijk maar eens naar de ruimte in de Ford Mustang Cabrio die ik in 2006 had:

Myakka River State park ziet er ook leuk uit en Tarpon Springs had ik ook al in het verlanglijstje staan, zal nog moeilijk worden om een keuze te maken.Kokopelli schreef: Misschien is een uitstapje naar het Myakka River Sate Park
Ook Tarpon Springs vonden wij leuk om te bezoeken
Of de "butwarmers"hekkie schreef:
En als je het koud krijgt, zet je toch de kachel aan.....![]()
Gr. Marjan
Bron: www.nasa.govThe flight readiness review meeting is expected to set an official launch date for the STS-119 mission to the International Space Station. For planning purposes, liftoff now is tentatively targeted for March 11 at 9:20 p.m. EDT.
Misschien hebben jullie "mazzel" en wordt de lancering toch nog een keer voor een paar dagen uitgesteld. Toen wij in december 2007 in Florida waren werd de lancering ook op het laatste moment uitgesteld (onze laatste dag in Florida die keer).Coyote schreef:Wij zullen trouwens net de lancering van de Discovery Space Shuttle mislopen.De lancering staat nu gepland voor 11 maart.
Dat zou leuk zijn, Sonja. Lijkt me wel heel bijzonder om mee te maken.Mickey99 schreef:Misschien hebben jullie "mazzel" en wordt de lancering toch nog een keer voor een paar dagen uitgesteld. Toen wij in december 2007 in Florida waren werd de lancering ook op het laatste moment uitgesteld (onze laatste dag in Florida die keer).Coyote schreef:Wij zullen trouwens net de lancering van de Discovery Space Shuttle mislopen.De lancering staat nu gepland voor 11 maart.
Ik zal voor jullie duimen