Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Jouw Top 3 Amerikaanse Restaurants
-
- Amerika-expert
Re: Jouw Top 3 Amerikaanse Restaurants
The cookout is een keten die zo heet.
Staat bekend om zijn chargrilled burgers en lange lijst aan beschikbare milkshake smaken.
Zie wel dat het een NC keten is, maar..... zag ook dat je de tickets hebt geboekt, dus misschien kun je er ook naar toe.
Hier het lijstje:
Vanilla, Strawberry, Hershey’s Chocolate, Fresh Banana, Banana Berry, Banana Fudge, Banana Nut, Banana Pineapple, Banana Pudding, HI-C Punch, Cappuccino, Blueberry, Cherry Cobbler, Caramel, Red Cherry, Choco Cherry, Chocolate Malt, Caramel Fudge, Lemon Squeeze, Choco Nut, M&M, Orange Push-Up, Peach, P.B. Banana, Peach Cobbler, Oreo, Heath Toffee, Oreo Mint, P.B. Fudge, Peanut Butter, Snickers, Walnut, Reese’s P.B. Cup, Cheesecake, Caramel Cheesecake, Chocolate Cheesecake, Chocolate Chip Cheesecake, Blueberry Cheesecake, Strawberry Cheesecake, Pineapple, Chocolate Chip Mint, Mocha, Caramel Coffee, Chocolates Cobbler, Seasonal Flavors: Watermelon, Egg Nog.
En zo'n lijst hebben ze ook voor hamburgers.....
Staat bekend om zijn chargrilled burgers en lange lijst aan beschikbare milkshake smaken.
Zie wel dat het een NC keten is, maar..... zag ook dat je de tickets hebt geboekt, dus misschien kun je er ook naar toe.
Hier het lijstje:
Vanilla, Strawberry, Hershey’s Chocolate, Fresh Banana, Banana Berry, Banana Fudge, Banana Nut, Banana Pineapple, Banana Pudding, HI-C Punch, Cappuccino, Blueberry, Cherry Cobbler, Caramel, Red Cherry, Choco Cherry, Chocolate Malt, Caramel Fudge, Lemon Squeeze, Choco Nut, M&M, Orange Push-Up, Peach, P.B. Banana, Peach Cobbler, Oreo, Heath Toffee, Oreo Mint, P.B. Fudge, Peanut Butter, Snickers, Walnut, Reese’s P.B. Cup, Cheesecake, Caramel Cheesecake, Chocolate Cheesecake, Chocolate Chip Cheesecake, Blueberry Cheesecake, Strawberry Cheesecake, Pineapple, Chocolate Chip Mint, Mocha, Caramel Coffee, Chocolates Cobbler, Seasonal Flavors: Watermelon, Egg Nog.
En zo'n lijst hebben ze ook voor hamburgers.....
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Oh, jammie, een chocolate chip mint shake wil ik wel eens proeven.....
En die lijst met hamburgers is ook wel wat voor Peter. Ik ga het op mijn lijstje zetten!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Mom en Pops zijn vaak het gezelligste.. Kleine barbeque tentjes langs de weg vooral in het zuiden zijn dik favoriet.
Breakfast
Tim Horton's
Waffle House ( ook wel bekend als Awful House)
Denny's
Handig omdat je op elk moment van de dag bij bovengenoemde zaken kan ontbijten. Waffle House is echt bij bijna overal en ik eindig altijd wel in een hotel wat vlakbij een Waffle house heeft. Oom een uur of 4 'snachts kan je er vrij " interesting" clienteel hebben. Ook vind ik het roepen van de hashbrown orders van de vaak nogal ruige serveersters naar de lijnkoks iets hebben.
Dinner
Joe's Crabshack
LongHorns Steak House ( heel erg coiboi achtig)
Ryan's ( all you can eat buffet, met goede salad bar)
Fast food
Steak & Shake ( voor burgers)
Del Taco
Pappa John's Pizza
Breakfast
Tim Horton's
Waffle House ( ook wel bekend als Awful House)
Denny's
Handig omdat je op elk moment van de dag bij bovengenoemde zaken kan ontbijten. Waffle House is echt bij bijna overal en ik eindig altijd wel in een hotel wat vlakbij een Waffle house heeft. Oom een uur of 4 'snachts kan je er vrij " interesting" clienteel hebben. Ook vind ik het roepen van de hashbrown orders van de vaak nogal ruige serveersters naar de lijnkoks iets hebben.
Dinner
Joe's Crabshack
LongHorns Steak House ( heel erg coiboi achtig)
Ryan's ( all you can eat buffet, met goede salad bar)
Fast food
Steak & Shake ( voor burgers)
Del Taco
Pappa John's Pizza
Was that for us?
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Petra, door dat lijstje van jou heb ik al de hele dag zin in een Jamba Juice. Helaas nog meer dan 4 maanden wachten.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
-
- Amerikafan
- Partner van: MamaEva
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hierbij onze top 3.
Top-3 Ontbijt:
1. Subway
2. Dennie's
3. Lokaal restaurant
Top-3 Diner:
1. Dennie's
2. Taco-bell
3. Pizzahut
We zijn toch van de snelle restaurants en de steak-houses. Maar misschien dat we nu wat meer variatie gaan aanbrengen na dit topic
.
Top-3 Ontbijt:
1. Subway
2. Dennie's
3. Lokaal restaurant
Top-3 Diner:
1. Dennie's
2. Taco-bell
3. Pizzahut
We zijn toch van de snelle restaurants en de steak-houses. Maar misschien dat we nu wat meer variatie gaan aanbrengen na dit topic

2007: LA - Phoenix - Grand Canyon - LV - SF - LA
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville
Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville
Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
Ik volg momenteel een blog van een collega die op reis is in de VS, en het grappige vind ik dat het voornamelijk over eten gaat. Ik geloof dat ze hun route hebben samengesteld n.a.v. van het programma Diners, Drives-Ins en Dives. Misschien iets voor de smulpapen onder ons, hier een stukje uit zijn verslag
We willen eten bij een restaurant genaamd SmoqueBBQ gelegen tussen het vliegveld en de stad. We kennen deze diner van het programma Diners, Drive Inns & Dives van de Food Network uit de VS. De afleveringen zijn ook op internet gratis te zien: http://www.foodnetwork.com klik vervolgens rechts boven op video en full episodes, en uiteindelijk het programma wat je wilt zien. Maar anyway smoqueBBQ staat dus met stip bovenaan op het program. Het menu is zeer klein (spare ribs, rosbief, kip of pulled pork) maar het ziet er zo lekker uit..
We willen eten bij een restaurant genaamd SmoqueBBQ gelegen tussen het vliegveld en de stad. We kennen deze diner van het programma Diners, Drive Inns & Dives van de Food Network uit de VS. De afleveringen zijn ook op internet gratis te zien: http://www.foodnetwork.com klik vervolgens rechts boven op video en full episodes, en uiteindelijk het programma wat je wilt zien. Maar anyway smoqueBBQ staat dus met stip bovenaan op het program. Het menu is zeer klein (spare ribs, rosbief, kip of pulled pork) maar het ziet er zo lekker uit..
De naam "Cinnabon"" is hier een paar keer gevallen.
Wij zijn net terug uit Londen en daar zit deze keten sinds kort. Uiteraard heerlijk gesmuld van zo'n overheerlijke verse cinnamonroll ! Mmmmmm
Wij zijn net terug uit Londen en daar zit deze keten sinds kort. Uiteraard heerlijk gesmuld van zo'n overheerlijke verse cinnamonroll ! Mmmmmm

Ontbijt: IHOP (ik ben zo gek op zoetigheid
)
Lunch: Denny's
Diner: Ruby Tuesdays,
dat zijn onze favo-restaurants.
nicolineC

Lunch: Denny's
Diner: Ruby Tuesdays,
dat zijn onze favo-restaurants.
nicolineC
Onze website heeft een nieuw uiterlijk. Nu met routekaartjes van onze USA-reizen en nog meer foto's!
http://www.vacationdreams.nl
Top-3 Ontbijt:
1 IHOP
2 Denny's
3 lokaal
Lunch:
1 Subway
Top-3 Diner:
1 Texas Roadhouse (ook buiten Texas)
2 Applebees
3 Cracker Barrel
4 Bennigans
Outbacks en Red Lobster wel gezien nog nooit geprobeerd, maar zal het zeker eens doen.
1 IHOP
2 Denny's
3 lokaal
Lunch:
1 Subway
Top-3 Diner:
1 Texas Roadhouse (ook buiten Texas)
2 Applebees
3 Cracker Barrel
4 Bennigans
Outbacks en Red Lobster wel gezien nog nooit geprobeerd, maar zal het zeker eens doen.
It does not matter what you did yesterday,
what matters is what you do from this moment on.
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dan zou je de Butterscotch Rocks Pancakes eens moeten proberen. Erg zoet en lekker!nicolineC schreef:Ontbijt: IHOP (ik ben zo gek op zoetigheid)
Dat is nieuw. Op de site van de Ihop kun je een foto zien

Goeie tip zeg! Thanx! Zodra ik voet op Amerikaanse bodem zet ga ik op zoek naar een IHOP en dan ga ik alle zoetigheid uitproberen die ze maar op de kaart hebben staan... :nana:Dan zou je de Butterscotch Rocks Pancakes eens moeten proberen. Erg zoet en lekker!
Dat is nieuw. Op de site van de Ihop kun je een foto zien
nicolineC
Onze website heeft een nieuw uiterlijk. Nu met routekaartjes van onze USA-reizen en nog meer foto's!
Ik hou ook best van zoet, maar vorig jaar of het jaar daarvoor hadden ze een cinnamon swirl met icing die toch echt te veel van het goede was
.

It does not matter what you did yesterday,
Voor zoetigheid vind ik de ketens heerlijk maar voor dineren heb ik het er niet op en ga ik liever naar een 'gewoon' restaurant.
1. Hoe kan het ook anders..Dunkin Donuts! een glazed donut..maak me wakker! Ook hebben zij de lekkerste koffie.
2. Panera Bread..ik wilde dat ie dichterbij zat
3. Cracker Barrel..die goddelijk buttermilk pancakes met pecans en maple syrup
1. Hoe kan het ook anders..Dunkin Donuts! een glazed donut..maak me wakker! Ook hebben zij de lekkerste koffie.
2. Panera Bread..ik wilde dat ie dichterbij zat
3. Cracker Barrel..die goddelijk buttermilk pancakes met pecans en maple syrup
Hier onze favorieten:
1) Yard House, vanwege de muziek en het heerlijke terras bij de vestiging in Desert Ridge Scottsdale
2) Johnny Rockets, de overheerlijke milk shakes
3) Rudy's BBQ in Alberquergue New Mexico, vanwege de entourage. Super BBQ in no nonsense setting
4) Five Guys, de lekkerste burgers
En uiteraard de Crabapple Tearoom in Alpharetta hier werkt Monique parttime in de keuken. Het is meer een gezelligheidsclub van 6 vrouwen maar je kunt hier prima lunchen in een authentiek pand uit begin vorige eeuw.
1) Yard House, vanwege de muziek en het heerlijke terras bij de vestiging in Desert Ridge Scottsdale
2) Johnny Rockets, de overheerlijke milk shakes
3) Rudy's BBQ in Alberquergue New Mexico, vanwege de entourage. Super BBQ in no nonsense setting
4) Five Guys, de lekkerste burgers
En uiteraard de Crabapple Tearoom in Alpharetta hier werkt Monique parttime in de keuken. Het is meer een gezelligheidsclub van 6 vrouwen maar je kunt hier prima lunchen in een authentiek pand uit begin vorige eeuw.
Laatst gewijzigd door Rudolfje op 29 apr 2009, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikafan
ndekker schreef:Heb van allebei maar een top 1 nodig.
ontbijt:
1 lokale onderneming die gerund word door mensen die liefde voor hun vak hebben en zo beter en lekkerder eten kunnen serveren als alle ketens.
Diner:
zie ontbijt.
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik weet niet of ik culinair verwend ben maar al die fast food ketens kunnen mij niet echt vermaken. Niet dat het slecht is, er zitten best lekkere dingen tussen maar het is geen goed spul ofzo

Ja, de Crapapple Tearoom in Alpharetta GA.
-
- Amerika-ontdekker
Onze top-drie van de afgelopen 2 weken:
1 Mitzel's (fife, washington) een leuk restaurant qua aankleding, vlot personeel, heerlijk eten
2 The Waterwheel (Garberville, californie) ervaren personeel, qua aankleding minder, lekker plaatselijk eten
3 Black Bear Diner (Bend, oregon) zeer goede theming, goed eten, vlot personeel
nog even wat opmerkingen
-Andere Black Bear diners waar we gegeten hebben waren een stuk minder.
-Alle lokale restaurants waar we aten waren goed.
-Denny's Montery viel qua voedsel erg tegen.
-Leuke tip in Orange, CA Alcatraz , gevestigd in het winkelcentrum the Block, met heerlijk eigen gebrouwen bier
1 Mitzel's (fife, washington) een leuk restaurant qua aankleding, vlot personeel, heerlijk eten
2 The Waterwheel (Garberville, californie) ervaren personeel, qua aankleding minder, lekker plaatselijk eten
3 Black Bear Diner (Bend, oregon) zeer goede theming, goed eten, vlot personeel
nog even wat opmerkingen
-Andere Black Bear diners waar we gegeten hebben waren een stuk minder.
-Alle lokale restaurants waar we aten waren goed.
-Denny's Montery viel qua voedsel erg tegen.
-Leuke tip in Orange, CA Alcatraz , gevestigd in het winkelcentrum the Block, met heerlijk eigen gebrouwen bier
-
- Amerika-ontdekker
Ik krijg honger van al deze posts 
Top-3 Ontbijt:
1. Denny's
2. Subway (na een gezond broodje heb ik altijd het idee dat ik de rest van de dag rotzooi mag eten)
3. ergens bagels scoren is het alternatief.
Top-6 Diner:
1. Outback Steakhouse
2. Cheesecake Factory
3. Applebee's
4. Spaghetti Factory
5. Claim Jumper
6. Etc
Ook in Scottsdale, AZ heel lekker gegeten bij J. Alexander's.. kwam er net achter dat dat ook een keten is!
Top-3 Fastfood
1. In-N-Out
2. Wendy's
3. Ruby's
4. Johnny Rockets
....ik moet maar weer eens naar Cali

Top-3 Ontbijt:
1. Denny's
2. Subway (na een gezond broodje heb ik altijd het idee dat ik de rest van de dag rotzooi mag eten)
3. ergens bagels scoren is het alternatief.
Top-6 Diner:
1. Outback Steakhouse
2. Cheesecake Factory
3. Applebee's
4. Spaghetti Factory
5. Claim Jumper
6. Etc

Ook in Scottsdale, AZ heel lekker gegeten bij J. Alexander's.. kwam er net achter dat dat ook een keten is!
Top-3 Fastfood
1. In-N-Out
2. Wendy's
3. Ruby's
4. Johnny Rockets
....ik moet maar weer eens naar Cali

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-