Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Youthhostel San Fancisco
Youthhostel San Fancisco
Hallo.
Iemand ervaring met het Hostel in Fischerman's Wharf, Fort Mason?
Groetjes Ineke
Iemand ervaring met het Hostel in Fischerman's Wharf, Fort Mason?
Groetjes Ineke
Laatst gewijzigd door ienekje op 10 sep 2009, 21:16, 2 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hostel San Fancisco
Hoi Ineke,
Je kunt wel iets vinden als je de zoekfunctie van het forum gebruikt.
Marianne
Je kunt wel iets vinden als je de zoekfunctie van het forum gebruikt.
Marianne
Re: Hostel San Fancisco
Ik las 1 reactie van iemand die in een dorm had geslapen, maar niet echt iets over het hostel zelf.
Ik ken wel de linkjes van het hostel, heb er ook al geboekt, maar ben wel benieuwd naar ervaringen.
Wel fijn om bevestigd te zien dat het mooi ligt.
Ben benieuwd naar sfeer, geluid, dronkenschap (al zal dat daar denk ik wel meevallen, omdat het buiten het drukke deel ligt en daar denk ik eerder de rustzoekers zullen belanden dan de doorhalers
) en omgeving (restaurantjes)
Las dat bereikbaarheid openbaarvervoer wel oke is.
Ik ken wel de linkjes van het hostel, heb er ook al geboekt, maar ben wel benieuwd naar ervaringen.
Wel fijn om bevestigd te zien dat het mooi ligt.
Ben benieuwd naar sfeer, geluid, dronkenschap (al zal dat daar denk ik wel meevallen, omdat het buiten het drukke deel ligt en daar denk ik eerder de rustzoekers zullen belanden dan de doorhalers

Las dat bereikbaarheid openbaarvervoer wel oke is.
Re: HoStel San Fancisco
Niemand ervaring met dit HoStel?
Wanneer ga jij?
Wij hebben er 3 nachten geboekt, eind mei. Las toch goeie reviews op internet, en vonden we een goeie prijs voor San Francisco...
Grtjes
Wij hebben er 3 nachten geboekt, eind mei. Las toch goeie reviews op internet, en vonden we een goeie prijs voor San Francisco...
Grtjes
Ah, dan ben jij er eerst!
Hoop dat het er naar je zin is
Hoop dat het er naar je zin is

Ik hoop het ook 
kzal je op de hoogte houden!

kzal je op de hoogte houden!
Heb net nog eens gezocht naar revieuws, wat me een tijdje geleden niet goed lukte.
En nu vond ik inderdaad heel veel positieve reacties!
Heb er al helemaal zin in en ben overtuigd dat het een goede keus is :dance:
En nu vond ik inderdaad heel veel positieve reacties!
Heb er al helemaal zin in en ben overtuigd dat het een goede keus is :dance:
Yip, ben ik ook van overtuigd. Heb me vooral gebaseerd op de reviews op tripadvisor en hostels.com. Zijn met de auto in San Francisco, dus is die gratis parking mooi meegenomen
. Heb wel ergens in een review gelezen om zeker niks achter te laten in je auto (in tegenstelling tot wat de medewerkers van het hostel gezegd hadden), want er was ingebroken in hun auto.
Heb jij een idee of de prijs per kamer inclusief taksen is? Bij onze andere boekingen staat er telkens nog vermeld dat er taksen bijkomen, maar nu werd hier niks over vermeld. Vond dit beetje bizar; is ook de eerste keer dat we in een hostel slapen. Heb ze bij de opmaak van ons budget er toch maar bijgerekend

Heb jij een idee of de prijs per kamer inclusief taksen is? Bij onze andere boekingen staat er telkens nog vermeld dat er taksen bijkomen, maar nu werd hier niks over vermeld. Vond dit beetje bizar; is ook de eerste keer dat we in een hostel slapen. Heb ze bij de opmaak van ons budget er toch maar bijgerekend

Wij betalen voor 2pers. kamer 85,- dollar.
Aangezien dat de totaal prijs is, neem ik aan dat de tax erin zit.
Er was ook nog een goedkopere 2 pers. kamer, maar die zat boven de bar en was toch wel wat gehorig, zei de hostelmedewerker.
En ik ben een zeer lichte slaper, dus die maar niet gedaan.
Aangezien dat de totaal prijs is, neem ik aan dat de tax erin zit.
Er was ook nog een goedkopere 2 pers. kamer, maar die zat boven de bar en was toch wel wat gehorig, zei de hostelmedewerker.
En ik ben een zeer lichte slaper, dus die maar niet gedaan.
Voor de mensen die zich afvragen of het een goede plek is; JA.
Vooral de ligging is geweldig; op een heuveltje met zicht op de baai en De Golden Gate Brug, aan de ene kant een park en aan de andere kant de wandeling naar de Warf:
Je loopt gelijk vanuit het hostel met uitzicht op de baai en Alcatras naar beneden en langs de oude pier.
Het hostel zelf is ook prima, al vind ik de prijs voor een privé kamer erg hoog($85,- inclusief tax en ontbijt), maarja, SF is helaas niet goedkoop.
Groetjes Ineke
Vooral de ligging is geweldig; op een heuveltje met zicht op de baai en De Golden Gate Brug, aan de ene kant een park en aan de andere kant de wandeling naar de Warf:
Je loopt gelijk vanuit het hostel met uitzicht op de baai en Alcatras naar beneden en langs de oude pier.
Het hostel zelf is ook prima, al vind ik de prijs voor een privé kamer erg hoog($85,- inclusief tax en ontbijt), maarja, SF is helaas niet goedkoop.
Groetjes Ineke
Hey ineke,
Was er ook voldoende parkeerruimte? De medewerkster gaf aan dat er wel parkeerruimte was en dat als deze vol was je dichtbij op de straat kon parkeren, dat lijkt me niet zo veilig met een huurauto..
Dat weerhoudt me nog een beetje van het boeken, dus vandaar dat ik benieuwd ben naar jouw ervaringen.
Alvast bedankt,
mvg, Barbera
Was er ook voldoende parkeerruimte? De medewerkster gaf aan dat er wel parkeerruimte was en dat als deze vol was je dichtbij op de straat kon parkeren, dat lijkt me niet zo veilig met een huurauto..

Alvast bedankt,
mvg, Barbera
Ik heb niet op parkeerplaatsen gelet, aangezien wij de auto pas na SF opgehaald hebben, maar het wijkje zelf is rustig.
Hoofdzakelijk redelijk sjieke huizen.
Ik denk inderdaad dat je daar je auto veilig kan neerzetten.
Hoofdzakelijk redelijk sjieke huizen.
Ik denk inderdaad dat je daar je auto veilig kan neerzetten.