red_princess schreef:Maar ik heb ook gelezen dat als je de auto in CA huurt, het aantal bestuurders niks extra's kost. USA reisen vind ik bij mijn boeking niet duidelijk hierin. Zal ik dan maar voor het eerste pakket gaan en ervan uitgaan dat ik inderdaad meerdere bestuurders mag opgeven?
Ja, daar kun je van uit gaan. Het staat overigens wel vermeld op de site van usareisen.de bij Alamo onder het Super-Spar-PLUS-pakket:
Keine Gebühr für zusätzliche Fahrer über 25 Jahre bei Anmietung in Kalifornien
Meerdere bestuurders geef je terplekke op als je de auto ophaalt, dus niet bij de boeking.
Dus als we in San Francisco huren hebben we voldoende aan het Spar Plus pakket als we met z´n tweeen willen rijden, ook al rijden we ook buiten Californie, of mag dat dan weer niet?
Gex schreef:Als ik het trouwens goed begrijp moet je via usareisen dus altijd allinclusive nemen als je met 2 personen gaat reizen?
Volgens mij bijna altijd wel, behalve als je in California huurt. Ik meen zelfs dat de wet daar voorschrijft dat extra bestuurders gratis zijn (of was het maar één extra bestuurder?), maar daarvoor moet je zelf maar even de precieze verschillen tussen de verhuurders onder het kopje 'Zusatzfahrer' bekijken.
En als je in Las Vegas huurt en in California aflevert? Is dan een extra bestuurder ook gratis?
Ik ben nieuw op dit forum, in juni ga ik 3,5 week rondreizen door Californie, Nevada en Arizona. Nu las ik op dit forum over USAREISEN.DE. Ik ben 24, dus het U25 pakket spreekt mij wel aan. Ik las alleen de volgende zin:
' US-Staatsbürger: nur als Zusatzfahrer erlaubt'
Dat je alleen een medechauffeur kunt hebben die US Staatsburger is, of juist dat je als US-staatsburger alleen mede-chauffeur kunt zijn? Als iemand me hier duidelijkheid over kan geven, heel graag!! (Mijn medechauffeur is overigens ook U25, maar ik begrijp uit ' Zuschlag für Fahrer/Zusatzfahrer
im Alter von 19 - 24 Jahren: Inklusive en Zuschläge für Zusatzfahrer: Inklusive' dat dit bij de prijs in zit. Alvast bedankt voor de eventuele reacties!
Vandaag de Equinox geboekt voor 14 dagen. Ophalen op SFO en inleveren in SF O'Farrell street. Eerst nog twee mailtjes er tegen aan gewaagd in mijn beste Duits. Snelle reactie terug. Vandaag om 15.00 uur geboekt, direct bevestiging gekregen en half uurtje later zat de voucher in mijn emailbox. Hopelijk gaat het in SF ook zo goed
Even een vraagje.
24 mei landen wij in Philadelphia op Philadelphia International Airport ( PHL ).Ik ben aan het kijken voor een huurauto. Als ik bij usareisen.de kijk (alamo ), kan ik nu opeens kiezen uit Philadelphia Airport ( PHL 2 ) en Philadelphia airport/shuttle ( PHL ).
Weet iemand welke ik nu moet nemen?
ik lees hier dat de tweede bestuurder alleen geldt gratis als je in californie start.
WIj starten in phoenix en eindigen in LA.
We willen waarschijnlijk boeken met usareisen.de
ZOver ik heb gezien gelden dan geen dropoffkosten en is 2e bestuurder ook inbegrepen?
Yme schreef:Even een vraagje.
24 mei landen wij in Philadelphia op Philadelphia International Airport ( PHL ).Ik ben aan het kijken voor een huurauto. Als ik bij usareisen.de kijk (alamo ), kan ik nu opeens kiezen uit Philadelphia Airport ( PHL 2 ) en Philadelphia airport/shuttle ( PHL ).
Weet iemand welke ik nu moet nemen?
Carla
Carla als je op deze site kijkt zie je dat PHL 2 op 30th Street Train Station ligt. Volgens google maps is dat zo'n 9 miles van het vliegveld bij het treinstation.
Ik vermoed dus dat je PHL moet hebben want daar wordt aangegeven dat het op het vliegveld is (Aiport/Shuttle). PHL ligt op Arrival Road dat is bij het vliegveld.
Je kunt het goed zien op dit kaartje
ik lees hier dat de tweede bestuurder alleen geldt gratis als je in californie start.
Wij starten in denver en leveren in in L.A.
Hebben het uitgebreide pakket van usa reisen en hoeven niet voor de 2e bestuurder te betalen en betalen geen drop off kosten
Ben net terug van de Westcoast. Had een Suv gehuurd in phoenix (Arizona) en moest hem inleveren in las vegas (nevada), volgens Alamo moest ik drop-off kosten betalen anders kreeg ik de auto niet mee. Ze zeiden dat het in de contract stond die ze hebben gekregen. Volgens mij was er tog geen drop-off kosten tussen nevada en arizona??
Ik weet niet waar je geboekt had, maar voor usareisen.de geldt bij Alamo in ieder geval
Informationen zu Einwegmieten
Einwegmieten sind mit allen Fahrzeugkategorien möglich.
Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen Kalifornien und Washington State, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona, sowie zwischen Georgia und Florida.
Einwegmieten mit Navigationssystem sind nur zwischen Stationen die Navigation anbieten möglich.
Einwegmieten nach Kanada sind nur auf Anfrage möglich.
Tussen Arizona en Nevada gelden wel drop off kosten bij de meeste autoverhuurbedrijven. Ook voor Alamo volgens de Hotelplangids die ik hier voor me heb liggen.
Roland
Edit: het hangt er kennelijk vanaf waar je geboekt hebt lees ik uit het antwoord van Old Faithful.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.