Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Met een koffer heen..

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
brugk000
Amerika-ontdekker

Re: Met een koffer heen..

Bericht door brugk000 »

Ik zit net te denken, misschien leuk voor een nieuw 'sticky draadje'.
Met de koffer heen en wat neem JIJ mee terug..
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Scrappen is het creatief inplakken van foto's, je hebt dan leuke vellen papier nodig en nog een helebooel andere dingetjes om je fotoboek op te leuken.
Wat ze hier verkopen is goed aan de prijs, daarom brengen we het uit Amerika mee.
http://www.scraptime.nl/scrappen.html
Joyce24
Amerikafan

Bericht door Joyce24 »

Annie ken je de Action?
We hebben hier zo'n winkel en daar zijn scrapspulletjes ook niet duur..
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Ja ja die ken ik zeker, heb daar ook al heel wat weg gehaald.
Maar de albums en de plastichoezen zijn in Amerika veel en veel goedkoper en ze hebben ook heel veel verschillende vellen.
Zelfs het gereedschap is er goedkoper.
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Zelfs het gereedschap is er goedkoper.
Jaah! ik heb afgelopen jaar de Crop-a-dile gekocht in US! Helemaal Happy! Scheelde bijna de helft
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Kohls is ook een goede winkel voor koffers en tassen
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

Haha Magnolia kan hier ook flink over mee praten. (Even stiekem pesten hoor, mag best :lol: ) We hebben een keer bij de Walmart een mooie nieuwe sporttas uit staan zoeken voor haar om alle spullen mee terug te krijgen.

Maar ik kan er zelf ook wat van. Toen ik een jaar in Amerika had gezeten (dat is mijn excuus) ging ik heen met een koffer en een tas....en kwam terug met een koffer, een tas en zes dozen. :lol:
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

brugk000 schreef:Ik zit net te denken, misschien leuk voor een nieuw 'sticky draadje'.
Met de koffer heen en wat neem JIJ mee terug..
Leuk idee! Al weer een hele tijd geleden is het topic Wat neem jij mee vanuit Amerika? aan de orde geweest. Je kan er een vervolg aan geven. :wink:
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Kokopelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Kokopelli »

Verelle schreef:Wij nemen geen extra koffers mee terug, maar wel twee dozen met fietsen er in. :lol:
Waar haal je deze dozen Verelle? Koop je die op het vliegveld? Zijn er ook extra kosten aan verbonden om fietsen mee te nemen?
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 >
reisverslagen
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Ik kan je niet vertellen hoe het werkt vanuit de VS naar NL, wel andersom en ik neem aan het het omgekeerd wel zo'n beetje hetzelfde werkt.

1. aan het meenemen van fietsen zijn meestal extra kosten verbonden, op te vragen bij de luchtvaartmaatschappij, en van te voren aangeven dat je een fiets meeneemt.
2. fietsen moeten in een speciale fietsdoos worden aangeleverd, met het stuur in lengetrichting gedraaid, trappers en andere "uitstekels" verwijderd, bandspanning verminderd. Op Schiphol zijn deze dozen te koop (rond de 20 euro zo ongeveer) bij de diverse luchtvaartmaatschappijen, bij sommige afhandelaren en bij Schiphol zelf (bij het bagagedepot, tussen aankomsthal 1 en 2 in de kelder).
kraaltje
Amerikafan

Bericht door kraaltje »

Ik denk dat ik de "ergste" ben op dit forum wat betrefd shoppen. :oops:
Zoals velen van jullie al weten woon ik op een eiland in de Caribbean,en hier is werkelijk NIKS te koop.,niet eens normaal ondergoed.wij gaan met 3 of 4 lege koffers heen en dan nog 2 van die kleine reiskoffertjes,die in het bagage ruim mogen(die zitten natuurlijk in de grote koffers.Maar wij komen met volle koffers terug,en soms ook overbagage.wat ik allemal meeneem is o.a,ondergoed,bikini's jeans,veel nieuwe kleding shirtjes,blousjes,nike's flipflop's,alle nieuwe muziekc'd's,dvd's gereedschap voor mijn man,lekkere dingen zolas planters mixed nuts,medicijnen van de walmart(advil,Aspirin),een nieuwe agenda,jaarkalender,beddegoed,brandc'd's,nieuwe laptop of vorig jar een Itouch,computer onderdelen,zoals een moederboard e.d.en zo kan ik nog wel even doorgaan,ja ik weet het,het is erg,maar wel leuk!!
wij gaan ook altijd helemaal los in Amerika wat kopen betrefd,als je een jaar lang niks kan shoppen dan doe je dat dubbel en dwars als de kans er is.dus in mei gaan we weer los...............hahahah :dance:
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door bluemoon »

kraaltje schreef:Zoals velen van jullie al weten woon ik op een eiland in de Caribbean,en hier is werkelijk NIKS te koop.
Goh, wat heb ik een medelijden met je :(
Zullen we ruilen ? :lol:
Crisis ? What Crisis ?
Verelle
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Verelle »

Kokopelli schreef:Waar haal je deze dozen Verelle? Koop je die op het vliegveld? Zijn er ook extra kosten aan verbonden om fietsen mee te nemen?
We kopen de fietsen bij Wal*Mart, we nemen meteen originele fietsdozen mee, platgevouwen. Nee, we vliegen met de KLM en hoeven als we dit van te voren aangeven hiervoor niet extra te betalen. Zolang je niet boven de 23 kilo uitkomt, maakt het dus niet uit of je een koffer mee neemt of een grote doos met een fiets. Aanleveren zoals Pyca heeft aangegeven.

Op deze manier hebben we al meerdere keren fietsen mee teruggenomen. Wel effies je bonnetje klaar houden bij de douane als je op Schiphol aankomt, want je wordt gegarandeerd aangehouden. :wink:
Laatst gewijzigd door Verelle op 15 mar 2009, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Walmart heeft hele mooie fietsen voor weinig geld.
Kokopelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Kokopelli »

Bedankt voor jullie antwoorden, duidelijk verhaal. We gaan er eens goed over nadenken. Inderdaad staan er bij de Wal*Mart mooie en betaalbare fietsen op hun site.
Wij vliegen met Delta, ik zal hun site er ook nog eens op nakijken.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 >
reisverslagen
kraaltje
Amerikafan

Bericht door kraaltje »

@ Bluemoon,
Ruilen? nee hoor nooit van mijn leven,ik ga voor geen goud meer terug naar Nederland,al had je in Amerika gewoond,dan had ik er nog wel over nagedacht :wink:
Petra
Amerikafan

Bericht door Petra »

Oh jongens, ik word hier zo hebberig van!!! :oops:
Ik lees dit soort dingen dan hardop voor aan mijn vriend, ter voorbereiding aan ons 1e USA bezoek. Die gromt alleen; dan moet je er wel het geld voor hebben...HAHA, ik kan vast wel van allerlei leuks en moois vinden...
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

en als je niet wilt wachten tot je in amerika bent ben ik er altijd nog :lol: al zal een fiets versturen niet het allergoedkoopste zijn
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Goedkope koffers vind je ook bij Big Lots en bij Ross. Bij Ross kun je ook heel leuk shoppen voor kleding en spulletjes, dus dan kun je meteen je koffer volladen.
Ik hoorde dat melatonine heel erg duur is in Nederland, dus dat is een aanrader als je het gebruikt. Ik moet voor vriendinnen vaak Crocs meenemen, stofjes, Sharpies en ander knutselspul. Kinderkleding neem ik ook nog weleens mee en dan vooral de merkkleding van bijv Gap of Levi's.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Karo
Amerika-ontdekker

Bericht door Karo »

Euhm dus als ik het goed begrijp mag je pp 46 kilo meesleuren? :oops:
(2x 23 kg pp)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer