Sharpies! Haha
En van die 'pencil top erasers'...zijn zo van die losse gummen die je op het uiteinde van je potlood kan zetten. Die heb ik hier nog nooit gezien... En ze zijn verdomde handig!
Peanutbutter M&Ms
measuring cups, om de Amerikaanse recepten een beetje beter te kunnen volgen en zonder te moeten omzetten naar onze maten
een boel take 5 snoeprepen
Vast nog wel, waar ik nu niet op kan komen...
Ik zit echt alles op te schrijven op een blaadje zodat ik niet nadat ik terug kom hoef te zeggen van "verdorie, toch nog vergeten!"
States visited: MO, KS, MN, IA, OK, TX, NM, AZ, CO, NY, NJ, IL, KY, TN, NC, MS, AL, RI, MA, CT
Ohjah, wij nemen ook altijd van die borstelkoppen/(schuur)sponskoppen voor op afwasborstels mee. Van die borstels met stelen die je kunt vullen met afwasmiddel. Waarom we die dingen nog niet in Nederland hebben, snap ik werkelijk niet. En verder kruidenmixen, ranch dressing, heel veel boeken, icebreakers (zijn alweer bijna op en we gaan dit jaar niet ) en wat we verder nog tegenkomen aan lekkers of leuks.
Mrjn schreef:Ohjah, wij nemen ook altijd van die borstelkoppen/(schuur)sponskoppen voor op afwasborstels mee. Van die borstels met stelen die je kunt vullen met afwasmiddel. Waarom we die dingen nog niet in Nederland hebben, snap ik werkelijk niet.
Wij nemen Excedrin Migraine mee terug naar huis, dit is iets wat je hier niet kan kopen en volgens mijn man werkt het beter dan de medicijnen van bij ons.
Ik koop er ook regelmatig medicijnen. Vooral de Generics (namaak van dure merken) zijn spotgoedkoop. Ik neem Wal-itin van Walgreens mee tegen mijn alergie.
Over veel kopen en invoeren:
Afgelopen januari heeft de douane het volgende uitgelegd:
Je loopt gewoon door met al je spullen totdat men je vraagt 'heeft u wat aan te geven'. Zeg je JA dan moet je betalen, maar geen boete!
Zeg je NEE en ze willen je toch controleren dan ben je de pineut en moet je ook boete betalen.
Ik zal je zeggen.......wij deden netjes aangifte en ze vonden het maar niks, ze moesten aan het werk en dat was duidelijk niet waar ze zin in hadden. Wij lopen dus voortaan gewoon door totdat ze ons wat vragen!
Dus ik ga dit draadje helemaal doorspitten op leuke dingen!!
Zo te zien hebben we vrij weinig mee terug genomen, vergeleken met andere leden.
2007: LA - Phoenix - Grand Canyon - LV - SF - LA
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
Sourcy heeft tegenwoordig ook vitamin water. Ik ben ze tegen gekomen bij een tankstation naast de A2. Lijkt er veel op, maar de echte blijft toch het lekkerste
2007: LA - Phoenix - Grand Canyon - LV - SF - LA
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
Mrjn schreef:Ohjah, wij nemen ook altijd van die borstelkoppen/(schuur)sponskoppen voor op afwasborstels mee. Van die borstels met stelen die je kunt vullen met afwasmiddel. Waarom we die dingen nog niet in Nederland hebben, snap ik werkelijk niet.
Bedoel je deze?
Die heb ik hier thuis ook, van Sorbo is die.
Nee, ik bedoel deze:
Die borstelkoppen die ken ik wel, maar die vind ik niet handig. Ik heb liever een steel.
Uggs
Lingerie van Victoria secret
Veel kleding bij de outlet (tommy hilfiger, levi's etc.)
Bio silk (bescherming voor in je haar als je het straightened)
Abercrombie & Fitch kleding
Allstars gympen en vooral extra veters in allerlei kleuren.
Electrische gitaar
Tijdschriften van Martha Stewart
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.