Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
dringend advies nodig (na heenreis LA concert bijwonen)
dringend advies nodig (na heenreis LA concert bijwonen)
Ik ben grote fan van Il Divo en deze mooie jongens komen op 20 Juli in Los Angeles in het Gibson amphitheatre.
Dit is de dag dat wij vertrekken naar L.A. met onze KLM vlucht met verwachte aankomst 15.30 uur.
Toevallig is die dag ook onze trouwdag en mijn man wil mij tickets voor ons samen kado doen.
Ik ga alleen voor de allerbeste plaatsen en die zijn tot a.s. zaterdag in de pre-sail dus ik moet snel beslissen.
Mijn grote zorg is of we dit gaan halen? Het concert begint om 20.00 uur. Eer dat we door de douane zijn en de huurauto bij Alamo hebben opgehaald. We reizen met oma en twee kids en die moeten eerst veilig naar het Hilton airporthotel worden gebracht met 5 koffers voordat wij kunnen vertrekken naar SantaMonica/Hollywood voor het concert.
Denken jullie dat we dit redden als we er van uitgaan dat we geen vluchtvertraging hebben?
Ik heb op googlemaps gekeken en de route zou een half uur rijden zijn zonder drukte maar we zitten wel met de spits om die tijd.
Kan iemand ons zeggen of het in principe zou moeten kunnen of dat het zowiezo gekkenwerk zou zijn en we het dus gewoon maar moeten vergeten?
Ik hoop op een aantal reakties zodat we wat zekerder zijn van wat we moeten beslissen
Groeten Ingrid
Dit is de dag dat wij vertrekken naar L.A. met onze KLM vlucht met verwachte aankomst 15.30 uur.
Toevallig is die dag ook onze trouwdag en mijn man wil mij tickets voor ons samen kado doen.
Ik ga alleen voor de allerbeste plaatsen en die zijn tot a.s. zaterdag in de pre-sail dus ik moet snel beslissen.
Mijn grote zorg is of we dit gaan halen? Het concert begint om 20.00 uur. Eer dat we door de douane zijn en de huurauto bij Alamo hebben opgehaald. We reizen met oma en twee kids en die moeten eerst veilig naar het Hilton airporthotel worden gebracht met 5 koffers voordat wij kunnen vertrekken naar SantaMonica/Hollywood voor het concert.
Denken jullie dat we dit redden als we er van uitgaan dat we geen vluchtvertraging hebben?
Ik heb op googlemaps gekeken en de route zou een half uur rijden zijn zonder drukte maar we zitten wel met de spits om die tijd.
Kan iemand ons zeggen of het in principe zou moeten kunnen of dat het zowiezo gekkenwerk zou zijn en we het dus gewoon maar moeten vergeten?
Ik hoop op een aantal reakties zodat we wat zekerder zijn van wat we moeten beslissen
Groeten Ingrid
Re: dringend advies nodig
Al ga je het halen, ik denk dat je na de vlucht en het tijdsverschil van 9 uur, na twee nummer kapot bent.....
Gr Ton
Gr Ton
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: dringend advies nodig
Ik denk wel dat je het zou halen met de tijd,als je niet al te gekke tegenslag hebt,maar of je het einde van dat concert haalt met je ogen open?
Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken,je bent al bijna 24 uur wakker als je eindelijk in LA bent,en dan ga je nog met de auto naar het concert,en daarna weer terug?
Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken,je bent al bijna 24 uur wakker als je eindelijk in LA bent,en dan ga je nog met de auto naar het concert,en daarna weer terug?
Re: dringend advies nodig (na heenreis LA concert bijwonen)
Ik zou het ook niet doen, je geniet er niet echt van denk ik.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
-
- Amerikafan
Jeetje, kan je niet je tickets omboeken en dag eerder vertrekken?? 

- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
En ze treden alleen die dag op? niet een dag later?
Ben bang dat je er niet van kan genieten dan.. Afgelopen jaar ben ik 'slechts' naar New York gevlogen (dus minder tijdsverschil) maar viel in slaap boven mijn pizza zo rond een uur of 7
Ben bang dat je er niet van kan genieten dan.. Afgelopen jaar ben ik 'slechts' naar New York gevlogen (dus minder tijdsverschil) maar viel in slaap boven mijn pizza zo rond een uur of 7

Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Het valt zwaar om met de gedachte te leven dat mijn favoriete boy's in dezelfde stad verblijven als ik en dat ik er gewoon niet bij kan zijn..........
Maar ik ben blij dat jullie mij een verstandig advies hebben gegeven en mij de realiteit doen laten inzien!
Het enige wat ik nu nog kan proberen is een dag eerder te vliegen, ik houd jullie op de hoogte...................... Bedankt weer......
Gr. Ingrid
Maar ik ben blij dat jullie mij een verstandig advies hebben gegeven en mij de realiteit doen laten inzien!
Het enige wat ik nu nog kan proberen is een dag eerder te vliegen, ik houd jullie op de hoogte...................... Bedankt weer......
Gr. Ingrid
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Het is te hopen dat het je lukt een dag eerder te vliegen en anders moet je het inderdaad gewoon vergeten. Op je vluchtdag 's avonds nog naar een concert is niet realistisch.
Ik snap je gevoel overigens goed hoor. Wij hebben het ook een keer gehad in Las Vegas. Op de dag van ons vertrek naar Nederland was er een concert in MGM van een van onze favoriete zangers en het deed pijn dat we daar niet bij konden zijn terwijl je zo dicht bij die mogelijkheid zit een keer een concert bij te wonen. Bovendien keken we ook nog de laatste dagen in Vegas telkens tegen de megagrote reclame aan voor dat concert. Was heel wrang.
Marjan
Ik snap je gevoel overigens goed hoor. Wij hebben het ook een keer gehad in Las Vegas. Op de dag van ons vertrek naar Nederland was er een concert in MGM van een van onze favoriete zangers en het deed pijn dat we daar niet bij konden zijn terwijl je zo dicht bij die mogelijkheid zit een keer een concert bij te wonen. Bovendien keken we ook nog de laatste dagen in Vegas telkens tegen de megagrote reclame aan voor dat concert. Was heel wrang.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Naam en rugnummer aubhekkie schreef: van een van onze favoriete zangers

16x USA / 30 staten
-
- Amerikafan
Succes Ingrid! kan me voorstellen dat je baalt! wij zij toevallig ook in de buurt van Santa Monica 20 juli.... wij vertrekken weer naar huis de 22e..
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Naam en rugnummer aubLiz schreef:

Wij houden van diverse soorten muziek en gaan ook geregeld naar concerten. In dit geval ging het om countryzanger Alan Jackson
Rugnummer onbekend.....

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Bedankt voor de link, Marjan.
Ik had nog niet eerder van deze man gehoord, maar het klinkt goed en
hij heeft een lekker stemgeluid.
Ik had nog niet eerder van deze man gehoord, maar het klinkt goed en
hij heeft een lekker stemgeluid.
16x USA / 30 staten
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ik ken het gevoel.
Maar 3 april zit ik bij Alan Jackson in Primm, Nevada.
Groet,
Aricon
Maar 3 april zit ik bij Alan Jackson in Primm, Nevada.

Groet,
Aricon
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Alan Jackson is echt goed,mijn onderschrift komt uit een song van hem. :beerchug:
Wel jammer trouwens dat hij tegenwoordig van die merkwaardige broeken draagt.
Wel jammer trouwens dat hij tegenwoordig van die merkwaardige broeken draagt.

- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Meen je dat nou? Mis ik dat ook weer. Wij vertrekken pas 14 april naar Amerika......Aricon schreef:Ik ken het gevoel.
Maar 3 april zit ik bij Alan Jackson in Primm, Nevada.![]()
Groet,
Aricon

Maar leuk voor jullie. Laat nog maar eens weten hoe het concert was. Ben heel benieuwd.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Hoi Marjan,
Ik ben zelf ook heel benieuwd. Alan Jackson staat al meer dan 10 jaar hoog op mijn verlanglijstje.
En nu treedt hij dan eindelijk in de buurt op tijdens onze vakantie in Las Vegas. :dance:
Vorig jaar misten we net Van Halen, waar mijn vriend een groot fan van is. Zij traden toen op in Mandalay Bay.
En dat terwijl je wel dagenlang tegen grote reclameborden aan moet kijken.
Groet,
Conny
Ik ben zelf ook heel benieuwd. Alan Jackson staat al meer dan 10 jaar hoog op mijn verlanglijstje.
En nu treedt hij dan eindelijk in de buurt op tijdens onze vakantie in Las Vegas. :dance:
Vorig jaar misten we net Van Halen, waar mijn vriend een groot fan van is. Zij traden toen op in Mandalay Bay.
En dat terwijl je wel dagenlang tegen grote reclameborden aan moet kijken.

Groet,
Conny

Gelukkig zie ik ze nog in Antwerpen op 1 April a.s. en ga er dubbel van genieten.......
Ingrid
Beste Ingrid,
Ik snap heel goed waarom je zo graag naar dat concert wilt hoor! Ik ben ook een grote fan van Il Divo en het is echt wrang dat ze precies op die dag juist daar optreden.
Persoonlijk zou ik alles op alles zetten om toch te kunnen gaan, moe of niet moe. Maar haal geen gekke toeren uit hè? Ze treden overal in de wereld op dus wie weet bij een volgende trouwdag...?
In ieder geval wens ik je een heel fijn concert in Antwerpen en geniet maar lekker van je trouwdag in LA. Dat is op zich al een heel speciale plek om zo'n dag te vieren, toch?
Vriendelijke groetjes,
nicolineC
Ik snap heel goed waarom je zo graag naar dat concert wilt hoor! Ik ben ook een grote fan van Il Divo en het is echt wrang dat ze precies op die dag juist daar optreden.

Persoonlijk zou ik alles op alles zetten om toch te kunnen gaan, moe of niet moe. Maar haal geen gekke toeren uit hè? Ze treden overal in de wereld op dus wie weet bij een volgende trouwdag...?
In ieder geval wens ik je een heel fijn concert in Antwerpen en geniet maar lekker van je trouwdag in LA. Dat is op zich al een heel speciale plek om zo'n dag te vieren, toch?
Vriendelijke groetjes,
nicolineC
Onze website heeft een nieuw uiterlijk. Nu met routekaartjes van onze USA-reizen en nog meer foto's!
http://www.vacationdreams.nl
http://www.vacationdreams.nl
Bedankt voor je medeleven!! 

Ik heb wel gekkere dingen gedaan en zou toch proberen te gaan. Is een taxi misschien een optie??ik roep maar wat om het toch te kunnen doen 

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 2256 Weergaves
-
Laatste bericht door Devadea
-