Ingrid67 schreef: Het kost voor ons vijven 750 euro om de vlucht om te zetten en een dag eerder te vliegen. Ik vind Il Divo geweldig maar hier kunnen we een week van eten onderweg........
Gelukkig zie ik ze nog in Antwerpen op 1 April a.s. en ga er dubbel van genieten.......
Ingrid
Misschien een idee om alleen of met z'n tweeën een dag eerder te gaan?
Of dat jij een dag eerder gaat en dat de rest van het gezin en oma de dag erna komen.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Als je ze toch al een keer ziet dit jaar zou ik er echt niet teveel om rouwen. Ik denk dat de concerten erg veel op elkaar zullen lijken, eerlijk gezegd. Kijk als het nou om Bob Dylan ging, tja, dan is het pas echt een lastige keuze (over smaak valt wel degelijk te twisten!)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.