Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

plannen reis montana + ?

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: plannen reis montana + ?

Bericht door nieuwenoord »

Ik heb me er eerder over verbaasd dat mensen na zo'n lange reisdag nog gaan rijden in een vreemd land of een vreemde stad intrekken. Ik ben versleten na de reis meestal.

Ik heb er eerder een topic over geopend, misschien toch eens lezen hoe veel mensen dat voelen? Die ene nacht kan je volgens mij beter uitrusten en 's morgens vroeg op pad gaan.
GoGriz
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door GoGriz »

Old Faithful schreef:Seattle - Spokane is ruim 450 k.m. Ik zou dat niet graag doen na een vlucht van ruim 10 uur.
Het is trouwens een heel saaie rit ook. Het eerste anderhalf uur is boeiend wanneer je over Snoqualmie Pass rijdt in de Cascades maar daarna wordt alles vlak en dor tot in Spokane zelf.
http://UtahBelg.blogspot.com: Blog van een Belg in Utah
http://amerikabelgen.com: Belgen in Amerika Forum
amerifan
Amerika-newbie

Bericht door amerifan »

Hai allemaal,
Het is al weer een tijdje geleden, maar stilgezeten heb ik niet. De reis neemt nu definitieve vormen aan. Om nog even terug te komen op het rijden naar Spokane, meteen de eerste dag. Mijn man en ik kunnen elkaar afwisselen met rijden en meestal hebben wij na aankomst geen last van vermoeidheid. Ben nu bezig met de auto, het wordt een Toyota Sienna Mini Van, deze is een stuk goedkoper, ook in benzineverbruik als de SUV. De autoverhuurbedrijven verschillen ietswat qua prijzen, maar er is er een veel goedkoper namelijk eautohuur/onderdeel van Traveljigsaw. Heeft iemand hier wel eens gehuurd of van gehoord. Bij Avis, Alamo, Hertz etc. komt 20 dagen huur tussen de 1.200 tot 1.400 euro. Bij eautohuur op maar 922 euro. Incl.verz.belasting. Dit verschil is wel erg groot, zal dit wel een oke bedrijf zijn vraag ik mij dan af. Mocht er iemand van gehoord hebben, graag.... Dan is het meteen voor iedereen een goede tip voor autohuur.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

amerifan schreef:Hai allemaal,
maar er is er een veel goedkoper namelijk eautohuur/onderdeel van Traveljigsaw. Heeft iemand hier wel eens gehuurd of van gehoord. Bij Avis, Alamo, Hertz etc. komt 20 dagen huur tussen de 1.200 tot 1.400 euro. Bij eautohuur op maar 922 euro. Incl.verz.belasting. Dit verschil is wel erg groot, zal dit wel een oke bedrijf zijn vraag ik mij dan af. Mocht er iemand van gehoord hebben, graag.... Dan is het meteen voor iedereen een goede tip voor autohuur.
Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt met "eautohuur" als zoekterm, krijg je 241 hits. :wink:

Via het op dit forum ook zeer bekende http://www.usareisen.de/ kom ik voor een minivan 7p bij Alamo op Euro 832,65. Ophalen op 7-7-09 in Seattle, inleveren op 26-7-09 in Seattle, Paket Super-Inklusiv-Plus.

Succes bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

maar er is er een veel goedkoper namelijk eautohuur/onderdeel van Traveljigsaw. Heeft iemand hier wel eens gehuurd of van gehoord
Carhire3000.com is ook onderdeel van TravelJigsaw (website ziet er precies hetzelfde uit als eautohuur.nl). Wij hebben hier voor een goede prijs een Toyota Sienna (of gelijkwaardig) gehuurd voor komende zomer (goedkoper dan eautohuur vanwege gunstige koers Britse Pond).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer