Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reisorganisatie ASTAR
Reisorganisatie ASTAR
Wie is er bekend met de reisorganistaie ASTAR of AstarFuns. Ben onlangs benaderd door deze organistaie voor vakantie in Florida, Fort Lauderdale en eventueel Cruise of Las Vegas. Ben zo dom geweest om mijn gegevens te geven en dit op een recorder vast te llaten leggen. Zit nu vast aan een contract dat ik niet kan annuleren.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Reisorganisatie ASTAR
Is dat dezelfde reis die je 5 minuten hiervoor voorstelde aan snarf op het topic Budget naar Orlando?
Ik begrijp het niet helemaal. Je registreert je om 23.43 Plaatst dan om 23.55 dit bericht over reisorganisatie ASTAR en 10 minuten later stel je dezelfde reis voor aan Snarf. Is het dan niet logisch om er even bij te zetten dat je je gegevens niet door de telefoon door moet geven?
Als je er niet voor waarschuwt heb je kans dat mensen in dezelfde val trappen als jij, en dat wil je toch niet?
Astar is niet zo betrouwbaar. Als ik even google kom ik meteen al dit tegen: http://www.complaintsboard.com/complain ... 37100.html
Ik begrijp het niet helemaal. Je registreert je om 23.43 Plaatst dan om 23.55 dit bericht over reisorganisatie ASTAR en 10 minuten later stel je dezelfde reis voor aan Snarf. Is het dan niet logisch om er even bij te zetten dat je je gegevens niet door de telefoon door moet geven?
Als je er niet voor waarschuwt heb je kans dat mensen in dezelfde val trappen als jij, en dat wil je toch niet?
Astar is niet zo betrouwbaar. Als ik even google kom ik meteen al dit tegen: http://www.complaintsboard.com/complain ... 37100.html
MarjonKreeg onlangs een aanbieding voor een vakantie naar Orlanda
7 dagen / 6 nachten Orlando
3 dagen / 2 nachten Fort Lauderdale
4 dagen / 3 nachten Cruise ( Optie)
3 dagen / 2 nachten Las Vegas ( Optie )
2-2 dag Universal Theme Park tickets of 7 dagen een huur auto
Dit alles werd aangeboden voor 748 euro, exclusief vliegtickets
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Dat is nog zwak uitgedrukt.Astar is niet zo betrouwbaar.

Had ook zo'n prijs en mijn moeder ook of ze even de cc gegevens mogen hebben, want er zaten wel wat kosten aan. :stupid:
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bestaat er in Nederland geen wet die bij telefonische verkoop (wat dit toch is?) je het recht geeft om je binnen een bepaalde termijn (7 dagen of zo) te bedenken?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Dit lees ik op de site van de consumentenbond:
Telefonische verkoop valt onder de regels van de overeenkomst op afstand. Volgens deze regels kan de koper zonder opgaaf van redenen het contract annuleren. De bedenktijd bij een overeenkomst op afstand is zeven werkdagen. Deze periode gaat in veel gevallen in op het moment dat de overeenkomst mondeling is aangegaan.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Dat is nog maar de vraag of ze zich daar aan zullen houden. Vond dit terug op de volgende site forum.fok.nl
Hier wordt precies beschreven wat je is overkomen.
Hier wordt precies beschreven wat je is overkomen.
Misschien heb je hier wat aan. Staat nuttige info op.Het verhaal is bekend; ze bellen om je te vertellen dat je een reis hebt gewonnen naar o.a. Florida.
Een paar jaar geleden opereerden ze onder de naam: Sunkissed travel, Special T Travel, noem maar op.
Ok; het zijn strikt genomen geen oplichters maar hun verhaal is wel érg misleidend.
Ze laten je denken dat je een reis hebt gewonnen, maar het is niets anders dan een timesharingconstructie.
Er komen veel kosten bij kijken, en de tickets zitten er niet eens bij.
Hun site is: http://www.astartravel.com
Voor je het weet hebben ze je je creditcardgegevens ontfutseld onder het mom van 'verificatiedoeleinden' en wordt er een bedrag van je creditcard afgeschreven.
Familie van mij is erin getrapt, er is 998,- euro van hun creditcard afgeboekt.
Annuleren lukte ze niet. Toen heb ik even wat research gedaan en ben ik gestuit op interessante info.
Er bestaat nl. een Florida State Law.
De staat Florida heeft deze wet ingevoerd om de reputatie van Florida als een verwelkomend vakantieland hoog te houden en geeft consumenten het recht de geboekte reis binnen 30 dagen na aankoop te annuleren!
Dus toen ik met deze Florida State Law begon te schermen, schreven ze heel snel terug dat ze het bedrag zouden terugboeken en de reis zouden annuleren. Blijkbaar doet dreigen met die Florida State Law wonderen! De site waaraan ze refereren is: http://boakes.org/amerivacation-cancel/comment-page-32/
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
vana schreef:Is dat dezelfde reis die je 5 minuten hiervoor voorstelde aan snarf op het topic Budget naar Orlando?
Astar is niet zo betrouwbaar.
Ik was niet op de hoogte welke consquenties er aan deze reis vast zitten, natuurlijk wil geen mensen in de val laten lopen. Nu ik meer informatie heb gewonnen kan ik iedereen afraden om niet met deze organistatie in zee te gaan.
Natuurrlijk is het een mooi aanbod, alleen op de manier hoe ze het regelen staat me niet aan en of het aanbod ook daadwerkelijk klopt weet ik niet. Sorry voor de suggesties die oo dan ook heb gedaan.
Laatst gewijzigd door kastelke op 27 mar 2009, 07:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote ingekort
Reden: quote ingekort
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou... dat is het dus niet...Tuasela schreef:Natuurrlijk is het een mooi aanbod

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog