Ik lees veel over een tegenbod.. Dit heb ik nog nooit gehad..
Hoe werkt dat precies? Wanneer krijg je een tegenbod?
Heb dit 1x gehad, maar heb hem geweigerd(was $8 per nacht erbij). De volgende dag $4 extra geboden en werd geaccepteerd!
Dit krijg je meestal als je bod net niet genoeg is...Uit mijn ervaring moet je dit dus niet accepteren, maar de volgende dag gewoon opnieuw doen en dan de helft erbij bieden.
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
jokaluma schreef:of een free rebid zone toevoegen en dan een klein beetje verhogen !
Je hebt meerdere regio's in steden, dus wat je kan doen is bijvoorbeeld op een 4* hotel bieden in regio 1.
Als dat niet wordt geaccepteerd dan kun je niet meer(24uur lang) bieden op die regio.
Maar zoek een regio die geen 4* hotel heeft en voeg die toe samen met regio 1. Dan kan je opnieuw bieden en weet je zeker dat je in regio 1 blijft omdat de andere regio geen 4* hotel heeft.
Hoop dat je het een beetje begrijpt!
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
Ik heb ook nog een aantal vraagjes, ik heb me ingelezen in startpost. Ben er achter gekomen dat je met priceline de meeste zou kunnen verdienen, ook al weet je niet wat je krijgt.
Je doet een bod, bijv 60 dollar op een 4 sterren hotel, en je krijgt een tegenbod van 100 dollar, dan kan je als ik het goed begrijp een tegenbod doen(bijv 70 dollar, en je krijgt wederom een tegenbod of acceptatie) of je kan regio's toevoegen(bijv in san francisco, je begint bij fishermans warf en je doet bijv union square erbij?)
Als je vindt dat ze niet met een goed bod komen, kan je dan dan nog helemaal overnieuw beginnen of zelfs besluiten dat je niet via priceline gaat boeken?
bwolters00 schreef:Ik heb ook nog een aantal vraagjes, ik heb me ingelezen in startpost. Ben er achter gekomen dat je met priceline de meeste zou kunnen verdienen, ook al weet je niet wat je krijgt.
Je doet een bod, bijv 60 dollar op een 4 sterren hotel, en je krijgt een tegenbod van 100 dollar, dan kan je als ik het goed begrijp een tegenbod doen (bijv 70 dollar, en je krijgt wederom een tegenbod of acceptatie) of je kan regio's toevoegen(bijv in san francisco, je begint bij fishermans warf en je doet bijv union square erbij?) Nee, je krijgt niet zomaar een tegenbod, dit is pas als je ver in de goede richting zit met je bod. Je doet een bod en als deze afgewezen wordt voeg je een zone toe waar geen 4 sterren hotel zit, zo mag je opnieuw bieden. Anders moet je 24 uur wachten met je nieuwe bod dus is deze "truc" het handigst. Mits er natuurlijk zone's zijn om toe te voegen.
Als je vindt dat ze niet met een goed bod komen, kan je dan dan nog helemaal overnieuw beginnen of zelfs besluiten dat je niet via priceline gaat boeken? Besluiten om niet via priceline te boeken kun je altijd doen.
Okes, dat maakt stuk duidelijker, heb toestraks geprobeerd, maar was zelf al iets te snel bezig en klikte te veel regio's aan, gelukkig werd mijn bod niet geaccepteerd, maar had me zelf wel vast gezet, ik probeer san francisco morgen weer.
Maar ik loop nog tegen een ander probleem, voor de laatste dagen(6 juli tm 9 juli) zijn wij opzoek naar een hotel in Newport beach CA, ik heb rondgekeken bij de hotels op priceline en voor ons zit er genoeg interresants tussen bij de 2 sterren hotels, maar er zitten er ook een aantal tussen in newport beach die vlakbij vliegveld zitten of geen zwembad hebben, deze soort(bij vliegveld, geen zwembad) hotels willen we juist niet hebben, ook op de website van Betterbidding, blijkt dat vaak american extended bij 2 sterren vaak wint, en je raadt het al deze zit bij het vliegveld.
Is er een manier om deze aantal hotels te kunnen omzeilen bij Priceline? Of dat je ervoor kunt zorgen dat je wel een gunstige locatie hebt(geen vliegveld) en ook nog een zwembad? Voorbeelden van de goede hotels zijn(holiday inn express, Ramada limited, Best western, Travellodge).
bwolters00 schreef:Okes, dat maakt stuk duidelijker, heb toestraks geprobeerd, maar was zelf al iets te snel bezig en klikte te veel regio's aan, gelukkig werd mijn bod niet geaccepteerd, maar had me zelf wel vast gezet, ik probeer san francisco morgen weer. de regios een voor een toevoegen lees hiervoor nog maar eens de eerste pagina gebruik desnoods het bidding tooltje
Maar ik loop nog tegen een ander probleem, voor de laatste dagen(6 juli tm 9 juli) zijn wij opzoek naar een hotel in Newport beach CA, ik heb rondgekeken bij de hotels op priceline en voor ons zit er genoeg interresants tussen bij de 2 sterren hotels, maar er zitten er ook een aantal tussen in newport beach die vlakbij vliegveld zitten of geen zwembad hebben, deze soort(bij vliegveld, geen zwembad) hotels willen we juist niet hebben, ook op de website van Betterbidding, blijkt dat vaak american extended bij 2 sterren vaak wint, en je raadt het al deze zit bij het vliegveld.ik zou persoonlijk nooit gaan voor de 2 sterren hotels op priceline.Priceline vind ik persoonlijk juist leuk om een luxe hotel ( vaak met mooi zwembad) te scoren voor een 2* hotel prijs.Dus wellicht kun je dit omzeilen door juist te gaan voor de betere hotels en natuurlijk niet de zone toevoegen waar het vliegveld ligt.lijkt me de meest logische zet.of anders via hotwire je locatie selecteren!
Is er een manier om deze aantal hotels te kunnen omzeilen bij Priceline? Of dat je ervoor kunt zorgen dat je wel een gunstige locatie hebt(geen vliegveld) en ook nog een zwembad? Voorbeelden van de goede hotels zijn(holiday inn express, Ramada limited, Best western, Travellodge).
Nou wij hebben ons eerste hotel gewonnen, maar niet helemaal naar wens gegaan. Bij het laatste bod hadden we gekozen voor de regio's fishermans warf en san francisco south(hiervan wist ik zeker dat hier geen 3 sterren hotel stond), we hebben nu Residence Inn San Francisco Airport Oyster Point Waterfront gewonnen en die ligt in san francisco south. Kijk ik op de website van priceline, dan staat achter dit hotel san francisco airport, dus dat was wel ff balen. Hoe zou dit kunnen?
Maar het is gelukkig een goed en hoe het eruitziet een mooi hotel, die goed wordt ervaren op tripadviser, je kan me metro of trein snel naar centrum. We hebben gekeken op de website van het hotel hoeveel daar het zou kosten, dit zou bijna $600 dollar zijn, wij hebben $230 dollar betaald.
Ik heb het programmatje gebruikt die in de startpost staat, erg handig om bij te houden en in welke volgorde je moet bieden, mijn complimenten. Volgende keer alleen nog beter kijken.
Ik wil waarschijnlijk een hotel in San Francisco Pricelinen.
Nu kom ik wel aan met 'n RV, is 't mogelijk die ergens te parkeren?
Ik heb het gemunt op 4* Financial District - Embarcadero, Hyatt Regency San Francisco.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
deze post snap ik niet in san francisco south zijn heel wat meer 3* hotels zie hier het lijstje van betterbidding.Waarom dacht je dat hier geen 3* hotels waren ?
San Francisco (South)
3* Courtyard Oyster Point REVIEW
3* Embassy Suites
3* Hilton Garden Inn REVIEW
3* Homewood Suites San Francisco Airport North (yes, in SOUTH zone) REVIEW
3* Radisson Airport at Sierra Point REVIEW
3* Residence Inn REVIEW
2.5* Larkspur Landing (previously 2*) REVIEW
2* Alpine Inn and Suites
1* Comfort Suites San Francisco Airport REVIEW
Heb zojuist ook voor het eerst een hotel ''gewonnen'' via Priceline :dance:
Gisteren begonnen met $50 voor een 4**** hotel in het Los Angeles Airport gebied. Twee nachten, check-in 24 april. Afgewezen.
Culver City toegevoegd, bod $52 = afgewezen
Lawndale toegevoegd, bod $54 = ook afgewezen.
Vandaag opnieuw begonnen, Airport voor $56 afgewezen. Toevoegen Culver city + $57 = ACCEPTED!
Het is het Westin geworden. Had liever het Sheraton gehad, maar ach, that's the game.
Heb de smaak te pakken, ga nu maar eens kijken voor San Francisco. Iemand nog tips?
Ik had gekeken via de site priceline, en alle hotels nagekeken van 3 sterren of hoger, en daar stond south niet bij.Ik ga nu voor de volgende bieding maar eens verder kijken op site van betterbidding, welke forums ze allemaal hebben.
edit: Ik neem aan dat die lijst niet up2date is, wat ik ook al las op eerste pagina van dit forum. Hoe zoeken jullie verder uit, welke hotels met een bepaald aantal sterren in een regio liggen. ff voorbeeldje voor de duidelijkheid. Willekeurig gepakt.
Orange County (Anaheim Hills)
2.5* Ayres Suites
2* Fairfield Inn
1* Extended StayAmerica Anaheim Hills
1* Extended StayAmerica Yorba Linda
Via welke site zoeken jullie uit als er op dit moment, nog meer hotels zijn bijgekomen of een hogere/lagere hoeveelheid sterren hebben? Via Priceline lukt het dus niet helemaal hoe ik het doe.
Help ik ben een beetje bang om mijn visa nr doorte geven.Maar dat moet wel anders zie je niet af het aanvaard is.Wat als je prijs niet word aanvaard.? Is de kans er dan niet dat je toch betaald wand ze hebben toch je visa nr.
Leuk, voorstel om misschien wel te vragen erbij te vermelden niet alleen de plaats, maar ook de 'priceline' (of hotwire) locatie te vermelden. Daarnaast denk ik ook wel goed om te vermelden welke sterrenklasse het is. Ik heb nu beide ook in het ondewerp 'verkregen hotel' gemeld.
Mattrob even voor de duidelijkheid: ik neem aan dat je met locatie de locatie bedoelt waarin het uiteindelijke verkregen hotel ligt hè? Dus niet alle locaties die je aangevinkt hebt tijdens het bieden
Carin, mss leuk en zinvol om ook de totaalprijs te vermelden? Dan bedoel ik de prijs inclusief charges and taxes, want dat is uiteindelijk ook wat we betalen.
ik heb het hele topic doorgenomen en vanavond zitten kijken op priceline en hotwire.
Als ik bij priceline op name your price klik, en dan matrix view, dan zijn dat de hotels die zij bijv. qua 3 sterren in Phoenix airport area bieden? En heb je dus kans op 1van die hotels dat je op bied.. Of heb ik het dan verkeerd?
als ik dus bied op 3 sterren phoenix sky harbour, dan moet ik een hotel krijgen dat in de matrix view staat bij 3 sterren? (of hoger als dat er is.. maar bij sky harbour is dat niet)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.